vandaag geen nesteldrang te bekennen haha als de kids zo de deur uit zijn ga ik denk ik nog eventjes liggen. vanmiddag ga ik naar circus renz met de kids,alleen heeft manlief de auto mee en is niet op tijd terug.dus geen auto en een kaartje over. ben nu aan het kijken om het met de bus te doen,maar dan moet ik daar nog 18 minuten lopen.pfff dat zie ik niet zo zitten eigenlijk. maria als je mee wilt hahaha sms dan ff
Ilse, gaat het al wat beter? Hoop dat je lekker hebt geslapen! MissyM, goed te horen van de kraamzorg! Bij mij werd er op vrijdag gebeld, toen ik DK zat dus! Heb maar vriendelijk verzocht of ik deze week terug mocht bellen voor een afspraak. Dat kon niet, maar ze kon mij wel nog een keer bellen. Nu maar hopen dat ze dat ook echt doet! Ik ga de agenda er even bijpakken...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Maria~19 september 9.45 vk Gwendolyne~19 september 10.50 vk Tari (melanie) 19 september 19.15 uur VK Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick Maria, Gwen en Taria: veel plezier en suc6 bij de VK vandaag!
Oja, manlief heeft tijdens mijn afwezigheid wat dingetjes uitgezocht en kwam tot de conclusie dat wij hier ook rondleidingen in het zk hadden! Dus meteen gekeken of we dan konden, is het maar 1x per maand ! September is net geweest, oktober is tijdens de partneravond (hoe krijgen ze het voor elkaar) en november ligt NA mijn uitgerekende datum. Tja, hadden we zeker eerder moeten bedenken?!?! Ik vind eigenlijk dat een VK zo iets moet vertellen! Ik kan toch niet alles zelf bedenken? En hoe deden mensen dat vroeger dan, zonder internet...?
zooo vervoer is geregeld,een vriend van ons bengt en haalt mij. nu nog iemand blij maken met dat kaartje...
Goeiemorgen allemaal! Zo, het was me het nachtje weer wel. Ik werd GILLEND van de enorme krampen in mijn rechterbeen wakker. Ik heb wel vaker krampen in mijn benen gehad s'nachts (vooral in de puberteit en nu in de zwangerschap), maar dit sloeg werkelijk alles....nog nooit zo'n heftige pijn. De kramp zat zowel aan de onder- als bovenkant van mijn onderbeen en ik wist dus gewoon niet hoe ik mijn tenen/voet moest houden om de kramp op te heffen, als het aan de ene kant afnam werd de andere kant erger. Sjongejonge, janken.....kermen..... Gelukkig had mannetje wel compassie met me. Normaal gesproken verwenst hij me als ik hem weer eens wakker schreeuw door een nachtmerrie, dan staat zijn hart stil zeg maar en moet ik het daarna ontgelden . Nu nog ongelofelijke pijn in mijn been, kan er amper op staan. Gisterenavond de controle bij de vk gehad. Was weer picobello in orde. Bloeddruk oke (120/79), HB oke (7,4), suiker oke (5), grootte baarmoeder redelijk op schema (was 30 cm en zou volgens vk nu 29 moeten zijn), hartje van de kleine goed en hartstikke leuk...... de vk ging voelen hoe ze nu ligt en ze ligt nog steeds met veel plezier in stuit (neemt daardoor ook extra ruimte in volgens de vk), toen de vk ging voelen kreeg ze een aantal rake stompen van ons grietje. Zo van:"hee, pleurt eens gauw op, ik lig hier relaxt zo" 8) Benieuwd naar de echo zometeen! Mannetje en ik hebben allebei zo'n heerlijk gevoel, vol verwachting gaan we naar ons meisje kijken. Nu maar hopen dat ze een beetje meewerkt, haar handjes en vooral voetjes ook af en toe even opzij doet zodat we haar snoetje kunnen zien. Ooooh, ik heb er gewoon zo'n zin in! En vandaag........YES, 30 weken! Weer een mijlpaal bereikt, de single digits nu Amaranta, Tari, Gwen, succes bij de vk vandaag. En Ruby, geniet maar lekker van het circus met de kids! En denk erom he, daar niet gaan poetsen Sammie, wat erg dat je kat er nog niet is! Ik duim dat 'ie heel snel terugkomt.
Ligt eraan hoe laat het is Ruby. Ik heb studiedag op school dus zit daar nog wel even. Dames met afspraken waaronder ikzelf, fijne dag
heey indigo heel veel plezier bij de echo vandaag. zou het zelf ook nog graag een keer doen maar 3 keer is teveel van het goede haha. we willen wel foto's zien vanaaf hé.
Goeiemorgen meiden, hier redelijk geslapen...buikje begint wel heel erg in de weg te zitten... Zometeen naar de VK, ben benieuwd of ons meisje nog in stuit ligt...(dan worden we waarschijnlijk doorgestuurd voor een echo) Daarna weer aan het werk...pfff....ben blij dat ik eventjes heb kunnen uitslapen vandaag... Tot vanaaf allemaal!
Morge meiden Gister weer laat geworden met mensen over de vloer, ahhrrgg wil rust, maar helaas vanavond komt de oom van Piet weer, verder met het verleggen van de cv ketel en wasmachiene enzo. Maar goed moet toch echt gebeuren, anders kan ik van het weekend niet wassen en komt het kamertje nooit klaar. Toen ik gister in bed lag had ik van die lichte ongie krampjes, en met dat gevoel gaan slapen, en droomde iedere keer dat we onze Ukkie in onze armen hadden en dat wel dol gelukkig waren, kijk met zo'n gevoel word ik graag wakker! Hope: ja hier ook heel erg het gevoel dat wij tijd te kort komen, wil en moet nog zoveel gebeuren en doen. Pfff weet niet wanneer ik het allemaal moet doen en hoe, maar oke Ruby: leuk dat je naar het circus gaat met de kids, word vast een leuke middag! maria, Gwen, Tari succes bij de vk! indigo, gefeliciteerd met je 30 weken! en heel veel plezier met je echo, zullen hele mooi foto's worden Zo weer redelijk bij, nu even mn kleren strijken die ik aanwil tot zo
Linda, vind het echt super dat je hier nog steeds komt. Weet eerlijk gezegd niet of ik het zelf aan zou kunnen.. respect! Sammie, wat een gedoe met dat vliegen.. lang leve de dikke winterjassen haha.. Heb je wel een leuk weekend gehad? Esther, mooi dat de yoga goed is "bevallen" (leuke woordkeuze zo haha) Beetje kunnen ontspannen ondanks het lachen? Ik kan dat ook moeilijk hoor.. zo ontspannen met ademhaling.. Peetje, wat balen van de blaasontsteking.. kan je nu wel een beetje goede medicijnen krijgen ivm zwangerschap? Heb ook een keer verwaarloosde blaasontsteking gehad en kreeg toen kuur van 3 maanden.. Ik hoef vandaag dus niet naar de VK aangezien ik gisteren ben geweest.. andere dames met apk vandaag.. succes! Gisteren weer cursus gehad.. komen we binnen.. hey.. er mist een stel.. wij voor de gein.. die zijn aan het bevallen.. nou, je raadt het al.. komt ie een half uur later binnenlopen met beschuit met muisjes haha.. Wel een horror verhaal.. bleeh.. bloeding.. loslatende placenta.. spoed naar ziekenhuis.. spoedkeizersnede onder volledige narcose.. werd er helemaal zenuwachtig van.. ze was iets meer dan 34 weken zwanger... dan denk ik.. dat is (in mijn geval) over 2 weken al whaaaaaah! Dit weekend ook al vriendin van vriendin.. bloed en vruchtwater verloren.. 35 weken zwanger.. en zo heb je ineens een maand voor je psychologisch uitgerekende datum al een baby.. ben er best onrustig van Komt allemaal behoorlijk dichtbij nu.. Maar goed, mag niet meer stressen van de VK.. mijn bloeddruk moet omlaag.. lekker uitrusten op de bank.. Dus dat gaan we maar eens doen vandaag.. Vind het wel sneu voor Pat.. die werkt fulltime.. is druk met zijn vader en moet mij ook nog eens ontlasten.. we moeten toch maar afspraken gaan maken vind ik.. Vind het zo sneu allemaal.. straks loopt ie zichzelf voorbij
Mogge dames Hier wel redelijk geslapen, maar voel me nog steeds niet top. M'n hulpje is nu bezig en straks komt er even visite uit Canada, die 2 weken in NL zijn. Wel leuk, ik ken ze verder helemaal niet, alleen van internet. Ze hebben mn maag-zuur-pilletjes bij zich, dus de hulp is nabij Oja, wij hebben dus over 2 weken geloof ik de voorlichtig in t ziekenhuis, is geen rondleiding voor zover ik begrepen heb, alleen praatje. En heb dat ook zelf moeten ontdekken, althans, toen we in t ziekenhuis waren voor de eerste echo zag ik een poster hangen en toen ben ik info gaan vragen. Dus ook onze vk heeft er niks over gezegd. Iedereen fijne dag vandaag, meiden met echo's en afspraken, veel plezier en succes! Liefs Ilse
Goedemorgen dames! Zo, de avond was rustig, maar dat is vammorgen wel weer een beetje ingehaald! @Sammie: tjonge, wat een gez*** bij die luchtvaartmij. Gelukkig mocht je nog wel mee, maar kan me voorstellen dat het de pret wel even drukte. Echt superbalen die die poes er weer vantussen is, hoop dat ze snel terugkomt @Ruby: veel plezier bij het circus vandaag. Goed geregeld die lift! EN inderdaad: pas op he, dat zaagsel en dat zand in de ring HOREN daar, dus NIET gaan stofzuigen en vegen he?! Hihi. @Hope: dankjewel voor het applausje voor de werkende dames (ik klap nu voor mezelf). Ik kan me haast niet voorstellen hoe ik nog tot 4 weken vantevoren door zou kunnen gaan. Ik haal de dagen nu al haast niet. Vooral de periode vlak na de lunch is echt killing. DAn wil ik zo graag een middagdutje doen! @Melina: goed dat alles goed besproken is met de kraamzorg, moet wel weer wat rust geven zeker? @Ikke: jij weer sterkte in jullie klus-huis/kamer... Bij ons breekt vandaag als het goed is de laatste aannemer-dag aan, waarna Wim de rest moet gaan doen (nog de helft schilderen ongeveer en één grote muur behangen. Zal dan eindelijk dit weekend de kamer zo goed als klaar zijn?! @Gwen: Jemig, daar word je inderdaad niet erg relaxed van, 2 (bijna-)vroege bevallingen. Dat kan echt nog niet hoor! Ik heb de adressenlijst nog lang niet! Waaahhh.... vandaag al weer 32 weken! ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
@Indigo: jemig, dat is wel heftig die kramp van jou! Echt heel vervelend, vooral omdat het dan ook nog eens 's nachts gebeurt. Krijg je wel gemoeg calcium enzo binnen? Bij mij lijkt het echt te werken, de warme melk voor het slapen gaan. Sterkte ermee x @Jen: kun je het zelf niet voelen hoe die kleine ligt? Ik voel heel duidelijk het verschil door de soorten trappen/bewegingen die ik ofwel in mn blaasstreek krijg, ofwel voor mn gevoel tegen mn longen/ribben. Ik hoop voor je dat het geen stuit meer is! Aan de andere kant kunnen ze als je pecht hebt nog tot heel laat in de zwangerschap draaien helaas.... @Linda: fijn om te horen dat ons cluppie je ook wel goed doet. Kan me ook wel weer voorstellen dat je wel nieuwsgeirig blijft naar alle verhalen, omdat D-day voor veel dames steeds dichterbij komt. Ik ben in ieder geval blij dat je je neus blijft laten zien! x
Goeiemorgen meiden, Hier een slechte en rare nacht gehad. Gistermiddag de wastafel en het toilet in de badkamer schoongemaakt, maar heb hier 's avonds zo enorm veel last van gehad. Niet te geloven. Vanacht dus ook heb door de pijn heel slecht geslapen. Tevens meende ik vanacht (echt bijna 100%) zeker tot 2 keer achter elkaar de deurbel te horen. Ik eruit. niets niemand. Volgens Adriaan was er geen deurbel afgegaanm hij had niets gehoord. Hmm wazig. Hevig gedroomd en we konden om 5.40 uur zefanja weer een droge pyjama aandoen. Ben een beetje gebroken nu en heb nog steeds erg veel last. Verder speelt mijn rechter pols met kuren. Heb dit altijd links gehad en heb daar een brace voor, maar ja niet voor rechts. (ben ook geopereerd aan Carpaal tunnelsyndroom overgehouden aan de zwagnerschap van angelus.) Indigo veel plezier met je pretecho. Geniet er lekker van. O kuitkramp, is heeel erg pijnlijk, mag het afkloppen nog niet gehad. klop, klop...... Ilse, he meid vervelend dat je niet echt lekker gaat. Dikke knuf voor jouw. Vind het ook knap van de werkende aanstaande mama's. Ik zelf heb het dus niet vol gehouden en lig er al sinds 6 mei uit. Melina, je bent al lekker met de kleine bezig. Is een goed teken hoor. Meid komt wel goed hoor. Je kan het, blijf je gevoel goed volgen. Ruby, probeer ook wat dagen wat afstand te nemen, soms moet ik mezelf echt wegslepen achter de computer vandaan, maar kan ook niet zo veel. Dus ja, kom je toch snel bij de computer uit. Al hoewel ik daar ook niet te lang achter kan zitten. Vandaag ook nog naar fysio, gelukkig. En de kids worden zo opgehaald door opa en oma, ze gaan samen nieuwe schoenen voor Zefanja kopen, voor zijn verjaardag. Dus even een klein beetje rust. Voor iedereen die vandaag naar de VK moeten, succes en veel plezier.
@ Murmel: Die verbouwing bij jullie schiet dan ook al op! Heb het idee dat het nu uiteindelijk supersnel is gegaan... Maar misschien komt dat doordat je er zo lang op moest wachten Fijn dat het resterende werk voor Wim er in elk geval overzichtelijk uitziet en nog veel fijner dat je huis weer "bouwvakker/aannemer/vreemde mannen-vrij" is! @ Gwen: hebben gelukkig wel een SUPERweekend gehad! Heerlijk gekletst over vroeger, maar zeker ook over nu! Alles veranderd, we zijn al 30! Om ons heen is iedereen zwanger, gesettled, druk carriere aan het maken, leuk om te zien en soms bij stil te staan! Verder gewoon veel op terrasjes gehangen (de zon scheen 8) ), de hele stad doorgefietst (beter dan lopen!) en veel gelegen en gelezen... echt super relaxed dus! @ Hope: tja, ben ook blij met dat soort complimentjes, dat helpt je weer even de dag door! Gelukkig heb ik nog zoveel over- en vakantieuren, dat ik elke week probeer wat uurtjes op te nemen... om te zwemmen! @ Ruby: ik sluit me aan bij Mumel, een beetje zaagsel is heel normaal... in een circus! Veel plezier! @ Ikke: ik snap dat je rust wilt, maar de mensen die bij jou over de vloer komen, komen helpen! Ze zullen het waarschijnlijk helemaal niet gek vinden dat je ondertussen wat rust wilt... kun je niet in een andere kamer gaan zitten? Suc6 ermee!