November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wat een klotenacht zeg :confused:

ik kan dus niet meer in slaap komen na het plassen en dat doe ik al 4 keer op een nacht en om 9 uur weer dus kon ook niet even doorslapen :(

Gister dus de hele babykamer netjes gemaakt, maar goed ze heeft het toch niet gechecked. Kwam tot de conclusie dat ik alleen nog een onderlaken, bovenlaken, dekentje en laken voor in de kinderwagen nodig heb!
    Geeft wel een lekker gevoel hoor, om bijna alles af te hebben! Ben er nu klaar haha

Iedereen met vk bezoekjes of echo's heel veel plezier :)

2. Niet meer actief

Ff snel een update van mijn bezoekje aan de VK,

Alles was weer dik in orde, bloeddruk goed, gewicht was helemaal geweldig, en madame ligt met het hoofdje naar beneden!
    Zelfs al een beetje ingedaald dus ze kan geen kant meer op....

Vanavond kom ik weer gezellig kletsen hoor meiden..

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Moooi!

4. Niet meer actief

Oh ja, ben superblij met mijn gewicht...In week 26 woog ik 94 kilo, nu 8 weken later zit ik op 95 kilo !

Joepie...

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    @ indigo: die kramp heb ik ook gehad, word je inderdaad niet vrolijk van. Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt uit je been. En gefeliciteerd met de 30 weken.

@ Ruby: heel veel plezier vandaag bij het circus

@ Jen25: Goed zeg dat ze met haar hoofdje omlaag is gaan liggen.

Hier nog goed nieuws: heb woonruimte gevonden waar ik per direct in kan. Dus als ik volgende week met verlof ga, kan ik mijn spullen pakken en verhuizen. Ga wel naar een andere gemeente, dus ga proberen of ik niet iets af kan spreken met mijn VK dat ik haar toch kan houden. Heb niet zoveel zin om op het allerlaatste moment nog te moeten wisselen.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow gefeliciteerd blondie :)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat is goed nieuws Blondie! Gefeliciteerd! Is het een huis waar je ook voor langere tijd kunt blijven?

@Jen: mooi dat alles er weer goed uit zag! Fijn zeg, dat je gewicht zo lekker stabiel is en niet sky-high was geschoten.
    Bij mij lijkt het ook een beetje gestabiliseerd de laatste weken.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hmmm ik ben 3 kg afgevallen.
    vind ik niet erg hoor.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow hopen dat ik dat ook heb haha ga zo mezelf wegen :)

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Blondie, dat is pas goed nieuws! gefeliciteerd!

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mogguh ;)

Pfff die tekst in mijn banner klopt wel, het voelt idd net alsof beeb zich een weg naar buiten klauwt... alles doet me zo langzamerhand pijn in dat gebied door het gewoel en gedraai en geschop...ik bedoel de rek is er straks een keer uit volgens mij scheur ik vandaag of morgen gewoon open :(

Wel leuk nieuws: jeeeeee ik mag de kruidvat doos halen! Moet er morgen toch zijn in die buurt ga ik 'm dan ff halen ben heel benieuwd!

Hier verder erg onrustig geslapen, de nodige nachtmerries weer gehad varierend van vroeggeboortes tot neerstortende straaljagers...
    en dan ook nog 4 keer plassen en een keer een wakker kind...bleeeeeegh :(

Hopelijk is de dag van morgen weer wat zonniger heb vandaag echt weer zo'n off-day :(

Melanie: hee die piraatjes van eierkoeken ken ik :D
    Jij kijkt dus ook op www.party-kids.nl :D
    Ook alweer een onrustige en gebroken nacht lees ik al, kun je overdag wel wat bijslapen of gaat dat niet meer met Angelus?

Sinterklaas: ik wacht het nog even af met Lars, het leeft nu ook nog niet echt op school maar zodra dat komt merk ik snel genoeg hoe kritisch de vragen worden ;)
    Misschien vertel ik het dan wel en anders laat ik hem nog lekker een jaartje in onwetendheid, hij geniet er nog zo van en ach ze moeten al zo snel groot zijn...het is altijd maar een paar jaar dat je dit soort dingen kunt doen dus ik wil hem er ook zo lang mogelijk van laten genieten!
    Volgend jaar is het sowieso wel gebeurd maar dan kan hij mooi samen stiekem met mij de schoentjes van zijn broertjes vullen :D

Ruby: forumverslaafd.... heb ik helemaal geen last van hoor *slik* :oops:
    Maar ik heb net als Muriel het idee dat de leukste tijd nu gaat aanbreken hoor! Theoretisch gezien kan over een weekje of vier weer een beebje geboren worden...als ik het maar niet ben heb er echt nog geen tijd voor :D
    Veel plezier in het circus vanmiddag!

Melina: nog steeds moe? Misschien toch een griepje onder de leden het schijnt alweer te heersen.

Mannen met leedvermaak: René zei in het weekend in de keuken tegen me: nou bolle ga eens aan de kant...oeh als blikken konden doden :evil:

Muriel: lekker geslapen? Hoe is het met je rug nu na je warme badje?

Sammie: strakke actie van je op de terugreis! Moest stiekem wel lachen om je verhaal trouwens maar hoewel ik niet van plan ben de komende tijd te vliegen boycot ik mee hoor!
    Hoe was het verder in DK, ben je in Kopenhagen geweest?

Hope als er echt wat spannend gebeurt zal ik je pb´en goed
    Tis idd wel veel om bij te lezen!

Indigo AUWWWWWWW kramp! Wat bij mij helpt is de floradix, sinds ik dat neem geen kramp meer gehad maar ohhh ik leef met je mee het doet zo zeer!

Gwen adem in adem uit...kans is niet zo groot hoor dat je te vroeg bevalt, denk om je bloeddruk meis...
    Kan me het wel voorstellen hoor het komt nu ineens echt dichtbij he...maar de kans dat je overtijd loopt is groter dan de kans dat
    je te vroeg gaat bevallen statistisch gezien!

Ilse veel plezier met je visite!

Jen fijn dat beebje goed ligt en ingedaald is!

Blondie gefeliciteerd met je woonruimte dat is nog eens goed nieuws!

Maria en Melanie succes bij de vk!
    Indigo veel plezier bij de pretecho!

Mijn toetsenbord doet weer raar op welke twee knoppen moest ik ook alweer drukken om het goed te krijgen (lees vraagteken)
    Iets van ctrl en nog eentje ofzo heb het ooit eens ergens gelezen...help!
    xxx Roelie

xxx Roelie

12. Niet meer actief

Shift en Control Roelie

13. Niet meer actief

Mijn visite is intussen weer weg en mn pillenvoorraad weer aangevuld. Voelde me wel heel internationaal zo, ze hebben in Canada pillen voor me gekocht, die in NL bezorgd en ik heb ze betaald in Amerikaanse dollars :) Tja, die had ik toch nog liggen en hij komt regelmatig in Amerika, dus net zo makkelijk :) Ik heb nu weer 4 potjes dus ik kom de tijd wel door, ben er zo blij mee. Ik heb onwijs veel maagzuur en Rennies helpen niet goed genoeg en deze dingen wel, qua samenstelling is t gewoon t zelfde zo'n beetje als Rennies, alleen dan een ander smaakje en extra calcium en vitaminen enzo, dus alleen maar goed.

Straks komt mn mams om met me mee te gaan naar de huisarts. Ik heb al jaren een hardnekkige wrat op mn hiel en die gaat ie nu eens proberen goed weg te krijgen. Dus eerst snijden en dan stikstof..brr. Hij waarschuwde me dat ik daarna waarschijnlijk niet goed kan lopen, dus ik verheug me al op de pijn *not* Maar daarom gaat mams dus mee anders kan ik ni autorijden he..brr...duimen jullie voor me?

En dan vanavond weer Samen Bevallen. Heb er nog steeds geen zin in, maar ben vorige week natuurlijk ook al niet geweest dus moet nu wel gaan. Ben benieuwd, hoop dat het nu wat beter 'bevalt'.

Nu ga ik even teruglezen en reageren, be right back.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    !@#$%^&*()_+{}:"|<>?

Dank je wel! :D

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse succes straks bij de huisarts...brrrrr fijn dat je moeder meegaat zal idd wel ff pijn doen :(

Ik ga maar eens een wasje ophangen en nog wat boodschappen doen, wil wel studeren maar hoe kan ik nog lekker zitten? Beeb is maar aan het duwen, draaien en woelen...kan me helemaal niet concentreren zo!

xxx Roelie

16. Niet meer actief

Tari, wat balen dat je zo'n slechte nacht gehad hebt. Ik had dat ovigens van de week ook, zou zweren dat ik de deurbel hoorde, alleen ben ik er niet uit gegaan en heb de hele dag me lopen afvragen of er nou wel of niet iemand aan de deur was geweest, maf he. En vervelend van je pols, kun je niet ook een brace voor rechts krijgen? En dan je droger nog stuk ook, zit niet mee zeg! Succes!! Knuffff!

Missy, wat fijn dat je nu zo'n beetje alles op orde hebt. Heeft de kraamzorg het ook niet over het kamertje controleren gehad of doen ze dat gewoon niet meer? Ik moet er snachts ook vaak uit, elke 2 uur zo'n beetje. Vannacht heb ik t eens bijgehouden, half 12, 2 uur, half 4, 5 uur en toen half 8 en toen ben ik maar opgestaan. Ik zou ook graag weer eens aan een stuk doorslapen, want na t plassen lig ik toch elke keer weer even een tijdje wakker. Maar oke, we gaan gewoon door ;)

Jen, gefeliciteerd met je goeie controle. En fijn dat de kleine nu gewoon met dr koppie naar beneden ligt, dan is ze dus toch nog gedraaid, das wel fijn om te weten. De kans dat ze nu nog terug draait wordt natuurlijk steeds kleiner, dus mooi zo.

Blondie, wat fijn dat je woonruimte hebt gevonden waar je al heel snel in kunt. Is dat ook voor langere tijd of moet je binnenkort weer zoeken? Is het ver bij je huidige woonplaats vandaan? Ik hoop inderdaad dat je gewoon bij je huidige vk kunt blijven, is wel zo fijn natuurlijk. Succes met de verhuis straks!

Ruby, veel plezier bij t circus straks. Heb je t kaartje nog kunnen overdoen?

Indigo, wat naar van je kramp zeg, dat t zo'n pijn doet. Ik had t voor de zwangerschap best regelmatig, maar sinds ik zwanger ben niet meer. Volgens de vrouw van Samen Bevallen kan t helpen om voor t slapen gaan een glas melk te drinken. Nu doe ik dat standaard sinds ik zwanger ben dus misschien dat het daardoor komt? Misschien eens proberen? Sterkte, ik weet hoe naar het is en hoe lang t kan doorzeuren! Fijn dat je controle weer helemaal goed was en heel veel plezier met de echo straks! Lekker genieten he!

Gwen, wij moeten vanavond ook weer naar Samen Bevallen. Lopen jullie allemaal een beetje gelijk op of ook wat meer uit elkaar? Even denken hoor, ik ben nu 30 weken en degene die t verste is loopt 2 weken voor dus die is nu 32. En de laatste zit maar 2 dagen achter mij geloof ik, dus allemaal heel dicht bij elkaar. Hoe vind jij de cursus tot nu toe? En balen dat je nu weinig kan en er veel op patrick neer komt, is het geen optie om hulp te nemen ofzo, voor een paar uurtjes? Hier komt ze om de week 3 uurtjes maar doet wel net die grote dingen die ik gewoon niet meer kan (ramen, badkamer, keuken enzo), dat scheelt een hoop. Sterkte.

Amaranta, succes met het inwerken van je vervangster. Ik hoop dat je met een goed gevoel kunt overdragen straks, scheelt je een hoop rust denk ik.

Zo, ik geloof dat ik wel weer een beetje bij ben, niet helemaal, maar dat vergeven jullie me vast wel.

Knufffff
    Ilse

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier aangekleed en wel met een bak druiven voor me neus en in mn mond natuurlijk. Had vanmorgen de mail gehad van kruitvat, dus net gelijk opgehaald, uhh ja wat zal ik er van zeggen, je mag een geven paard niet in de bek kijken he ;)

Verder is er weer verdomd weinig uit mn handen gekomen, weer zo'n bleh gevoel die ik wel langzaam weg voel zakken, alles word nu gewoon zwaar merk ik, al wil ik er nog steeds niet aan toegeven.

Blondie: kijk dat is nog een goed nieuws!

Roelie: balen van die rot nachten zeg, kan me voorstellen dat je een baaldag hebt, er lekker van nemen hoor, je hebt het hard nodig

Ilse: auww dat gaat zeer doen idd, verstandig dat je moeder mee gaat!
    Ik heb ooit eens eentje gehad die groeide onder mn teennagel en zo naar buiten, oefff was ook al geen pretje. succes er mee meis!

Hmzz moet eigelijk wat gaan doen, maar eigelijk geen zin, mmmmm ik blijf nog even lekker zitten, de druiven zijn namelijk oko veels te lekker

18. Niet meer actief

Die wrat is dus ook al meerdere keren behandeld met stikstof, maar het schijnen er dus 4 ineen te zijn ofzo en nogal hardnekkig. Het zit op mn hiel, dus groeit ook eelt en zo op..bahbah. Dus ik ben heel benieuwd of t nu wel gaat werken en t niet allemaal voor niks is. Ik begin er steeds meer last van te krijgen dus wil dit soort dingen allemaal gedaan hebben voor de bevalling.

Zo had ik ook een stukje 'doodvlees' aan mn tepel, een soort fliebertje zeg maar haha...en ik had altijd gezegd, voor ik evt BV ga doen, moet dat ding weg zijn. Dus toen ik ontdekte dat ik zwanger was, gelijk maar weg laten snijden..brr, maar ben blij dat t nu gedaan is.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jaaaaaaaaaaa joehoeeeeeeee kinderkamer is binnen bij de winkel, compleet ook, want dat was ook nog de vraag, maar goed alles is er.
    Nu alleen zo jammer dat we hem pas volgend weekend kunnen halen, maar oke heb ik weer wat om naar uit te kijken. ben ikke is blij kan niet wacht. Lekker arrig berichtje hihi

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh fijn dees kun je ook lekker gaan friemelen volgende week.

melanie heb je een beetje een off day vandaag?sterkte ermee.

roelie ook al off?sterkte meis.

wratten brrrr,anwar zijn rug zit helemaal vol,maar zijn waterwratjes daar doen ze niks aan.

circus....manlief kon eerder weg daar dus gaat lekker toch mee. fijn kan hij ook weer eens wat met de kids doen.

Deel Deze Pagina