November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oh shit, moet vliegen zie dat het al bijna 08.15 uur is...

Snel op de fiets en naar het werk, moet ook nog ff een pitstop maken bij
    de AH om eten voor tussen de middag mee te nemen...

:) Forum, verslavend? Nee joh, hoe kom je erbij..... ;)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee goedemorgen dames!

Wat rottig dat er weer zo veel slechte slapers tussen ons zitten :(

Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden in één ruk doorgeslapen. Nou ging ik ook wel laat naar bed, maar toch, errug prettig!

@Esther: goed dat je veilig thuis bent gekomen, vre-se-lijk irritant dat je nog naar kantoor moest.... Het was al zo'n lange dag! (voor een zwangere dan).

Pfff zal vandaag niet veel meer posten, want zit de hele dag samen met mijn vervangster naast me.
    Ik moet haar de komende anderhalve week gaan inwerken, heb er niet zo veel zin in.
    Ik hoop maar dat ze heeeel slim is en alles snel oppakt, dan kan ik mss nog wel een paar daagjes eerder stoppen :) !

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Maakt niet uit.. ik was kapot dus ben lekker onder de douche gegaan en mijn bedje in gekropen ;)

4. Niet meer actief

Ruby, fijn dat het circus - ondanks de te hoge prijs voor entree - toch een succes was. Alleen die pijn aan je stuitje is niet zo fijn natuurlijk :(
    Als ik had geweten dat je vannacht op was had ik je gezelschap gehouden, ook hier een baggernacht achter de rug.
    Opnieuw kramp, nu ook in mijn onderrug :confused: Bekken, rug en benen doen ongelofelijk zeer, kan er nu amper op staan. Mijn werk dus maar gebeld dat ik vandaag thuis werk (gelukkig geen lessen of overleg gepland, dus het kon!)
    Wat een rotnacht voor je weer, Ruby! Kan me voorstellen dat zo'n droom nog blijft hangen. Het vandaag dus maar lekker rustig aan doen meid en al je poetsgerei aan de wilgen hangen ;)

Ook ik herken het gevoel van Dafje (dat herkend werd door menig andere novembermama) wel hoor, dat mijn berichten soms als mosterd na de maaltijd komen en/of niet beantwoord worden of iets dergelijks. Dat had ik vooral toen ik nog fulltime werkte, nu ik 's middags thuis ben heb ik toch meer de mogelijkheid te reageren op zaken, maar dan nog blijft het vaak bij het reageren op eerdere posts van anderen en is het vaak mosterd-na-de-maaltijd. Ik heb me er maar bij neergelegd, het is niet anders. Straks als iedereen al met verlof is zal het waarschijnlijk nog wel meer het geval zijn, maar ik kan niet meer doen als mijn best, toch? Geldt ook gewoon voor jou Dafje, net als voor ieder ander. Gewoon lekker blijven posten en reageren op de meiden. Je posts worden echt wel gelezen, fijn dat je van de partij bent hier!

Stasia, jij mag de kruitvatdoos dus gaan ophalen, benieuwd wat er bij jou inzit! 8)

Ikke, ik word ook nooit gewogen bij de vk en ben daar eerlijk gezegd ook wel blij om :rolleyes: Weeg nu inmiddels 14 (!) kilo meer dan voor de zwangerschap. Maar weet je, ik maak me er steeds minder druk om, ze gaan er hoe dan ook toch weer vanaf heb ik besloten, liefst zelfs meer want ik woog voor mijn zwangerschap al meer dan me lief was, sinds ik tweeenhalf jaar geleden gestopt ben met roken.

Sammie, dat is wel erg laat ja, het moment waarop de kraamzorg eerst wilde komen bij jou :confused: Ook hier werd gezegd dat het hooguit drie kwartier zou duren de intake, maar werd uiteindelijk toch een dik uur.
    Al een teken van Izzy? Meid, ik heb echt met je te doen, ik moet er niet aan denken dat ik Ranger zo lang zou missen. Heb je al gebeld met alle dierenartsen, asiels en de dierenambulance in de omgeving?

Jolger, ja als je zo'n klein mupje in je armen houdt (Jodi), dan begint het helemaal te kriebelen he, het gevoel dat je jouw eigen kindje ook graag wilt knuffelen, ruiken, voelen, zien. Ik ervaar dat nu ook nog sterker dan voorheen, nu er zo'n kleintje in mijn eigen buik rondtrappelt.

Ilse, zout schijnt inderdaad te helpen tegen bloedvlekken. Ik heb van de kraamverzorgster zelfs al een kilopak zout in huis moeten halen voor de eerste bloedwas na de bevalling. Maar of het ook helpt bij suede schoenen? Ik denk eerlijk gezegd dat daar de kleur van uitslaat, zou het niet zomaar doen eigenlijk. Hoe is het nu met je voet? Doet behoorlijk pijn weet ik uit ervaring. Toen ik een jaar of 18 was hebben ze op die manier 5 wratten op verschillende plekken in mijn hand weggesneden, heb lang rondgelopen met giga-bloedblaren. Maar heeft wel echt geholpen, op littekens na zie je er niks meer van, altijd weggebleven nadien. Ik hoop dat bij jou de pijn snel over is en de wond goed heelt.

Murmel, wat gezellig dat je samen met Esther een hapje hebt gegeten! En lekker hebt kunnen roddelen over de rest hier ;) Ook hier blijft het kaartje vrij sec denk ik, al is het alleen maar al omdat het geen dubbel kaartje is. Het is een enkele kaart met vrij weinig ruimte voor tekst. Dus we moeten nog even kijken....
    Heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad, die mogen er vast wel meer komen toch?
    Pffff, heel de dag je vervangster op sleeptouw. Ken dat, enorm vermoeiend vind ik het. Maar goed, misschien is ze inderdaad wel heel snel-lerend en kun je met een gerust hart de touwtjes al lekker snel uit handen gaan geven.

Blondiedfu, fantastisch meid dat je nu een woonplek hebt kunnen vinden op de valreep! Lekker ook dat je er voorlopig in ieder geval kunt blijven. Laat al die vrienden van je maar lekker sjouwen, is voordeel van zwanger verhuizen, hihihi. Ik hoop dat je er snel je 'nestje' op orde hebt.
    Enne, niet lullig voelen hoor dat je je ziek hebt gemeld, gewoon lekker loslaten dat gevoel! Je lijf vraagt nu duidelijk om rust, voor jou en je kindje heel belangrijk. Zeker met de drukke verhuisperikelen die er nog aan staan te komen, toch?

Esther, de verdachte die ervoor gezorgd heeft dat jij nog eens extra op en neer moest voor het alarm al bij de kladden gegrepen? Goed mores leren hoor! 8)

Jeetje Jen, dat lijkt me inderdaad heftig schrikken zo op de vroege ochtend. Zit de spanning al gelijk in je lijf :(

Roelie, meid wat klote dat het allemaal niet gaat. Enorm goed dat je eindelijk aan de bel hebt getrokken, dat je voor jezelf en aan anderen toegeeft dat het gewoonweg teveel is wat er allemaal op je bordje ligt. Wel een klotereactie zeg van Rene, zit je zeker niet op te wachten :rolleyes: Ik hoop dat hij snel tot inkeer komt en beseft dat je nu steun nodig hebt van hem ipv dit soort reacties...Knuffel voor je!

Gisterenavond de yoga was wel oke, alleen had ik het gevoel dat Erik af en toe zat te dromen ipv op te letten :( Kreeg trouwens op een gegeven moment effe de bibbers, liep er zomaar ineens een gigaspin naast mijn been. En het frappante is....eerder die dag had ik er net zo een bij mijn moeder thuis op de muur gezien. Zouden die beesten een complot hebben gesmeed tegen mij? :)

Ik kom zo af en toe eens even kijken hier vandaag, maar heb het gevoel dat het wel rustig zal blijven als ik zo lees hoe iedereen er aan toe is vandaag. Ik duik terug mijn nestje in, toch nog even wat slaap pakken vandaag hoop ik. Tot later!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow Indigo.. die hele verhalen van jou altijd.. super! Ik ben nooit zo vol met inspiratie :oops: Maar idd.. lees je berichtjes wel altijd hoor!
    Hopelijk wordt je bekkenpijn snel wat minder!

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik verleng mijn abonnement op de ik-slaap-beroerd-club :(
    Iedereen sterkte vandaag met wakker blijven (of juist met het o-zo-gewenste middagtukje), buikklachten en /of werken!

Ben er vanmiddag weer!

xxx

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou ben dus niet de enige met een kutnacht :oops: het inslapen ging al niet, waardoor ik tot 12 uur wakker was, vervolgens 5 keer wakker ben geworden om te plassen en na elke plasbeurt een half uur wakker liggen tot half 5, toen ging slapen helemaal niet meer en heb ik wakker gelegen tot half 8 :confused: en toen geslapen tot 9 uur!

Gister ook weer zoiets, normaal maak ik me er niet druk over...maar nu vind ik het irritant, 1 uur kwam me vriend slapen en hij zou de vaatwasser inruimen (ik was om 9 uur naar boven gegaan en hij zou dat nog doen voor het slapen) dus ik vraag heb je de vaatwasser nog gedaan, nee daar was het nu te laat voor. Helemaal niet erg normaal gesproken maar ik ben al zo moe is het dan zo een grote moeite :evil: ik ben het ook echt even allemaal zat

Roelie, begrijp je gevoel, 2 kinderen erbij had ik nu echt niet aangekunt!

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eindelijk een vrije dag...
    Ik heb kunnen uitslapen.

Wel weer raar gedroomd. De navelstreng zat aan dr hoofd, dat was normaal, en zowel de navelstreng als de placenta moesten er gewoon aanvast blijven zitten. Enorm zwaar hoord dus. Tot overmaat van ramp had het kind een mond (als die open ging) waar mijn hele hoofd in zou passen..... borstvoeding geen optie dus.
    En ik had maar 13 euro waar ik ALLES mee moest doen. Iedereen had maar 13 euro trouwens.

Esther, we hebben afgelopen zondag een herdenkingsmis gehad. Ik heb er gisteren wel bij stil gestaan maar niet echt lang.

NOstradamus had het over september, de maand is nog niet om. Een kerel op een ander fourm had het over gisteren.
    Zijn voorgevoel was gedeeltelijk waar, er is geen ramp gebeurt maar de vader van zijn beste vriend is overleden.

Indigo, balen van die stuit. Jammer dat een gewone bevalling niet in het vooruitzicht ligt. Ik zou me (hoe lullig ook) toch mentaal gaan voorbereidemn op de keizernsnee.
    Wij gaan vanmiddag al richting Berlijn.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @ Roelie, nou wat een medeleven vanuit je partner. Mannen missen wat dat betreft echt wat hersencellen.
    KUnnen jullie geen schema opstellen waarin je vastlegt wie wat doet?
    (En dan een euro in de pot als je je het gedaan hebt)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waar zijn jullie? Ben ik er een keer overdag zijn jullie er niet :)

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ben er wel hoor, heb alleen niks te melden kan me ogen amper open houden oh ja ik denk dat we voor een ford mondeo station gaan...

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga even onder de waterstraal staan

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou lekker ben ik er eindelijk hahaha ;)

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik zit hier even stiekum mee te lezen vanuit mijn werk. Zit alleen op het lab en de pc staat zo dat niemand kan zien waart ik mee bezig ben.

Vannacht heerlijk geslapen( was ik ook wel aan toe hoor). Ik werd alleen wakker van Ibrahim omdat hij om 2 uur eens dacht kom laat ik mijn bed instappen :confused: . Ikke wakker zegt tie tegen me ik heb een klein probleem. Nou, zijn aambei is weer terug gekomen :( . Dus ik m'n bed uit om die zalf te gaan zoeken en maar gelijk een bezoekje aan de wc te brengen. Daarna gewoon weer heerlijk in sdlaap gevallen en lekker doorgeslapen.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ja hier ook present, maar nog niet echt wakker

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier ook weer wakker maar moet ff snel naar de bank en lang de huisarts .

meld me straks weer.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hoi Mama's

Ik weet niet of ik hier nog zo af en toe in mag breken...Maar doe het lekker toch!

Jullie schieten al aardig op! leuk zeg! ik hou jullie allemaal nog in de gaten hoor! Lees af en toe ook nog mee! (al gaat het bij de februari-mama's ook hard..)

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat hier!

Ik denk aan jullie!

Liefs Sizzel

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik kom morgen wel weer meekletsen ben voor vandaag echt niet aanspreekbaar :cry:
    Net nog gesproken met René maar ik kom er geen stap verder mee, die beloftes ken ik zo onderhand wel (ja van het weekend ga ik voor je....vul maar in) maar ondertussen gebeurt het toch niet.
    Dikke ruzie dus hier, veel tranen en een kuthumeur.
    Ik moet vanmiddag met Niels voor een motorische test dus daar ben ik de hele middag wel mee zoet en vanavond nog een zakelijk ding van school...meld me morgenochtend wel weer en hopelijk met een beter gevoel en humeur...sorry....

xxx Roelie

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sterkte Roelie, succes met de test.

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869