Er was eens een baby zo lelijk, dat de dokter bij de bevalling zei: als hij niet huilt dan is het de lever.
Ik voel me een beetje genegeerd... is dit een gevoel dat klopt? Of lijkt het maar zo en heeft niemand me gewoon wat te zeggen?
Wij doen een gedichtje ivm de kraamvisite zeg maar.. Wil je handjes en voetjes komen tellen? Dan graag wel eerst even bellen. Want mama en "baby" liggen regelmatig te pitten En dan zou je alleen met papa zitten
Goh das wel laat ja, 3 weken van te voren. Ik heb nog niks gehoord, maar in de brief stond 6 tot 8 weken van te voren, dus ik heb nog even..
Ik irriteer me de laatste tijd aan het zwangerschapsforum onderdeel. Het lijkt wel of niemand meer met een orginele vraag komt, het is of me buik is groot me tieten zijn gegroeid ben ik zwanger? of ik heb een miskraam gehad en en nu zo onzeker omdat k nog geen 4 weken zwanger ben. Of ik heb geen kwaaltjes
Ik je wel wat zeggen Dafje. Ik hoop dat je niet te vroeg bevalt hoor! En dat alles volgens planning gaat. En heerlijk dat je verlof eraan zit te komen. En Ilse, leuk gedicht.
Lijkt alleen maar zo denk ik? Ik heb net in 2 berichtjes op je gereageerd hoor..maar hebben mekaar net gekruisd denk ik? Of heb je dit gevoel al langer?
Het is niet zo dat ik perse respons wil Maria, maar jullie reageerden steeds op elkaar.. maar wat ik al zei, misschien ligt het aan mij en heb ik dat gevoel, terwijl het dus niet zo is...
Ik denk niet dat wij nog een gedichtje erbij doen, dan wordt het kaartje zo vol. En ons kaartje heeft vrij veel plaatjes dus niet zo heel veel tekst Dus als 'aankondiging' zal t gewoon iets zijn van "dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter "naam"."
Zit wel wat in Ilse. Wij hebben dus geen gedicht niks.We willen alleen een zinnetje endan dezelfde zin in het Spaans.
Valt me de laatste tijd ook steeds meer op, constant dezelfde onderwerpen. Soms staan er gewoon 3 dezelfde onderwerpen op 1 pagina. Neem dan even de moeite om te kijken of je vraag er al staat, denk ik dan. Maarja, das blijkbaar teveel werk ofzo?