November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo daar ben ik ook weer. Weer uitgewerkt voor de week :)

De prenataldoos was inderdaad de beste! De kruidvat wwel aardig en de etos wel inderdaad het dieptepunt...

Blondie gefeliciteerd met je huis!

Trouwens, als ik was blijven slapen, dan had ik kunnen genieten van mijn kleine ukkie.. Want ik was bevallen in mijn droom. Het was zo'n kleintje dat ze d'r zo uitfloepte, zonder veel moeite en persen. De vlos was verbaasd en mannetje was niet gebeld en dus niet aanwezig, (moeders overigens wel) want het zou niet zo'n vaart lopen volgens haar. Daarna ben ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd liep ik al vrolijk rond en vroeg ik me ineens af of ik wel de placenta had uitgepoept :) Dat was zo volgens de vlos. Dus ik blij, maar moest volgens haar wel gecurreteerd worden ? Daarna heb ik mijn meisje anderhalve dag geen eten gegeven en daar kwam ik de volgende dag pas achter, dus maar gauw aan de borst en dit ging als vanzelf.. Borsten waren ook niet eens gegroeid haha. Ik zat uiteindelijk de 1e dag na mijn bevalling ons meisje te voeden in de auto van mijn oom en tante, want we gingen naar een feestje ? kan het nog gekker. Mijn zus was er ook bij, maar waarom? Rare droom, maar ik heb nu al twee keer gedroomd dat het een meisje wordt. Zou het dan toch? Of is het dat ik onbewust toch een meisje wil? Ik weet het echt niet wat het wordt.. en heb eigenlijk ook geen voorkeur.. misschien dan toch onbewust wel :)

2. Niet meer actief

Bij mij zat er niet eens een doosje in :(

3. Vanaaf heb ik ook weer zwangerschapscursus. De eerste is bij ons over 4 weken uitgerekend en de laatste 5 december. Hoe bedoel je ver uit elkaar... Ach ik zit er dus ergens netjes tussenin.. Verder nog niemand bevallen bij ons. Tenminste niet zover ik weet :)

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, het was gewoon zo'n plastic Zwitsal ding, dus je mist niks ;)

5. Niet meer actief

Auw auw, ik heb zo'n pijn....zit gewoon te huilen van de pijn, dit is niet leuk. Dat zo'n klein plekkie zo'n pijn kan doen zeg..auw auw.. :(

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja dat is waar, maar zitten ook kortings bonnen bij,
    niet dat je er nog veel aan hebt, ach papier bak ook weer blij

jeetje ik zie alles positief hahah

7. Niet meer actief

Die had ik juist in de Prenatal doos zitten.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik maak me katten altijd blij met die dozen, hahah als ik al binnenkom met een doos staat er een kat bij me, hij schreeuwt nog net niet, zet die doos neer ik wil erin haha gek beest

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja kan heel veel pijn doen, wat denk je dat die stikstof doet, ik voel het gewoon weer verschrikkelijk en nik swta helpt, meis ik denk aan je hoor

10. Niet meer actief

Ik ben al 3 keer eerder behandeld met die stikstof vorig jaar en nooit deed t zo'n pijn. Maar nu is t gewoon een groot gapend gaat dat ze behandeld hebben, t zag er ook niet, overal zat bloed, ik liet een heel bloedspoor achter haha, echt stom. Beetje duf dat de arts dacht het met een pleistertje af te kunnen dekken ;)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja herken het idd, hebben ze toen bij mn teen ook gedaan wat jij zegt, ohww en als je dan je voet stoot bbrrrrrrrr word al weer naar bij de gdachte.
    Bij mij heeft het toen allemaal niet geholpen, maar inees was die weg, heel appart

12. Niet meer actief

Als dat kreng maar weg is, hoe dan ook...

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja kan me voorstellen, ga duimen voor je, ook dat de pijn snel weg is.

Hier staat het eten al weer klaar, straks alleen nog maar in een oven schaal te doen en 45 min wachten en kunnen we eten, ik knor nu al.
    Geduld geduld

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goeiemiddag.
    Chardella ligt in een stuit :(

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Melina, ik was tot een jaar of 2 geleden ook nog nooit van mn leven in het circus geweest. Is niet zo gek hoor.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hey Maria, ohw balen zeg, is er geen kans meer dat ze gaat draaien?

17. Niet meer actief

Jee Maria, heb je vandaag controle gehad? Op zich kan ze nu toch nog goed draaien voor zover ik begrepen heb?
    Was verder wel alles goed?

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik moet 2 okt terug. Als ze dan niet teruggedraaid is dan gaan ze echo maken om te kijken of ze nog te draaien is.
    Afgelopen zaterdag zat ze nog met hoofdje naar beneden, ik denk dat ze nog wel gaat draaien.

19. Niet meer actief

@Maria; onze spruit lag 2 weken geleden ook nog in stuit en nu al met het hoofdje naar beneden en zelfs al een beetje ingedaald...

Dus ze kan nog alle kanten op, jullie Chardella !
    Ik ga met je meeduimen dat ze lekker uit zichzelf omdraaid...

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja verder was alles oke.
    Volgens de weegscbaal van de vk (maar die telt voor mij niet) was ik vandaag precies 10kg aangekomen.
    Ik ga me straks lekker op mn eigen weegschaal wegen.
    Ik zag er stralend uit zei de vk.

Deel Deze Pagina