November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er was eens een man en die was zo lelijk, dat zelfs de blinden van hem schrokken.

2. Niet meer actief

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er was eens een baby zo lelijk, dat de dokter bij de bevalling zei: als hij niet huilt dan is het de lever.

4. :rolleyes: Ik voel me een beetje genegeerd... is dit een gevoel dat klopt? Of lijkt het maar zo en heeft niemand me gewoon wat te zeggen? :rolleyes:

5. Niet meer actief

Wij doen een gedichtje ivm de kraamvisite zeg maar..

Wil je handjes en voetjes komen tellen?
    Dan graag wel eerst even bellen.
    Want mama en "baby" liggen regelmatig te pitten
    En dan zou je alleen met papa zitten

:)

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    leuk joldeg!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er was eens een man en die was zo lelijk, dat als hij een citroen at de citroen zuur ging kijken.

8. Niet meer actief

Goh das wel laat ja, 3 weken van te voren. Ik heb nog niks gehoord, maar in de brief stond 6 tot 8 weken van te voren, dus ik heb nog even..

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik irriteer me de laatste tijd aan het zwangerschapsforum onderdeel. Het lijkt wel of niemand meer met een orginele vraag komt, het is of me buik is groot me tieten zijn gegroeid ben ik zwanger? of ik heb een miskraam gehad en en nu zo onzeker omdat k nog geen 4 weken zwanger ben.
    Of ik heb geen kwaaltjes :(

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik je wel wat zeggen Dafje. Ik hoop dat je niet te vroeg bevalt hoor! En dat alles volgens planning gaat. En heerlijk dat je verlof eraan zit te komen.

En Ilse, leuk gedicht.

11. wij hebben precies dezelfde... :)
    Maar we willen ook een gedichtje als welkomstgedichtje zeg maar...

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Kraamzorg belt hier pas tijdens het verlof hoorde ik.

13. Niet meer actief

Lijkt alleen maar zo denk ik? Ik heb net in 2 berichtjes op je gereageerd hoor..maar hebben mekaar net gekruisd denk ik? Of heb je dit gevoel al langer?

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij willen gewoon een zin. Zo van; Welkom

15. Het is niet zo dat ik perse respons wil Maria, maar jullie reageerden steeds op elkaar.. maar wat ik al zei, misschien ligt het aan mij en heb ik dat gevoel, terwijl het dus niet zo is...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er was eens een man, en die was zo eerlijk, dat toen hij werk vond hij het terug gaf.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee hoor Dafje!

18. Niet meer actief

Ik denk niet dat wij nog een gedichtje erbij doen, dan wordt het kaartje zo vol. En ons kaartje heeft vrij veel plaatjes dus niet zo heel veel tekst

Dus als 'aankondiging' zal t gewoon iets zijn van "dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter "naam"."

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zit wel wat in Ilse.
    Wij hebben dus geen gedicht niks.We willen alleen een zinnetje endan dezelfde zin in het Spaans.

20. Niet meer actief

Valt me de laatste tijd ook steeds meer op, constant dezelfde onderwerpen. Soms staan er gewoon 3 dezelfde onderwerpen op 1 pagina. Neem dan even de moeite om te kijken of je vraag er al staat, denk ik dan. Maarja, das blijkbaar teveel werk ofzo? :(

Deel Deze Pagina