Hee das nog eens goed, das de perfecte uitkomst he, kunnen jullie weer lekker iets als gezin doen, na deze lastige periode. Heel veel plezier straks!
Nee heeft het er ook totaal niet over gehad, had misschien wel fijn geweest maar om 9 uur was ik echt kapot had geen puf meer om te vragen of ze ff wou kijken haha
mn bak druiven zijn op, vitamientjes weer binnen hihi. Mn kat vind de doos van kruitvat leuker dan ik hihihi Ik ga even weer een poging doen om wat te doen, dus meiden tot zo!
Ilse, de eerste is/was bij ons uitgerekend op 23 oktober maar is dus nu al bevallen. De laatsten zijn uitgeteld op 20 november. Zit dus nog best wat verschil in.. er is 1 stel die is op dezelfde datum uitgerekend als wij.. dus dat is wel leuk! Hoeveel dagen/avonden heb jij nu gehad? Wij zitten nu in avond 5. Dus nog 4 te gaan en dan in januari met baby's
Zo weer terug van de fysio, heb weer een 'preek' van hem gehad. Mag nu absoluut niets meer in huis doen. Thuiszorg is ook niet een optie, heb net geinformeerd. Tja je hebt nog een man die gezond is. Eh ja die werkt de hele dag en we hebben nog 2 kinderen. Kan daarom wel Alleen daarom hoor, Vind dit zo confronterend. Mijn buurvrouw is vandaag bevallen van een meisje. ik denk dus dat ze vanacht aan de verkeerde deur hebben gestaan en dat ik dus zeker de deurbel heb gehoord. Ruby, veel plezier bij het circus vanmiddag. Dees, super dat je kamertje binnen is. Roelie haha dat kruidvat pakket, inderdaad je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken, maar toch. Ilse, fijn dat je weer even vooruit kan met die pillen. Auw, die wrat weg laten halen, succes en sterkte ermee. Sammie, lekker he nog een weekendje weg. Maar wat raar van die stewardessen, geeft toch even een domper voor het begin. Maar gelukkig toch nog een geslaagd weekend. Blondie, top meid, dat je al een huis gevonden hebt. Dat zal een hoop rust geven. zorg je wel dat je hulp hebt met verhuizen. Volgens mij was dat het wel even. O wil zo graag wat in huis doen, verdorrie. Hoezo nesteldrang. Ik heb af en toe wel dat ik denk, van mij mag de kleine wel over een week of 4 geboren worden. Ben het soms wel eens zat, vooral 's nachts. Maar aan de andere kant geniet ik van het zwanger zijn op zich wel weer. Zal vooral de schopjes gaan missen. Maar ben wel heel erg nieuwsgierig naa dit kleintje........
Wat hebben jullie weer veel afgekletst. Ik heb de afgelopen dagen gewerkt. Daarom hebben jullie mij niet veel gezien. Daarna had ik echt lange tijd nodig om bij te komen. Ben blij dat ik nog maar 5 dagen hoef te werken en dan met verlof ga. Gisteravond eerst even naar ons petekind geweest die was jarig en daarna had ik zwnagerschapgym. Dat is echt lachen geblazen. ze wilde wat we gingen uit uit hijgen net als een hond met onze tong uit de mond, dus je raadt het al we lagen weer helemaal in een deuk van het lachen. Verder heb ik het de komende dagen best druk veel verjaardagen en dan nog werken. Dus als jullie me niet zien of horen weet je waarom. Verder wordt de zwangerschap wel zwaarder ik heb ook moeite met schoenen en sokken aan doen. OOk 's nacht met in bed liggen lig je lekker op je zij begint hij/zij te schoppen en dat gaat dan hard ben je weer een hele tijd wakker. nou tot zover mijn berichtje. Jolanda
Ruby, Lars had ook heel erg last van waterwratjes in zijn zij en oksel. Hij nam elke dag Thuja D6 druppels en de dikste wratten stipte ik aan met Thuja tinctuur en ik smeerde ze in met sudocreme en hij is nu bijna waterwratjesvrij Maar het blijft lastig die krengen Veel plezier in het circus! Melina ik ben ook benieuwd maar verwacht niet teveel van die doos, hoor er weinig positiefs over daarom ga ik er vandaag ook niet apart 10 km voor rijden, ik zie het morgen wel Ilse hoe ging het bij de huisarts? Melanie he verdorie dat is lastig...en toch onvoorstelbaar dat je dan geen hulp kan krijgen he! Ik weet het nog van een aantal jaren terug na mijn hernia operatie, ik moest maar in de familie iemand zoeken die kon helpen maar thuiszorg kon ik wel vergeten...pffff het is er na al die jaren dus niet beter op geworden... Sterkte ermee! Jolanda succes met de laatste daagjes werken en alle drukte! Ik ga nog ff de boeken in en dan de tafels maar weer oefenen met Lars...arme jongen groep 5 valt toch wel zwaar, vooral de tafels heeft hij erg veel moeite mee...wel sneu om hem zo te zien ploeteren en de frustratie als hij dan weer een foutje maakt xxx Roelie
Jemig Melanie, wat vervelend dat je weer zo bent teruggefloten door de fysio... écht naar luisteren hoor! Heb je geen aardige buren ergens die mee kunnen helpen? maarja, is altijd moeilijk vragen natuurlijk Tjonge, wat suf als dat echt zo zou zijn, dat ze bij jullie aanbelden ipv bij de buuf. Wel grappig, zo vlak na elkaar bevallen! Ik krijg ook net het mailtje trouwens voor de Kruidvat doos!
ow da's balen idd Melanie.. frustrerend idd.. t zijn echt de laatste loodjes hoor die nu gaan tellen.. pffff Kreeg vandaag de bon voor de etos doos.. heeft iemand die al?
die Etos doos was echt om te huilen..... Alleen een paar tijdschriften zwaar over datum en een luierdoekjesdoosje.
Haha, ik wilde eigenlijk al het klein spul in dozen doen, een hoop mensen optrommelen en dan zelf weg gaan. Ik ken mezelf en als ik daarbij moet gaan staan te kijken ga ik toch mee sjouwen, dus dan kan ik het beter niet zien. FF kijken of ze erin trappen 8) Het is 20 km bij mijn huidige adres vandaan en ik kan in ieder geval geruime tijd blijven. Geen 10 jaar of zo maar toch zeker een jaar dus ik heb weer rust in mijn lijf.
Hebben ze een doos bij de Etos dan 8) Dan zal ik die ook maar eens aanvragen, of jullie moeten zeggen dat het de moeite niet is
Doos van de Etos was echt niks. Paar oude tijdschriften, waardebonnen die al verlopen waren, een pakje opvolgmelk met een datum van juli 07 etc. Maarja, wat was er ook alweer met dat gegeven paard? Ik ben dus intussen weer thuis en heb pijn, onwijs! De arts heeft t eerst verdoofd en dat was echt vreselijk, hij zou ook al dat t echt pijn ging doen en dat was niet overdreven het leek wel of ie door mn voet heen ging met die naald. Ik lag enorm in die bank te knijpen en op een gegeven moment deed het zo'n zeer dat ik een gil gaf, schrok er zelf van en zei gelijk sorry. Arts moest lachen en zei dat ik geen sorry moest zeggen haha. Ik heb best een hoge pijngrens, maar dit was echt hell! Daarna heeft ie flink zitten snijden en dat heb ik dus gelukkig niet gevoeld en toen bevroren met stikstof. Toen er een pleister opgedaan, maar dat was wel erg optimistisch, want een minuut later zaten mn sok en schoen vol bloed en ben ik weer naar binnen gestrompeld. Toen heeft de assistente er even een flink verband omheen gedaan en nu is mn voet dus helemaal ingepakt, ziet er werkelijk niet uit. Vanavond dus maar ff een sok eromheen en dan op een slipper naar cursus ofzo. Maar manoman, de verdoving is duidelijk uitgewerkt nu want zit af en toe te huilen van de pijn, niet leuk dit! En nu maar afwachten of t effect heeft, dat t niet voor niks geweest is. Gwen, wij hebben nu 2 avonden gehad, vanavond 3e dus. De eerste is bij ons dus 12 nov uitgerekend en de laatste 28 november, dus heel dicht bij elkaar.