zout schijnt te helpen tegen bloedvlekken. Moet je het wel vochtig maken voor zover het dat niet meer is.. Dan moet het bloed in het zout gaan trekken en uit de stof. Het wordt er iig niet erger van kan ik je vertellen.
Heee hallo dames! Relaxed avondje vol lievige gedichtjes, zie ik al Wij houden het kaartje wrschnlk helemaal leeg van extra opmerkingen/teksten/gedichten, gewoon sec ´de boodschap van "daar is ze dan" ´. Maar misschien ga ik me op het laatste moment nog wel weer bedenken, als ik zie hoe mooooooi ze is @Esther: veilig thuisgekomen? Wel grappig, Esther was net in het Amsterdamse, helemaal uit het verre zuiden. Even gezellig een hapje gegeten en over jullie allemaal geroddeld natuurlijk
Indigo, ik hoop voor je dat je ukkie toch nog gaat draaien. Want zo bevallen is inderdaad niet mogelijk. Heb ik vanavond ook nog op de cursus gehoord (ging dit maar over kunstingrepen). Logisch dat je je vervelend voelt hierdoor.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit gevoel heeft. Het valt nu ook wel weer mee, met al die reacties haha. Nee, serieus het zat me echt even dwars, maar nu ik lees dat ik niet de enige ben en zelfs de meiden die vaak posten hier ook 'last' van, kan ik het meer relativeren. Oja, de geboortekaartjes zijn eindelijk besteld en binnenkort krijgen we de proefdrukken! Ben benieuwd!
@Indigo & maria: wat een lastige kleintjes hebben jullie, dat ze nog in een stuit liggen. En die van jou dan helemaal, Indigo, niet fijn als er al meteen over een keziersnede wordt gerept. Maar gelukkig duurt het nog even en wie weet wat er nog gaat veranderen. Ik hoop het!
AUW! Ukkie wil er uit en wel via de buikwand/zijkant. Dat kan niet lieve uk! Ga es wat minder naar buiten zwemmen en wat meer rondjes zwemmen... Pijnlijk!
Hihi leuk in mijn eentje posten... ik ga maar es wat anders doen denk ik, want dit is niet echt gezellig.. wordt er wel een beetje melig van haha
Hier spuit 11: Blondie, super dat je woonruimte hebt gevonden! Een hele stressfactor minder! Hoe is het met je wrat, Ilse? O jee, ik lees dat je een flink pijnlijke behandeling hebt ondergaan. Als het kreng dan nu maar wegblijft! Grrrr.... Oh, als jij het zwitsaldoekjesdoosje wilt hebben, mag je de mijne wel! In de Blije Doos zat een witte van pampers en die kleurt beter hier Ruby, een leuke middag gehad met je family bij het circus? Hmmmm een achterhaalde vraag, want die had je inmiddels al beantwoord Zo, Jolanda, dat schiet op nog maar 5 dagen voor je verlof! Oooh zo leuk kraamvisite als je zelf een kindje verwacht! Ik heb het ook al morgen ervaren. Het voelt echt anders dan voorheen, vind je niet? Dafje, wij kijken hier niet op van een vreemde droom meer of minder Maf he dat we zo dromen tijdens de zwangerschap?! http://www.gedachten-gedichten.nl/ Misschien vind je op de deze site (inspiratie voor) leuke gedichtjes voor op jullie kaartje? Wij hebben wel een klein gedichtje passend bij de illustratie op de kaart en een grappig gedichtje waarin we verzoeken eerst te bellen voor de kraamvisite. Oh, ik herken je ook wel, hoor. Als ik een even niet actief mee heb kunnen lezen / posten, moet ik er ook weer even in komen hier, Zou me er niet druk om maken, joh. En ik durf te stellen dat niemand een andere bewust negeert hier. Enneuh...ook late reacties worden gewaardeerd, hoor Hihihi, ik zie dat Roelie nog even verwijst naar Julie1-2-wie?! Bij de yoga ben ik als eerste aan de beurt en de laatste ergens halverwege januari, dus ik moet lang wachten op de terugkomles (die wordt 2 wkn na de laatste bevalling ingepland). Indigo, gaaf dat jullie hebben genoten van de echo. Tuurlijk duim ik dat de kleine nog draait! Sterkte met je pijnklachten, dat lijkt me zwaar erbij te hebben. Maria, allereerst gecondoleerd met de sterfdag van je broer. Doen jullie nog een speciale herdenking met familie? Dan wat anders, was vandaag niet D-day volgens onze vriend met zn strakke groene broek?! Sammie, ik vind zwemmen ook echt heerlijk. Heb mijn zwemavond alleen vandaag "opgeofferd" aan Muriel Ach, volgende week weer een kans. Ja, ben veilig thuis gekomen! De rit was heel voorspoedig (en ja, de ereronde over de A10 is een feit ). Was om 22.10 thuis. Maar helaas ging de telefoon: het alarm op kantoor was niet ingeschakeld, dus ik kon heen en weer om het alsnog te doen. Bijna een uur was ik ermee kwijt. Ik heb een verdachte nummero uno, dus die ga ik morgen bij zijn kladden grijpen! We hebben in ieder geval een gezellige avond gehad. Lekker eens ongegeneerd over de zwangerschap ouweh***ren Heb wel een schrale keel ervan Bij thuiskomst lag er ook een doosje met de Bubaducks op me te wachten. Ze zijn echt gaaaaaaf! Ik ga vriendin en schoonzus erg blij maken straks! De kraamzorg heeft mij inmiddels ook gevonden en wilde vanavond een afspraak inplannen terwijl ik mijn weg op de ring Amsterdam naar huis probeerde te vinden. Uiteindelijk had ze door dat ik niet echt in de gelegenheid was mijn agenda te trekken en nu belt ze morgen terug. Zo dat waren de reacties van spuit 11. Ben kapot en ik "zie" jullie morgen weer! xxx
tis toch niet de bedoeling dat ik op al die gedichtjes ga reageren he? hahaha ,..kwam ff gluren en truste zeggen truste , slaap lekker allemaal
Hier ook wakker, maar moest eigenlijk gaan werken. Heb alleen zo'n last van mijn bekken en mijn buik dat ik me ziek heb gemeld. Zit me hier nou lullig te voelen
heb hie vannacht om 3 uur de vaatwasser uit staan ruimen.flink over staan geven en een kop thee gedronken. toen tegen 4 uur terug naar mijn bed en nu weer eruit. weer heel heftig gedroomd.droomde dat ik fabian geslagen had,ben nu nog steeds helemaal van slag. voel me nu dus ook gewoon echt bagger.
Hee goedemorgen ladies, Zo hier weer een goede nachtrust gehad, werd alleen vanmorgen grof gewekt... De radiator ombouw die mijn schoonvader had gebouwd, is voor de helft ingestort, dat gaf me een klap zeg....Schrok me wezenloos zo op de vroege ochtend... Ga nu ff niet reageren op iedereen, moet met hondje lief naar buiten en dan weer aan de slag op kantoor... Nog 11 werkdagen en dan ga ik met verlof, heb er zo'n behoefte aan... Nou tot vanaaf allemaal!
Ik kom strakkies nog wel uitgebreider reageren maar ik sluit me ook aan bij de ik-slaap-beroerd-club Ik heb mega pijn in mijn onderrug en benen word vast een hele leuke dag vandaag Gisteravond aangegeven bij René dat het zo echt niet gaat, ik kan de kinderen momenteel ff niet aan, ik kan de honden niet aan, ik kan het huishouden niet aan en ik weet gewoon niet waar ik de hulp vandaan moet krijgen...krijg je als antwoord: tsja ik weet het ook niet. En bedankt maar weer, daar hoef ik dus ook niks van te verwachten Zal eerst de jongens naar school brengen, tot straks! xxx Roelie
He Roelie wat vervelend meid, maar heel herkenbaar.... Erwin heeft ook nog steeds z'n buien.., iedere keer geen tijd om ook maar iets in huis te doen en als er dan iets kwijt is (kwijt in de zin van het ligt niet op dezelfde plek als de vorige keer) dan is het huis te klein en heb ik het gedaan.. Maar een week later kan hij toch een partij mekkeren dat we het allemaal niet voor elkaar krijgen... Nou heb ik gelukkig niet eens 2 koters en 3 honden thuis rondlopen, maar die 40 uur per werken zijn ook een nekslag... Sterkte ermee en ik hoop dat je vandaag de dag een beetje goed doorkomt met je rug en benenpijn! @Blondie; heel verstandig om niet te gaan werken meid! Goed naar je lichaam geluisterd, rust maar lekker uit! Je zal het wel nodig hebben... Jammer voor je baas, maar jij en je ukkie zijn toch echt belangrijker! Daar moet je je niet schuldig over voelen!