November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag werd er iemand binnen gebracht met gebroken vliezen. Zij was toen 30 weken. Zolang er geen infectie optreed is het goed en zolang de weeen uitblijven is het ook goed. Zij is met 37 weken ingeleid en haar dochterje is gezond geboren.

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow is dat zo linda,....das mooi om te horen,..ik dacht altijd als de vliezen gebroken waren dat het dan niet lang mocht duren ivm uitdroging,...

maar ja dan is er nog goede hoop dus,...
    al zou ze het maar 2 weken kunnen rekken, met 34 weken is alles af en d'r op en dr aan ,.......

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoe gaat ie trouwens met jou. linda?
    trek je het allemaal nog een beetje?

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    misschien een tip vd dames die zich niet zo lekker in hun velletje vinden zitten,
    laat de boel de boel en ga eens lekker zwemmen,

misschien helpt het, lekker je spieren los, ontspannen, je lijf tot rust en dan heerlijk slapen vanavond, morgen weer fit en gezond op misschien,...

(helpt mij altijd ;) )

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zo heb even veeeeeeeel bijgelezen

Tari: gefeliciteerd!

Ilse: ik neem aan dat je ook anti-depr. slikte tot je zwanger was? ik ben ook getsopt toen ik stopte met de pil, het kan heel moeilijk zijn vind ik. Mensen vinden mij vaak ook geen happy zwangere.

Blondie: jammer dat je moet stoppen met werken maar ook wel goed voor je denk ik. Je hebt al veel aan je hoofd.

Ruby: al een beetje gewend weer aan een man die voor je voeten loopt haha

Melina: misschien heb ik er over heen gelezen, maar al een auto gevonden?

over het nieuws van Gwen, jezus dat is schrikken! ik zal voor haar duimen.

Ik heb net geshopt bij prenatal met 20% korting. Ben weer apk gekeurd, en heb vanavond personeelsfeest.

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hope je lichaam maakt zelf weer vruchtwater aan vandaar. Maar ik wil even wat zeggen wat je zegt over die 34 weken. Met 26 weken zit alles er al op en er aan hoor. Zowel bij mijn zoontje als bij mijn dochtertje was alles compleet. Zelfs de nageltjes zaten er al helemaal aan. Allen de longetjes en de rest moet dan nog rijpen. Ik denk dat Gwen daarom ook wel longrijpingspriktjes krijgt. Dat heb ik toen ook gekregen.

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden ik heb ongeveer anderhalf uur terug Gwen nog gesmst hoe het ging hier het antwoord:

De remmers zijn uitgewerkt...mag niet eerder dan 3 uur nieuwe....weeen komen nu weer om de 5-10 minuten Afzien dus. Hopelijk blijft beeb nog binnen. Elk uur s meegenomen nu ivm rijping longetjes..

Pfff spannend allemaal dus het gaat er toch op lijken dat Gwen binnenkort gaat bevallen...
    Meiden moeten we ook mensen op de hoogte stellen? Dan bedoel ik nu even Lenthe (verhuizing) en Maria (Berlijn) de rest tsja...ik vind het een beetje ook ieders eigen verantwoordelijkheid om hier af en toe te kijken maar van deze twee weten we dat ze er momenteel niet/weinig zijn...
    xxx Roelie

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    pfff is pittig hoor, ik blijf duimen voor Gwen

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb even niet de puf hoor om alles terug te lezen ik spring er vanaf hier weer in....sorry als ik dus even niet overal op reageer ben zó moe!

Gisteravond op school vergadering, vanmorgen de weekboodschappen gehaald, toen naar school voor een soort optreden van Lars...pfff ben echt gebroken nu...

Wel leuk nieuws: ik kreeg net Lars zijn verjaardagkado binnen ;)
    Hij krijgt een abonnement op de Truckstar (tsja truckerskindje) en daarbij zat een zilver scania hanger...die heb ik gekregen en ik had gemaild dat het om een kind ging enzo...krijg ik een hele envelop met een truckstar, truckstar ballonnen, een miniatuur auto, een tshirt, de hanger, stickers...een heel feestpakket wat lief zeg dat ze er zoveel werk van maken! Hoef ik alleen nog maar een kettinkje te kopen en ik ben klaar :D
    He schoot er helemaal vol van dat ze dat gedaan hebben....snif stomme hormonen ook ;)

xxx Roelie

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Poeh, das ff schrikken. Gwen hou vol en ik hoop dat de kleine het nog even volhoud binnen. Blijf voor jullie duimen [-o<

Verder kwam ik even melden dat ik voor 2 weken weer apk goedgekeurd ben. Alles was goed en onze frummel groeit goed en zit nog steeds netjes op de groeicurve.

11. Tjonge, 5-10 minuten dan kan het toch nooit heel lang meer duren... Hoewel als de weeenremmers weer gaan werken kan het nog even uitgesteld worden, maar lijkt me heel vervelend dat je geen nieuwe mag terwijl je je weeen zit weg te puffen die je eigenlijk nog niet moet hebben..

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    eeej Roelie, das niet eerlijk.... 8)
    Ik heb mijn broertje van 13 ook een abbo kado gedaan van de Truckstar en die kreeg niks extra's. Zal es een klacht indienen ;)
    Wel leuk dat ze er zoveel extra's bij hebben gedaan

13. Niet meer actief

Oh Gwen, meis hoop dat je kleintje het nog ff volhoudt! En jij ook natuurlijk! Heel veel sterkte...

En Roelie over het inlichten van de andere meiden; ik denk inderdaad de twee personen die je noemt en de rest is eigen verantwoording...
    Oh ja; misschien Dees even berichtje sturen, die kan nu ook niet veel online komen!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hey meiden
    ik zie nu pas over Gwen :S is dat ik het op mn msn zie dat er wat nieuws Gwen, anders had ik het niet geweten, Hopelijk blijft alles goed gaan, zal heel hard duimen voor haar dat alles goed blijft gaan.

Hier nog steeds weinig tot geen kans om op het forum te komen, erg druk met 2 kinderen en schoonzus in huis, ook erg slopend. Geen idee wanneer het logeer partijtje is opgehouden, moeilijke situatie, ook erg vermoeiend maar ja laat de familie ook niet vallen.
    Meiden hopelijk tot snel

Liefs

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    jezus ik denk niet dat ze dat tegen kunnen houden. ik ga nu echt heeeeel hard duimen voor gwen.

roelie, leuk idee dat abonnement voor je zoontje!

16. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan idd. Dat ukkie en Gwen er goed uitkomen, hoe dan ook!

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik hou Dees vanaf nu via sms op de hoogte mocht er nieuws zijn over Gwen en ik zal nu Maria en Lenthe een sms sturen...zijn er nog meer meiden waarvan we weten dat ze momenteel ff niet online kunnen komen?

18. Meiden ik ga ff een tukkie doen. Ik lees straks weer verder hoe het gaat met Gwen...

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    jij mag wel een flink abonnement hebben roelie, volgens mij sms je wat af zo haha!

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Het houdt me bezig ;)
    Anders verdelen we het straks ff, ik hou Dees op de hoogte en als iemand anders dan Lenthe en Maria wil doen?

Deel Deze Pagina