Volgens mij komen de meeste nu wel weer regelmatig op het forum.... Maar ik zou niet volledig op mijn geheugen vertrouwen
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick Ik heb de lijst er maar even bijgepakt, maar volgens mij heb ik de meesten recent nog gezien hier. Misschien Natasja nog op de hoogte stellen, die is soms wat langer afwezig door de situatie met haar man, toch?
Nee hoor, ik slik al, even denken, 6 jaar ofzo geen AD meer. Heeft ook weinig nut, want door mn schildklierstoornis breek ik serotonine af, dus dat werkt mekaar tegen. Maar ik wil wel even iets uit de wereld helpen hoor, voordat iedereen nu verkeerde ideeën gaat krijgen. Ik ben absoluut wél een happy zwangere, ik ben gelukkig en voel me over t algemeen prima, heb in principe al 5 jaar geen last van mn depressies en ben daar erg blij mee. Ik heb t gewoon nu de laatste weken even moeilijk, maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk weer depressief ben hoor. Een dipje zoals dit is wel even iets heel anders dan een depressie, laat ik daar duidelijk over zijn. Ik zou t jammer vinden als jullie nu gaan denken dat ik weer depressief ben en dat er zelfs over ggz geopperd wordt enzo, dan zeg ik er liever niks meer over, want zo zit t gewoon niet. Maarja, dat kunnen jullie natuurlijk niet weten, jullie kennen mij verder amper natuurlijk. Dus wat mij betreft is t nu klaar hoor haha, ik voel me verder prima, ben niet depressief of unhappy of wat ook...dit is gewoon een fase die vanzelf weer over gaat. En tot die tijd zeg ik er wel gewoon niks meer over, want als ik heel eerlijk ben vind ik dit gewoon erg moeilijk. Maarja, das mijn probleem. Ik vind t heel lief van jullie hoor, maar ik wil er gewoon niet zoveel aandacht aan besteden. Dus wat mij betreft...---------------------streep! Liefs Ilse
Volgens mij weten de meeste het nu ook wel toch? Heeft Muriel het al gelezen kan me ff niet herinneren een reaktie van haar gezien te hebben? xxx Roelie
Ik wil ook best sms-buddy van 1 van de dames worden, hoor. Zal ik Lenthe voor mijn rekening nemen? Had je al een eerste sms gezonden of moet zij nog geheel op de hoogte gebracht worden?
Ik heb Lenthe de eerste sms al gestuurd, als het goed is zijn zij en Maria nu op de hoogte...Fijn als jij vanaf nu haar smst scheelt mij een zere duim Die didi1988 kan trouwens ook wel van de lijst af die komt ook nooit meer volgens mij? Zullen we anders vanavond ff afwachten en dan nog een kijken wie we berichtje moeten doen? xxx Roelie
Muriel is volgens mij vanmorgen geweest en ik verwacht haar sowieso vanavond wel weer. Overdags kan ze nu volgens mij niet online komen, omdat ze haar vervangster aan het inwerken is.
Ah dan is zij op de hoogte in ieder geval denk ik... Die Kyra zien we ook nooit meer? Binnenkort de lijst maar weer eens opschonen
Ik ga Gwen nog een keertje sms-en ze zou om 3 uur nog een keer remmers krijgen ben benieuwd of ze aanslaan....
Qua sms'en is het sowieso misschien wel een idee om dat op te splitsen en inderdaad, zoals ik al ergens zag, iets van buddy's te maken. Nu komt het elke keer bij Roelie terecht en dat is ook best heftig natuurlijk. Misschien kunnen we gewoon de lijst verdelen, 1 op 1 ofzo? En dan kijken dat we niet meiden met een gelijk datum koppelen maar juist wat verder uit elkaar. Is dat wat om over na te denken?
Is een goed plan hoor Ilse, ik wou dat sowieso ook al ter sprake brengen alleen had nog niet verwacht dat het nu al nodig zou zijn...jee zeg wie verwacht er nou dat er nu al eentje aan het bevallen slaat We moeten idd maar even een 1 op 1 lijstje maken! Heb net Gwen gesmst ik hoop zo dat de remmers aanslaan [-o<
Vind het ook een goed idee om buddy's te maken. Moeten we koppels maken die elkaar dan op de hoogte kunnen houden.
Is trouwens ook misschien handig dat we ook even naar de datum kijken wanneer we uitgerekend zijn. Wordt anders een beetje lastig als je allebei tegelijk aan het bevallen bent.
Ik geloof dat de eerste in de lijst staat op 1 nov en de laatste op de 28, dus dan zouden we t zo kunnen verdelen dat er steeds 2 weken tussen zit. Oke, zo'n datum is natuurlijk ook niet zaligmakend, maar je moet ergens een lijn trekken he
Ja idd ik zat ook al te kijken maar we hebben wel meer dames in het begin van de maand dan aan het einde, maar ik zat ook al aan zoiets te denken.
Ik heb ook al zitten kijken, maar het is nog best lastig koppelen qua data. Ga er nog eens naar kijken en kom later wel met een voorstel. Voorlopig neem alleen de meiden mee in de buddylijst die ook op de telefoon/adressenlijst staan. Ok?
Hi allemaal, ja, ik had het al gelezen van Gwen hoor, thanks! Ik heb ook al paar keer met haar heen en weer gesmst. Weeen doen pijn... We hadden namelijk net gisteravond een hele tijd zitten msn-en over onze simultaan-bevalling op 11/11 die we hadden gepland . Maar ik vrees dat ik haar nu toch even in de steek moet laten vwb het tegelijk bevallen, bah! Ik heb echt zo met haar te doen, net een shittijd achter de rug en nu dit. Echt heel naar. Ik hoop dat de weeenstorm weer even gaat liggen... ik duim als een gek.