hopelijk dat de kleine zich dan nog even mooi omdraait! Fijn dat alles verder er goed uitzag, doet een mens altijd weer goed. Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige die niet gewogen word, of zijn er meer meiden?
Ik maak me ook geen zorgen. Ik vroeg me daarnet wel af... stel ze blijft zo liggen en ik hb een stuit bevalling, is de kans op uitscheuren dan groter? Is een knip dan noodzakelijk?
oehw geen idee eigelijk, vlgens mij ligt het er ook aan hoe groot je kindje is enzo. Misschien zijn er andere meiden hier op het forum die het weten
Ow dames, vervelend dat enkelen van jullie slecht slapen. Ik ben vannacht ook tig keer wakker geworden en had laatst ook een vreselijke nachtmerrie. Tari, helemaal niks doen dus :'( Blondie, waar ergens heb je huis?
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik ben aangekomen, ik sta thuis ook niet op de weegschaal! Ik zie het allemaal na de bevalling wel wat er nog blijft plakken.
Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof de eerste verloven zitten er ook aan te komen
Nou dat is een grapje. Er was een iemand en die was zo dik, dat de weegschaal wordt vervolgd zei toen hij er op ging staan. Weegschaal gaat meestal tot 120 kg. Dus tel uit je winst.
Ow Maria, ik hoop ook voor je dat ze nog lekker gaat draaien. Zal haast wel, want als ze pas nog met het hoofdje naar beneden lag, zal ze nog wel draaien. Ja mijn verlof is al over 2 weken, 6 werkdagen wel te verstaan Lekker hoor!
Ik wil ook niet meer op de weegschaal.. gelukkig wegen ze bij de vlos hier niet. Dus wordt ik ook niet geconfronteerd met mijn gewicht dat eraan is gekomen. Ik ben gestopt met wegen bij 10 kg extra.. Was ongeveer 10 weken geleden... Ik wil het niet weten haha!
Er was een iemand en die was zo lang.... Op een dag at hij een yoghurt en toen die in zn maag kwam was hij al over de datum
Ik ben trouwens aan het zoeken naar een gedichtje voor op het geboortekaartje, maar dat is best nog moeilijk. Hubs heeft ook al gezocht, maar ook hij is nog niet echt iets tegen gekomen wat mooi genoeg is. Ik heb nu zelf maar wat gedichtjes gemaakt... Ben benieuwd wat Jeroen ervan vindt. Oja, de kraamzorg belde net. Ik heb nu een afspraak op 9 oktober.. 3 weken voor mijn uitgerekende datum.. hopen dat uk dan nog in mijn buik zit, want anders hebben we een probleem haha... Nou ja probleem, maar dan loopt het niet volgens planning haha.