BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick Jolanda, ik heb jou afspraak er ook tussen gezet!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick Nog even wat afspraken toegevoegd.
Grappig dat jullie ook een weelderige haardos hebben! Zelf was ik al goed bedeeld en nu is het wel erg veel en zwaar, maar voor degenen die normaal wat dun haar hebben, is het natuurlijk geweldig. Muriel, ook tijdens je vakantie kwam het forum in een dipje volgens mij. Ik zou mijn conclusies maar trekken. Je MOET gewoon blijven posten hier, zonder jou zijn we verloren Fijn dat je vervanging er positief uitziet. Daar moet je het ook maar net mee treffen! Daje, lekker fris kamertje zo met die kleuren. Daar houd ik wel van. Lin, succes met de controle maandag. Lief dat je zo uitgebreid reageert hier Sammie, mooi dat je ook weer goedgekeurd bent. Vanavond is die dame geweest om te kijken voor het oppassen. Hartstikke leuk mens en we zijn tot overeenkomst gekomen. Ze gaat maandag 1 oktober al beginnen met 1 dagje per week en dan gaan we samen aan de slag hier in huis. Dus ik mag lekker nestdrang hebben en dan gaat zij mij erbij helpen. Scheelt vast in de rugpijn....luxe, he?! Als de kleine is er komt ze op maandag en vrijdag en naast het oppassen zal ze af en toe de stofzuiger door het huis halen, de strijk wegwerken en gewoon de boel een beetje bijhouden. De grote dingen als de badkamer, ramen zemen enzo doe ik dan op de dagen dat ik thuis ben. Ik ben enorm blij!
Eshter, dat is een mooie overeenkomst. Komt ze dan oppassen op de maandag en vrijdag als je al te werk bent. Of komt ze al vrij snel. Behalve nu dan voor dat de kleine er is. Wel lekker hoor, zo wat extra hulp. Sammie badder ze.
Sammie mooi, dat je weer je APK hebt gehad! Barbabintje, dank je wel! Ik was nog druk bezig met uploaden, maar nu staat dan eindelijk alles er weer op. Inclusief de nieuwe buikfoto's! Linda, het lijkt me goed om te huilen en te praten over je kindjes. Succes maandag bij de controle.
Melanie, ik weet nog niet precies hoe snel ze straks komt oppassen. Op zich zeg ik nu: laat maar zo snel mogelijk komen, is ook wel makkelijk als ik nog niet aan het werk ben. Leren we elkaar goed kennen en dat geeft mij ook vertrouwen voor als ze straks alleen met ons knulletje is. Maar ik zie wel hoe ik me straks voel.
Bedankt voor t meeleven met mn zere pootje. De ergste pijn is weg, de wond ziet er wel erg goor uit, maar ja. Met mij zelf gaat t momenteel echt bagger, maar dat haddden jullie al door geloof ik Ik meld me wel weer als ik wat te melden heb, sorry.
Ilse niet steeds sorry zeggen hoor! Soms moet je gewoon tijd voor jezelf nemen. En dat is voor jou nu! Dus geen verontschuldigingen meer hoor!
Ilse, vervelend meid dat je je zo voelt. Komt denk ik niet alleen door je voet. Of bedoelde je dat wel. Je mag het best hier van je afschrijven hoor en daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen of wat dan ook. Misschien lucht dat al een heel eind op. Kom op meid een dikke knuf voor je. Esther, zou er zelf niet aan moeten denken dat ze dan al snel op komt passen, maar ja wat is snel. haha. Het voordeel is wel dat jij ook wat vertrouwen in haar krijgt, zodat als je weer gaat werken je ook zeker weet dat het klikt. Na hoeveel weken ga jij eigenlijk weer aan het werk of hou je ook het normale termijn aan. Ga ook zo lekker naar mijn bedje toe. Ben doodop.
vandaag ook ff geen forumzin. is wel goed voor het afkicken haha. alle meiden sterkte gewenst,het zal wel in de lucht hangen.
Klopt. Sterker nog, heeft niks met mn voet te maken. Zit gewoon al een tijd erg met mezelf in de knoop, mn emmer zit erg vol en het lukt me niet om 'm leeg te maken. Zoals ik al schreef toen t Cverhaal uitkwam, er kwam veel oud zeer boven. En ik heb nou eenmaal erg veel oud-zeer. Grotendeels verwerkt, deels blijkbaar totaal niet. En dat vliegt nu op me af. Maar helaas te prive om hier te spuien, sorry. Ik red me verder wel hoor, maar voel me gewoon bagger, huil veel, doe weinig. Soort prenatale depressie ofzo, kweetniet. Welterusten meiden, ik hoop dat jullie vannacht een goeie nacht hebben. Ik ben gesloopt, dus duik mn bedje in. Knuf Ilse
Wou dat ik naar de kapper kon, volgens ons geloof mag dat dus niet tijdens de zwangerschap het zou het leven van het kind inkorten...