November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben er wel, maar voel me (ook al) ellendig, nog veel pij in mn voet, heb het verband er nu uit en t ziet er walgelijk uit. Het bloedt niet meer, dus hou t nu ff onbedekt, ff oppassen met stof enzo. Verder ben ik sjaggie, dus weinig te melden.

Fijne dag allemaal
    Liefs
    Ilse

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Roelie, sterkte meis!

Iedereen dus een baaldag vandaag? bah, als je ook niet lekker slaapt dan begint de dag ook totaal verkeerd...

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb geen baaldag hoor.
    Ben net even naar de Mediamarkt gefietst. Dat doe ik dus ook niet meer, fietsen. Ik ben gebroken. Ik kan gewoon niet meer fietsen.
    Ik word gewoon door voetgangers ingehaald.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha amarante, heb je nog wat gehaald bij de mediamarkt?

5. Ik fiets ook al een tijdje niet meer Maria, dat doet gewoon zeer aan mijn stuitje.. en langzaam was ik al, maar nu nog erger haha. Wat ging je doen bij de mediamarkt?

Meiden met een baaldag, sterkte en veel succes met jullie onwillige/eigenwijze mannen!

6. Ilse, ik hoop echt voor je dat het effect heeft gehad, want je wilt toch niet dat al die ellende voor niets is geweest! Het moet gewoon hebben geholpen!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Murmel, complimenten aan je schoonzus. De kleren zijn binnen en superleuk ingepakt!

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier ook best een baaldag.. moet zo nog werken.. pfff is ook niets hoor zo zitten wachten tot je kan gaan.. :(

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Een navigatiesysteem voor Rob.
    Doet ook pijn aan mn stuitje ja.

10. Jeej! Na lang ploeteren en schrijven en denken van ongeveer 15 verschillende gedichtjes hebben we er één uitgekozen die op het kaartje komt.

En we hebben een jongensnaam gevonden die we beiden leuk vinden... ik moet hem nog vaak uitspreken om er zeker van te zijn dat ik het ook echt leuk vindt. Moet er steeds aan wennen... Dat was ook zo bij de meisjesnamen.. Hoewel ik daarbij eerder iets had van: ja!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    kun je niet de ochtenden werken en de middagen vrij zijn? voor mij werkt dat het best! kan je s'middags nog even liggen en de programma's op tv zijn wat boeiender..

12. Maria, is het een cadeautje? Of zomaar, omdat hij het nodig had?

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Kan in principe wel.. alleen komt het niet uit gezien de dagindeling die we nu hebben. Aangezien ik mijn collega nu moet controleren zeg maar..
    Dus zij doet 's ochtends het werk en ik controleer of het goed is gegaan en geef dan mijn goedkeuring voor verzending/betaling/etc snappie?

14. Haha, missym, lekker praktisch gedacht! Wel waar, de middagprogramma's zijn inderdaad een stuk interessanter :)

15. Wij zijn vanmorgen lekker actief geweest in de babykamer, jeej! We hebben wat mandjes opgehangen voor het speelgoed, de bloemetjes die we hadden gekocht voor op de kast, zitten er ein-de-lijk op en de klamboe hangt! Nu gaan we nog haakjes ophangen en dan is het tijd voor wat foto's denk ik.. Dan kunnen jullie meekijken :) Oh en de gordijnen zijn er nog steeds niet.... :( Ik hoop dat ze volgende week komen.. want dan is het echt bijna af! Dan moeten alleen de lijstjes nog aan de muur en dan is het echt af! Whoehoe! Het wordt wat! :D

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja maar je zou in princiepe ook de ochtend erna het na kunnen kijken toch?

@ dafje ja toch ik verveel me s'morgens te pletter terwijl je s'middags moet kiezen haha die stomme belspel reclames :rolleyes:

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey lieve meiden
    Ben denk ik de komende dagen flink afwezig, ik heb onverwachts mn schoonzus en haar 2 kids te logeren. Lang verhaal zal het jullie besparen, probeer wel mee te lezen, maar reageren zal even lastig worden.

Liefs Deesje

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lekker gevoel hé als het bijna af is!

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nee, want heb maar halve dagen.. en morgenvroeg ben ik weer met iets anders bezig. En zaterdagochtend verdom ik het om naar mijn werk te gaan haha..

Tis zo.. we hebben vaste "onderwerpen" per dag. Bijvoorbeeld dinsdags moeten de uren aangeleverd worden.. dus als ik die woensdagochtend pas nakijk is het te laat
    Donderdags moeten de lonen betaald worden, dus als ik de loonstroken vrijdagochtend pas nakijk en ze dan pas betaal staat de telefoon roodgloeiend dat mensen hun loon niet hebben ontvangen..
    snappie? :rolleyes:

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Lekker gevoel is dat he? Veel plezier met verder inrichten!

Deel Deze Pagina