November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Meiden, thnx, ben toch beetje gerustgesteld. Ik wacht gewoon af wat de gyneacoloog zegt, was al gerustellend dat bij de echo ze t niet erg spectaculair vonden. Geeft toch beetje rust. Weet een van jullie trouwens of een warme kruik wel mag? Heb wat baarmoederkrampen en vind een kruik heerlijk, maar met oog op cyste?

Liefs Chris

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ik slaap ook ook goed sinds ons bed er is.
    Alleen ik wordt standaard om 03.00u wakker om te plassen.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Chrissie: warme kruik kan best, als je hem maar niet te heet maakt (net als met heet bad of sauna), dat is voor de ontwikkeling van het vruchtje niet zo goed, naar het schijnt.
    Voor die cyste maakt het volgens mij niet uit, dat is gewoon een blaasje met vocht!

4. Rachel85

@Murmel, Hier bij de VK hebben ze wel een echo apparaat.

@Jolger leuk de eerste echo op de verjaardag van je vriend is en als alles goed is kan de dag denk ik niet meer stuk.

Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook erg veel last van afscheiding?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Rachel: jaaaaaaa, daar heb ik ook erge last van! Ben dan ook steeds bang dat het iets anders is, als ik het voel. Irritant is dat he?

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb er ook last van en ik vind het ook anders ruiken. Veel sterker. Hebben jullie dat ook?

7. Niet meer actief

ff ego berichtje;

3 weken geleden is mijn broertje uitgezonden naar Afghanistan. Gisterenmiddag kreeg ik telefoon dat hij gewond is geraakt bij een aanslag. Hij is geraakt door een huls van een 25 mm kogel.
    Heeft een flinke vleeswon is geopereerd en moet een aantal dagen daar in het velhospitaal blijven... Het litteken schijnt "huge" te zijn, maar gelukkig is er (waarschijnlijk) verder geen schade aangericht...

Als er een infectie optreed dan komt hij naar huis... :cry:
    Vind het zo sneu, want hij wilde dit zo graag meemaken...

Was (en ben nog steeds) een beetje van slag dus heb nog niet teruggelezen...

Kom van het weekend nog wel ff terug om op jullie allemaal te reageren.

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Jen 25...: Nou dat is ook niet het bericht wat je graag wil horen zeg. Verschrikkelijk! Ben maar blij dat ie niet zwaarder gewond is.. (het is een schrale troost, maar toch..) Heb je 'm zelf aan de telefoon gehad? Het is dan altijd fijn om iemand zijn stem te horen...
    Hou je ons op de hoogte hoe het verder met je broertje gaat?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ruby, ik vind soukaina geen mooie naam, maar dat komt omdat ik ooit les heb gegeven aan een soukaina en het was een trut van jewelste, en het kind was toen 8!

10. Niet meer actief

Ik heb hem niet gesproken, maar hij heeft gelukkig wel zelf met mijn ouders kunnen bellen...hij was nog wel behoorlijk suf van de narcose..

Maar dat is inderdaad wel prettig, als er een ander belt schrik je je helemaal een ongeluk...

Ik hou jullie op de hoogte

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo allemaal!

:idea: Jen25: wat een rotbericht. Ik hoop dat alles goed komt en dat ie geen infectie heeft en dus niet naar huis hoeft. Want dat wilde ie toch niet?

:idea: Murmel: bij mijn VK staat ook gewoon een echo apparaat. Gelukkig wel! :D

:idea: Rachel: bij mij begint het nu echt te komen ja, die afscheiding. Verschrikkelijk. Maar het stinkt niet echt, eigenlijk....

Ik slaap ook heel goed, eigenlijk. Val echt als een blok in slaap, maar ik moet er altijd wel om een uur of 1 of 2 uit om te plassen. Maar dat is niet nieuw voor mij, dat moest ik altijd al....

:idea: Chrissie: fijn dat alles goed is met je kindje! Wel k** dat er een cyste zit. Hopen dat ie gewoon uit zichzelf weg gaat!

:idea: Ruby: ik vind Lyna Joan ook leuker. Ik ben ook meer van de korte namen....

Ik ben trouwens blij om te lezen dat ik niet de enige ben met overgewicht. Geeft toch een beetje goede moed.... :D
    Ik was zo veel afgevallen voor m'n trouwen (20 kilo minimaal...), maar voor het nieuwe jaar zat dat er allemaal al weer aan. Eigen schuld, dikke bult, maar goed.... En nu mag ik niet meer afvallen.
    Ik heb ook Sonja Bakker gedaan. Ik heb het alleen nog nooit langer volgehouden dan 5 weken. Dan was ik de boodschappen weer aan het opschrijven en dan was ik het spuugzat! hahahaha

12. Rachel85

@Murmel, Ja inderdaad ik heb dit dus ook.

@Stasia, ik herken het bij mij ruikt het ook sterker.

@Jen25, Wat een vervelend bericht van je broertje hoop voor jullie dat het gewoon verspoedig geneest.

@Ruby, Ik ben je net helemaal vergeten maar ik vind Lyna Joan ok leuker klinken

@Marije80, Ik vindt het ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met overgewicht. Ik was voor de bruiloft ook veel afgevallen maar zit er helaas ook allemaal weer aan.

13. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Zo, Jen25 wat een naar bericht. Ik kan me voorstellen dat je je rot schrok. Gelukkig is hij niet erger gewond geraakt. Hoop dat je hem snel spreekt.

Ik heb ook veel meer afscheiding en als ik dan buiten loop en ik voel ineens weer wat schrik ik toch wel. Wil dan meteen kijken wat het is. Je kan jezelf zooooo gek maken.....

Hahah ik heb net meteen het boek besteld voor mijn vriend. Hij leest eigenlijk nooit, maar deze moet hij maar wel even gaan lezen :D :D :D

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :idea: Rachel: goh, wat lijken wij toch op elkaar! Zelfde trouwdag, ongeveer net zo lang zwanger en ook nog eens klooien met gewicht! :)

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jen25, dat is schrikken zeg! Gelukkig maakt je broertje het nu goed.

Hier ook veel last van afscheiding. Tijdens vorige zwangerschap ook, negen maanden lang...

Ruby, ik vind Lyna ook een heel mooie naam!

16. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Lyna vind ik ook een mooie én aparte naam

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Jen25: sterkte met je broertje, ik duim dat het helemaal goed komt. Waar zit de wond?

Rubi: Ook ik ben meer van de korte namen en ik vind Lyna superleuk!

Hier nog een slechte slaper! Wel heel moe, wil heel veel uren in bed doorbrengen, maar ben heel vaak "even" wakker. Te kort om iets te doen of ergens over na te denken, maar lang genoeg om te beseffen dat ik WEER wakker ben :evil:. En dan 's morgens zo'n gevoel van een supervermoeiende en vooral-niet-uitgeslapen nacht!

Mijn VK-praktijk heeft meerdere VK's, er is een echo, maar ze kunnen/mogen hem niet allemaal bedienen. De "pret-echo" met 20 weken doen ze niet zelf, dan moet ik naar het echo-bureau.

En ook hier meer afscheiding en onzekerheidsgevoelens gedurende de dag! Zal blij zijn als de eerste echo achter de rug is en het allemaal wat tastbaarder wordt. Het is ook zo moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen (en de misselijkheid en chagrijnige buien te onderdrukken ;))

Dat boek van Kluun is echt geweldig en zeker een aanrader voor mannetjes die normaal weinig lezen. De mijne had hem in no-time uit en heeft het er nog steeds over. Gelukkig is ook mijn 9 maanden boek voor hem interessant! Ondertussen ook een 9 maanden kalender gekregen, genoeg om te lezen dus!

Ga maar eens vroeg naar bed, nog 1 dagje werken en het is weer weekend!

Sammie2

18. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Ik heb hem pas zelf gelezen en moest hard om de stukjes lachen ... :D

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik lees dat veel dames slecht slapen. Nou, bij mij is dat omgekeerd. Als ik thuis kom van het werk ga ik eten en daarna val ik als een blok in slaap. Wordt dan na een uur of 2 wakker mijn ventje is dan inmiddels thuis of komt dan thuis. Dan even een uurtje samen en dan ga ik weer in bed verder tot de volgende ochtend (na s'nachts een pitstop) Heerlijk!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Trouwens Lyna vind ik ook een mooie naam. Mijn man is turks dus krijgt ons kindje een turkse naam maar wel een naam die hier in Nederland ook voor kan komen. Dus geen ali of ahmet of zo. Bij een jongen wordt het Deniz en een meisje Zara.

Deel Deze Pagina