7 uur? toen draaide ik me nog even om hoor haha.. jij werkt ook op een lab of niet? Wat doe jij precies? en waar werk jij? Mijn man werkt namelijk ook op een lab
Ik ben maandag ook weer "gekapt" heerlijk voelt dat dan he.. en idd.. ik hou ook meer haar vast zoals je zegt.. een dikkere bos zeg maar.. Ik heb normaal gesproken dus heel weinig haar bovenop (word langzaamaan kaal ) dus ik geniet met volle teugen van mijn weelderige bos haha
Ik zal toch maar mijn conclusies gaan trekken Muriel haha.. enne.. nu pas inwerken? pfff ik ben "blij" dat ik eerder ben begonnen.. heb er nu soms al een hard hoofd in of het wel goed gaat komen.. Maar goed, jij werkt ook fulltime he..
Ik ben de laatste 3 keer om de 2 weken geweest en hoef nu ook pas weer over 2 weken ondanks mijn bloeddruk en suiker in de urine.. Vermoedt dat ik binnenkort ook wel om de week ga komen.. wat klinkt dat dan spannend he? T komt ook allemaal zó dichtbij..
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Gwendolyne~3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick Zo komt de lijst -tig pagina's niet voorbij en hier issie alweer.. had mijn nieuwe afspraak bij VK ook nog niet toegevoegd..
Gwendoline: Ik werk bij het gerechtelijk laboratorium. Ik isoleer dna uit bewijsstukken van strafzaken. Zoals moorden, verkrachtingen, overvallen e.d. zodat we hopelijk weer een aantal criminelen kunnen opsluiten.
ow interessant! Dat wil mijn man ook.. tis alleen zo ver weg voor ons.. en verhuizen naar "het westen" wil hij niet...
Jeee, er is weer leven in de brouwerij! Helaas, moet ik zometeen weer weg... Nou ja, kom vanavond nog wel ff kijken of er hier wat te beleven is..
hoi meiden, zo jongens liggen al lekker op bed, ze waren doodop, want ja zefanja vertikte het om te gaan slapen vanmiddag. Eigewijsie. Ik mag nog steeds om de 2 wkn naar de VK. Maar vond het vandaag met de intake van VK al aardig dichtbij komen. Klinkt gek maar kijk er wel naar uit, hoewel ik het ook vreselijk ga missen. haha, lekker tegenstrijdig. Eshter kamertje heeft hier ook een tijdje stil gestaan hoor, maar ik heb nu ineens zoiets van het moet af. Als het af is zal ik weer foto's plaatsen. Gwen, hoe gaat het nu met de halve dagen, red je dat nog wel? Heeft zwanger zijn ook zijn voordelen, met de haardosen. Hier ook hoor. En de eerste maanden na de bevalling ben je bang dat je kaal gaat worden, zo veel haar je dan verliesd, voor je gevoel. Vavond lekker brood aan het bakken. Hmmmm, ben alleen bang dat ie dan al bijna op is voordat het morgen is. Haha zo lekker warm vers gebakken brood.
Zo even mijn afspraak verloskindige bijgevoegd. Nu is het nog om de drie weken en naar deze afspraak wordt het om de twee weken. Fijne avond ! Groetjes, Jolanda
Jolger je moet de quote tekens even weg halen, anders kan de lijst straks niet nog een keer aangepast worden, waardoor jouw afspraken komen te vervallen.
Zo weer thuis.. hebben even de auto gewassen bij mijn schoonouders, dat kunnen we hier niet.. Meteen daar lekker eten genuttigd... heerlijk weer zo voor je laten koken Ik heb ondertussen foto's gemaakt van de babykamer, de kinderwagen en de maxicosi, dus die komen ook in het album te staan.. ga nu aan de slag...
hoi dames ik wil als eerst even zeggen dat ik het vervelend vind voor degene die slecht slapen. Ik weet zelf wat het is en is geen pretje. Hopenlijk kunnen jullie op de dag wat rust pakken. Roeli ik heb met je te doen, alles bij elkaar ik snap dat het soms te veel wordt. Kan je er niet een keertje goed met je mannetje over praten. Het moet voor jullie allebei nog even fijn zijn. Jij doet al zoveel werk door het kindje van jullie te dragen en voor alles te zorgen. Meid ik denk aan je en heel veel sterkte. Hoe is het met de test van niels gegaan? Indigo, wat vervelend dat je kindje in stuit ligt. Ik hoop dat ze nog goed gaat liggen. Want een keizersnede is geen pretje. Maar als jullie kindje zo gezond wordt geboren dat verligt dat misschien de pijn. Ilse wat vervelend van je voet, ik hoop dat het snel beter er mee gaat en dat je je zelf ook wat beter gaat voelen. Dafje wat leuk dat bezig bent geweest met de babykamer, wordt het al mooi? Gwen succes met werken, het zal niet makkelijk zijn om je ogen nog 's middags open te houden, en dan ook nog iemand inwerken. Ik heb respect voor je. Ikke succes met je schoonzus, ik hoop dat je het allemaal een beetje aan kan. Goed op jezelf letten he Sammie succes morgen bij de VK Tari wat fijn dat je al vaak op controle mag en ik begrijp goed dat je nieuwsgierig bent naar de kleine meid. Ik denk dat jullie dat allemaal wel hebben of niet? Zo ik heb weer zo goed al mogelijk gereageerd op iedereen. En als ik wat vergeten ben ik heb nog genoeg zwangerschapshormonen in mijn lichaam zitten en daar weten jullie alles vanaf dus sory mag ik toch niet zeggen. Hier gaat het redelijk met ups en grote downs veel huilen en veel praten. Het is moeilijk maar we moeten door. Hoe verschrikkelijk dat ook is. Proberen positief te blijven. Maandag voor controle en daar hou ik jullie natuurlijk ook van op de hoogte. Liefs Linda
jolger, klikt naast quote op wijzigen en staat er aan het begin quote gwen (geloof ik) die haal je weg en quote aan het eind van de tekst.
Linda, Goed van je dat jullie er samen en met anderen er over blijven praten en huilen. Ik hoop voor je dat er dan ook mensen zijn die naar jullie luisteren. Is zo belangerijk. Tuurlijk doen wij dat ook, helaas kunnen wij jullie alleen met woorden een beetje troosten, maar niet met een echte arm om jullie heen. Hoe gaat het met Patrick? Was hij al weer te werk? Lijkt me voor jullie erg moeilijk om die omme keer weer te moeten maken, zonder jullie kindjes.
Even kort, doodop van weer een lange dag! APK helemaal goedgekeurd! Ligt al gedeeltelijk ingedaald, waarschijnlijk (hopelijk ) geen wendingen meer voor onze smurf! Kom er net achter dat ik vergeten ben het 30-weken-echo-verslag aan de VK te geven. Nouja, dan maar volgende keer . Vanaf nu over 2 weken, het wordt steeds lastiger de afspraken te plannen buiten werktijden om... zal blij zijn als mijn verlof begint! Ik ga in bad en daarna lekker liggen in mijn bedje! Fijne avond allemaal!