November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ga je met me mee

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ja ik ga met je mee
    tralalalaleeeee

3. Niet meer actief

:) We hebben een paar nachtelijke radbrakers gehad zie ik.... ;)
    Hoop dat jullie toch nog wel wat slaap hebben kunnen pakken meiden!

Hier ook een vrij korte en onrustige nacht gehad, gelukkig pas een van de eerste keren, maar ben nu al mooooeeeeeeeee.....

En dan moet ik nog heel de dag het gezeur van mijn chagerijnige bazin aanhoren, echt die heeft de laatste dagen een humeur om te schieten!
    En iedereen wordt er in meegetrokken, 't is momenteel erg gezellig op kantoor; NOT ! :(

Nou ja, nog 1 dagje en dan is het weer weekend...

Meiden tot vanaaf allemaal!

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    eindelijk maar 1 keer heel even uit bed geweest.

aan een stuk door geslapen,echt lekker een keer.

zie dat melina en blondie wel weer wakker waren...volgens mij doen we het in etappes meiden.

voor alle meiden die zo uitgebreid reageren,super :thumup:
    ik kan het zelf alleen niet.typ met 2 vingers en vergeet telkens half wat er geschreven is.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier ee redelijke nachtrust gehad, op de kids na dan. Maar ach daar raak je inmiddels aan gewend.

Ilse, meid vervelend, maar ik bedoelde niet dat je over je verleden hoeft te schrijven hoor maar meer over je gevoel. Begrijp ook wel dat dat te prive is. Gevoel ook, maar je hoeft geen sorry te zeggen als je over je baaldag schrijft, gewoon lekker blijven schrijven, dat lucht vaak al op.
    Maar is misschien psychologische hulp dan niet iets voor je. (bv ggz).

Melina en Blondie, nachtbrakers.

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Uitgebreid reageren vind ik ook moeilijk, de stoel achter mijn PC zit ineens niet zo lekker meer :(

Ik heb me gisteren ziek moeten melden op mijn werk, had zoveel pijn dat het niet ging. (paar weken geleden had ik ook zo'n dag en toen ben ik wel gaan werken en kon aan het einde van mijn rit nog maar amper uit de truck komen)
    Heb contact gehad met de VK en ze zei dat ik maar moest stoppen.
    Ik baal daar echt van, heb dus van niemand afscheid kunnen nemen omdat het nu een plots vertrek was en wilde het zooo graag volhouden tot de 27e.
    Maar vandaar dat ik nu dus wakker wordt om 4 uur want dat was de normale tijd dat ik op moest staan om te gaan werken.

Meiden, rustig aan vandaag hè en sterkte allemaal.

En Linda, heel veel succes maandag

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Meiden ik kreeg zojuist een sms van Gwen:
    Hoi hoi even een update: mijn vliezen zijn vannacht gebroken. Lig nu in ziekenhuis aan weeenremmers, want die kwamen om de 10 minuten.Weeen zijn nu rustiger, komende 48 uur plat liggen en hopen dat 't niet doorzet. Kan jij het op het forum zetten? Mocht er iets veranderen dan hoor je weer van me. Gr. Gwen

Zo he dat zijn geen leuke smsjes op de vroege ochtend... :(
    Ik zal haar zo terug sms-en en namens ons allen sterkte wensen natuurlijk!
    Ik ben zelf afwezig tot ongeveer half 1 mocht ik sms krijgen dan stuur ik 'm weer door aan Ruby!
    xxx Roelie

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O jee, dat zijn zeker geen leuke berichten.

Gwen zal voor je duimen meid. Sterkte!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zal der even een smsje sturen!

Maar goed, mijn nachten zijn kort en irritant! Het heeft wel geholpen om op te staan, voel me nu minder belabberd.

Succes allemaal vandaag, ik ga op autojacht!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Och jemig, arme Gwen... En ik had gisteravond op de msn met haar nog wel net een deal gemaakt dat we samen op 11/11 zouden gaan bevallen met omstebeurt een wee :(.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi Tari, ja er zijn gelukkig ook mensen die naar ons luisteren. En het is inderdaad ontzettend moeilijk om die ommekeer te maken. Patrick zit nog steeds ziek thuis. Hij wil heel graag weer aan het werk, maar heeft er de kracht gewoon niet voor en hij is heel heel heel erg moe. Ik heb tegen hem gezegd en dat zei zijn baas ook dat hij thuis moet blijven totdat hij wel de kracht heeft want als hij eerder aan de slag gaat kracht hij straks een burnout en dat kunnen we er niet bij heben. Ook voor mij is het moeilijk om weer dingen te gaan doen. Ik heb niks, dus waar zal ik het voor doen.... begrijp je. Maar met hulp van mijn moeder gaat het elke keer een beetje beter.

En trouwens..GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Liefs Linda

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo dat is geen leuk nieuws zo op de vroege ochtend. Ik hoop dat de weeen wegblijven. Het kindje moet nog even veilig binnen zitten, dat is beter voor haar en haar kindje. Ik zal een kaarsje voor haar aan steken.

Liefs Linda

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda ik begrijp je zeker, dat gevoel zou ik dus denk ik ook hebben, waar doe ik het voor, heb toch niets. Kan me dat wel voorstellen.
    Lief dat je moeder zo voor jullie klaar staat.
    En voor Patrick, goed van je dat je hem thuis houd. Als hij nog niet in staat is om te werken moet hij dat ook zeker niet doen, anders komt hij zichzelf erg hard tegen. Eerst om jullie zelf denken hoor.

En bedankt voor de felicitatie.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: ja, dat was ik helemaal vergeten! VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag! x

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    duim duim duim voor Gwen.....

Tari gefeliciteerd

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Even snel thuis moet zo weer weg...nog geen nieuws van Gwen laten we maar hopen dat geen nieuws goed nieuws is!

Enne Melanie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

xxx Roelie

17. Niet meer actief

Melanie gefeliciteer met je verjaardag meid!

Jeetje, da's geen leuk nieuws zo op de ochtend...
    Het kippenvel loopt letterlijk over mijn rug...

Ga heel hard duimen, dat kleintje nog even blijft zitten!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Melanie, ik heb nog geen idee hoe lang ik thuis blijf na de bevalling. Sowieso zal ik in december iets moeten doen aan de jaarafsluiting voor de accountant + de salarissen / bonussen regelen voor het personeel. Dat kan ik helaas aan niemand overdragen. En uiterlijk eind januari zal ik ervoor moeten zorgen dat het salarisprogramma "klaar" is voor de eerste loonbetaling van 2008. Dus ik zal vrij snel in ieder geval 1 a 2 dagen naar kantoor moeten gaan. Ik denk niet dat ik dan gelijk structureel weer aan de slag ga, ik zie wel hoe ik me dan voel. Maar in dat licht vind het wel een prettig idee als Inge (zo heet ze dus) en ik elkaar al een beetje hebben leren kennen. Ik ga wel vragen of ze de eerste 2 a 3 weken na de bevalling even vrij wil nemen (en dus niet bij ons in in huis is). De eerste week is de kraamhulp er en daarna willen we wel graag knus met zn drietjes zijn.
    Jij trouwens van harte met de aanvang van de 30ste levensjaar vandaag!

Melina, wat een vreemde geloofsregel van de kapper. Ben blij dat ik wel mag, want anders zou ik gewoon pijn in mijn nek hebben gekregen van de zwaarte van mn haar :confused: Normaal ging ik elke 8 a 10 wkn, maar nu moet ik echt al om de 6 a 7 wkn gaan. Jij zal trouwens wel kapot zijn na zo'n slapeloze nacht, zeg! Sterkte vandaag ;)

Oh k*tkl*te dat Gwen dr vliezen zijn gebroken :( Ik duim dat het afneemt en het goedkomt, zeg. Ze had toch al zo'n voorgevoel over een vroeggeboorte? brrrrr

Ik heb zometeen een afspraak en ben ergens rond 14.00 uur weer terug. Dan kom ik hier gelijk weer kijken of er al nieuws over Gwennie en Pennie is!

xxx

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden bedankt voor de felicitaties, 30e levensjaar. Oei klinkt ineens wel wat ouder, haha.

Eshter, in dat geval is het zeker prettig als Inge, je dan al kan helpen. Pittig hoor, zo snel weer aan de slag moeten. Petje alvast af voor je.

Nog geen nieuws van Gwen, hopelijk is geen nieuws goed nieuws.

Volgens mij had ik vanacht wat oefen of voor weeen, in die zin, had 2 keer aan toe een klein beetje zo'n zeurende menstruatie achtig gevoel.
    Niet noemenswaardig, maar het was er wel.

20. Zo ik heb vanochtend uitgeslapen en gedoucht en ik denk ik check even op het forum...

Wat een bericht! Gwen hou vol meis en hopen dat je kindje nog even bij je blijft... hoe langer hoe beter!

Tari gefeliciteerd met je verjaardag!

Deel Deze Pagina