Ik wilde alleen even zeggen, dank jullie wel voor de enorme steun die ik van jullie krijg. En ik ga hier echt NIET weg. Jullie zitten veel te diep in mijn hart. En ik vind het niet heel erg moeilijk om hier te zijn. Soms alleen vervelend met reageren omdat ik niet meer zwanger ben en het gevoel niet meer heb. Maar ik leef heel erg met jullie mee, en ik wil jullie allemaal gelukkig zien worden. daar krijg ik ook kracht van
START EGO-BERICHT Wat fijn dat er mensen zoals INDIGO zijn, die dan gewoon een korte samenvatting geven door op iedereen te reageren! BEDANKT! Conclusie is wel dat ik die 75 pagina's niet meer ga terug lezen, behalve als ik me a.s. zondag per ongeluk verveel (ken mezelf een beetje... denk 't niet dus). Heb veel gemist, maar toch ook weer niet. Klein verhaaltje van mijn nieuwste grondstewardess-ervaring: sta je vrijdagmorgen heeeeeeel vroeg op Schiphol, te wachten om te boarden naar Kopenhagen. Zegt zo'n vrouw: "leuk, zwanger, hoe ver ben je?" Tja, wat doe je, je vertelt de waarheid! Dus ik nog, heel naief: "ja, leuk he, vandaag 32 weken!" Moest ik vervolgens aan de zijkant gaan staan en wachten tot ze klaar was met bellen met haar supervisor...hmmm... Daarna vertelt ze me doodleuk dat ik dan niet mee mag! Nou, kon lullen als Brugman, uiteindelijk had ik haar zover dat ik 31 en 6 dagen was, dan mocht ik namelijk wel mee (TE zinloos, als je het mij vraagt). Dus ik door die douane, moest als eerste het vliegtuig in (?) en kreeg bij het weglopen nog wel even naar mijn hoofd geslingerd dat ik dan voorlopig ook niet mee terug mocht Jullie snappen het al, ik WILDE niet eens meer. Mijn vriendin zei heel nuchter, komt wel goed, dat hebben we toch allemaal van tevoren gecheckt?! Ja, had ze wel gelijk in, maar ik had die gegevens niet meegenomen (wat wil je, hersens van een zwangere, was al blij met mijn ticket en id-kaart). Nouja, na wat stress en harde buiken (goh, ik weet ineens wat het is ) de VK gebeld vanuit het huis van het vriendinnetje waar ik ging logeren. Die heeft 1 zin op de mail gezet (in het NL), dat ik zwanger was en op 9/11 uitgerekend. Ook nog op de website van de vliegmaatschappij gekeken en daar de bevestiging gevonden dat je tot 36 weken ZONDER iets mag vliegen. Dus die beide documenten uitgeprint voor de terugweg. Maar ik wilde geen enkel risico meer lopen gister, ben met mijn winterjas tot mijn keel dicht naar de douane gelopen en NIEMAND heeft gezien dat ik zwanger was Misschien een beetje een wazig verhaal, maar ik moest het echt even kwijt. Oja, gevoelstechnisch zou ik NOOIT meer zo lang/ver van huis gaan zonder mannetje, heb hem nog nooit zo gemist (hormonsters?) Oja, mijn kat is ook nog niet terug. EINDE EGO-BERICHT Fijne avond allemaal, ik ga mijn bedje in!
brrr das ook bagger zeg. Denk je blij mee te delen dat je zwanger bent willen ze het je nog moeilijk maken ook nog Ik ga duimen dat je kat snel terug is.
Vandaag wel weer een leuke dag op mn werk. Kinderen waren lief. Gisteren kennis gemaakt met mijn vervangster. Misschien had ik het al gezegd, weet het niet meer. Jong en onervaren meisje maar goed, ook zij moet een kans krijgen om te laten zien wat ze in huis heeft. Ze heeft ervaring met groep 3 en ook met groepsdoorbroken werken (eindstage) dus ja... En ze us superenthousiast.... dus dat is ook mooi...Binnenkort laat ik haar denk ik een dagje draaien en dan ga ik kijken...
Meiden, ik neem nog een panadolletje en duik mn bedje in, hopelijk morgen betere dag. Knuffff voor jullie allemaal! Liefs Ilse
Tjee Sammie, wat een verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat het een heel vervelend moment voor je was, maar door de manier waarop je het opgeschreven hebt, moest ik er toch stiekem toch wel een beetje om lachen. Goed idee om je op de terugweg zo aan te kleden dat ze niet eens konden zien dat je zwanger bent. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Enne, het is alleen maar een goed teken dat je je man zo gemist hebt. Geniet er maar lekker van dat jullie weer samen zijn. Ik hoop dat jullie kat snel weer terug komt.
Nou het is wel te merken dat iedereen een stuk minder puf heeft op het forum! De kraamzorg is langs geweest, ze kwam om half 8 en ging om kwart over 9 pas weg! Ben er heel tevreden over, heel fijn dat je alles zelf beslist en hun je gewoon helpen waar je geholpen wilt worden. post morgen wel verder, ben nu te moe...
Joha, welkom! Sammie, wat een ervaring meet het vliegen! Ik kreeg laatst de uitnodiging om in oktober naar Napels te gaan, maar dat was ook een gez**** bij de luchtvaartmaatschappij met verklaringen die overlegd moesten worden enzo. Nu kon ik sowieso niet weg vanwege zakelijke verplichtingen (manlief gaat wel, dus ik moet het fort bewaken...), maar had gelijk visioenen dat ik met de trein terug moest of zelfs in Italie moest bevallen (hormonen?!). Anyways, strakke actie op de terugweg van je! Maria, ben benieuwd hoe je vervangster functioneert. Ik hoop dat je je klas met een goed gevoel achter kan laten straks. Ilse, hou je taai, meis. Alle vroeg-naar-bed-gangers (en laat-naar-bed-gangers trouwens ook): truste! De yoga was lekker vanavond. Ik heb een paar jaar terug "normale" yoga gedaan en ook dat heb ik prettig gevonden. De wat zweverige zweem die eromheen hangt, vind ik wel jammer (de lerares praat een beetje op zalvende toon). Maar de oefeningen zijn top! Maris (mijn vriendin) had nog nooit yoga gedaan en had soms wel moeite om haar lachen in te houden (wat natuurlijk ook weer op mijn lachspieren werkte...eigenlijk best kinderachtig, maar toch grappig). Ik ga ook mijn bedje eens opzoeken. Morgen even opruimen hier thuis en dan naar Amsterdam. Zal morgen niet veel online zijn, dus iedereen alvast een fijne dag gewenst! xxx
goedenmorgen kletsmajoren jullie kunnen er wel wat van zeg,... tis niet om te doen hoor, dat FF bijlezen,..... maar ja voor zover ik het kan zien, geen rare fratsen, niemand aan het bevallen, of aan de weeen wel merk ik dat we allemaal een beetje aan het aftellen geslagen zijn,.... velen (ruby zekers) hebben de nesteldrang en hebben alles aardig voor elkaar denk ik,... ik doe ff mn petje af, vd nu nog werkende vrouwen,.. want dat zal nu toch wel zwaar worden, al voel ik me verders prima, ik zou nu ff niet aan werken moeten denken pfffff,...ben ook heel dankbaar dat ik dit momenteel niet hoef,.... wie had anders het kamertje in orde moeten maken? hihi mannetje werkt en heeft 2 linker handjes en ik klussen met mn dikke buik ,..... dus dames applaus voor jezelf hebben jullie ook niet het gevoel, dat je tijd te kort komt? ik wel,... mag het van jullie ook allemaal nog wel ff duren?van mij wel. begin nu pas eigenlijk echt te genieten en te ontspannen,...... ik heb een lijstje gemaakt van wat ik nog moet, maar tis best nog veel,..... ben nu bezig met de baduitzet,..iemand nog een tip?of een box? nou zaterdag mag ik me ff op kosten uitleven van mn pa,....... lief van hem, maar vind het best sneu om aan te pakken van die ouwe nou ik moet er mee stoppen zo, moet de douche in en mn gaan aankleden, moet zo gaan prikken,... voor diegenen die nog werken, ik hoop dat je gauw ook met verlof mag en mag uitrusten voor diegenen die wat minder in hun velletje zitten, hopelijk voel je je snel beter,.... sammie hopelijk komt je kat snel terug, ruby kom je bij mij ook ff poetsen? nou misschien kom ik laters op de dag ff verders reageren,....... fijne dag allemaal dikke knuffel
indigo veel plezier bij de echo je zal wel een heel mooi beeld krijgen,..... alles is nu zo mooi in dit stadium,......... hoop dat de kleine meewerkt,.... toi toi toi missym fijn he als dat allemaal zo goed verloopt,... ze nam iig de tijd ik heb zelf nog niks gehoord, hopelijk hoor ik ook snel, want er moet hier nog heel wat gebeuren denk ik,.... bed staat fout denk ik, ook niet hoog genoeg,... wil wel ff checken wat ik nog nodig heb etcetc,.... voor het geval, dat ik eerder beval heb ik dit liever al in orde joldeg voor jou ff een extra knuffie xxx
goede morgen dames! Ik ga nu naar het werk maar beloof vanmidaag op iedereen te reageren. even korte reactie op mijn urineweginfectie: ik heb 2 weken geleden nog urine bij de huisarts afgegeven, ze hebben het zelfs op 24 uurs kweek gezet. Ik heb tijdens deze zwangerschap al 6 keer urine bij de huisarts afgegeven maar steeds niks. Nu moest mijn urine een week op kweek in het ziekenhuis en blijkt het dus een urineweginfectie. De huisarts had dus allang een blaasontsteking moeten zien, want ze legden het mij uit als een verwaarloosde blasontsteking die hoger gaat zitten. Maar goed antibiotica kuur 5 daagjes en dan zou ik er vanaf moeten znjn. werkende dames werk ze vandaag, en de mama's die thuis aan de slag moeten ook werk ze! tot later!
En ik maar denken dat ik minstens 20 pagina's zou moeten bijlezen? Nah dat valt mee zeg! Ik kom strakkies weer langs, eerst de kids naar school en wat doen hier! Ruby kun je hier wat nesteldrang heensturen ik heb echt geen energie momenteel xxx Roelie