November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden, ik kom totaal onverwachts ff binnenvallen, want we zijn afgelopen maandag met de noorderzon vertrokken want we hadden een superrr last-minute geboekt ( 15.30 geboekt en om 18.00 zaten we al in het huisje) dit was om alles wat hier de laatste tijd gebeurd was, dus we wilden er nog ff lekker tussenuit met zijn drietjes. We zijn dus net weer thuis en ik denk, spring snel achter de pc om het te melden (weet niet of iemand me gemist had)

maaaaaaaaaaaaar nu lees ik het stukje van Gwen! Ik kom net uit het ziekenhuis...(ben op vakantie van een tien tredes hoge trap gevallen, maar de beeb doet het goed) dus dat is niet belangrijk verder...maar als ik dit geweten had, had ik ff om de deur gekeken bij haar. We wonen nl erg dicht bij elkaar en we gaan naar hetzelfde zh. Oehhh ik hoop dat alles goed komt met haar en de kleine, maar zo te lezen.. :rolleyes: om de 5-10 minuten is niet niets...ik houd het forum goed in de gaten!

Liefs,
    Natasja

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goed idee Esther!

Ik ga aan mijn eten beginnen, ik zou wachten op manlief die zou lekker vroeg thuis zijn maar welkom in de wereld van het beroepsgoederenvervoer...het word wel een uur of 1 vannacht :(
    Ben vanavond dus wel online heb toch niks beters te doen :(

Heb nog geen antwoord van Gwen...ik kreeg steeds heel snel antwoord terug nu nog niet...laten we hopen dat ze lekker ligt te slapen zonder weeen....
    Zodra ik nieuws heb post ik het natuurlijk!
    xxx Roelie

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik heb de lijst op volgorde gezet en die toen als het ware dubbelgeklapt en kom dan op de volgende lijst (de cijfers tussen haakjes is de uitgerekende dag). En ondanks dat het misschien een beetje vreemd overkomt heb ik Gwen en Linda er "gewoon" bijgezet. Lin, je moet maar aangeven of je daar uberhaupt zin in hebt (kan me dat heeeeel goed voorstellen) en Gwen is natuurlijk afwachten hoe het nu verder gaat.

Dafje (1) - Gwen (12)
    Jennie (2) - Roelie (13)
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Rachel (16)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    LindaPOOH (bevallen) - Indigo (28)

Als Linda en Gwen afzien van de buddylijst, dan zouden Indigo en Dafje een koppel kunnen worden?

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Serafijntje
    Blondiedfu
    Jolger
    Morrighan

Het is maar een eerste idee, dus schiet maar raak!

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey Natasja, toevallig dat je vandaag komt binnenvallen. Je was inderdaad al gemist en ter sprake gekomen ;)

Lekker dat jullie even weg zijn geweest, was zeker wel prettig na alle stress die jullie de afgelopen tijd hebben moeten verwerken?

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou esther ik vind het een mooie lijst. En als de 4 andere dames die hier regelmatig posten ook op de buddylijst willen kunnen we die altijd nog aan elkaar koppelen.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    En natasja, gelukkig dat na die val alles goed is met de kleine. Lijkt me wel schrikken hoor zo van de trap af kukelen.

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Het was erg lekker om er ff tussenuit te knijpen! Heeft ons ook goed gedaan, tot Woensdagmorgen toen ik daar van de trap zeilde. En Stasia, ja idd dat was echt ff schrikken hoor. Ik dacht direct: Onee, hebben wij weer hoor. :confused: Maar goed het belangrijkste was de zwangerschap natuurlijk. Moest daar naar het zh, en hebben ze naar het hartje geluisterd, die was goed en ik voel het kindje ook bewegen..dus we gaan er verder vanuit dat dat allemaal goed zit. Wel is er waarschijnlijk een pees gescheurd in mijn schouder, volgende week gaan ze daar een echo van maken…maar ik ben blij dat het met ons kleintje goed gaat! :D

Lijst :idea: ik vind het helemaal goed. Niettemin, dat als Gwen het nog ff volhoud en ze toch in het zh moet blijven, dan zou ik denk ik wel ff bij haar om de deur kijken om haar een hart onder de riem te steken (als ze daar behoefte aan heeft natuurlijk).

Liefs,
    Natasja

8. Niet meer actief

Hey Natasja, wat lekker even een paar daagjes eruit, hadden jullie ook wel even nodig he? Hoe is het nu?

En tja, dat trapavontuur..oef, het mijne staat me nog helder voor de geest van 5 weken geleden, dan slaat de paniek je wel ff om t hart he. Fijn dat ze t gelijk nagekeken hebben en dat alles goed is verder.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zooo ik ben echt in de war! Heb gewoon helemaal over je valpartij heen gelezen, Natasja...:oops: Ben blij te horen dat het met de beeb in ieder geval goed gaat. Nu maar hopen dat je schouder ook snel herstelt.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ik ga ff een opkikkertje maken. Heb ik ineens zin in. Hmmmmmm

11. Ik vind het prima, maar vraag me even af: als gwen idd al bevallen is straks kunnen indigo en ik beter gekoppeld worden, om Linda te ontlasten van het sms-en en omdat ik anders niets meer hoef te doen... Dat zou niet helemaal eerlijk zijn, omdat Roelie nu al het 'werk' doet bij Gwen...

12. Pff het slapen heeft niet echt geholpen.. Ben nog steeds duf, heb nog steeds hoofdpijn en voel me nog steeds niet helemaal lekker...

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Is er trouwens nog iemand die voor nu naar Maria wil sms-en over Gwen? Roelie "doet" nu Dees en Maria en ik Lenthe. Als niemand er ruimte voor heeft, dan neem ik Maria wel over van Roelie, want die doet al zoveel met de lijst bijhouden enzo. ;)

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik wil maria wel smssen hoor. Maar ik begreep uit roelies bericht dat ze al op de hoogte was?

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, zoiets had ik ook bedacht. Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten hoe het nu verder gaat en hoe beide dames in kwestie (Gwen en Linda) zelf eronder zijn en wat zij willen.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Roelie, zal ik maria van je overnemen met smssen?

18. Niet meer actief

Hmmm, nog geen nieuws...

@Natasja; Jeetje, voor jou ook schrikken geweest lees ik! Gelukkig is alles goed met de kleine en ik ga voor je duimen dat jouw armpje ook mee gaat vallen...Heb je er veel last van?

@Esther; Prima lijstje! Zat er van de week ook al aan te denken om wat combi's te gaan maken, maar nu ben je me voor geweest.. ;)

Denk dat we inderdaad maar even moeten afwachten wat Linda en Gwen zelf willen en dan even verder kijken...

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben ff heel druk,hou jullie wel in de gaten.

kom straks wel weer ff kijken.

gwen nog ff een paar daagjes volhouden.

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo terwijl mijn ovenschoteltje aardappelschijfjes-gehakt-prei champignons-kerrie-kaas staat te pruttelen toch ff bijlezen hoor...

Heb trouwens net een sms terug gehad van Maria die is op de hoogte, Lenthe nog niks van terug gehoord maar ik weet nog dat dat destijds met Linda ook zo was, help me er ff aan herinneren te vragen of ik het goede nummer wel heb?
    Oh Stasia ik hou Maria wel bij joh want ze sms't met de telefoon van Rob...ik ben nu lekker de enige met het nummer van Rob nanananananaaaaaa :D

Hoe het hier verder is...nog steeds down en vermoeid...ik baal ontzettend dat René nu pas weer zo laat thuiskomt we moeten hier echt hoognodig praten. Wat er nu met Gwen gebeurt is mijn grote angst die ik toevallig gisteren ook met Rene'gedeeld heb, dat ik straks door alle stress, zorgen en drukte té vroeg ga bevallen en in het ziekenhuis aan de weeenremmers kom te liggen... het hakt er hier momenteel behoorlijk in moet ik zeggen...

Morgen toch maar eens een goed gesprek zien te voeren, René heeft wel bij zijn werkgever aangegeven meer thuis te willen/moeten zijn, maar ja... dat zien we nu al weer, het word weer eens nachtwerk :(

Nou goed, geen geklaag nu, ik ben nog steeds gezond zwanger en er zijn er die het op het moment veel moeilijker hebben tenslotte!

Indigo: hoe is het nou met jou meis? Vervelend hoor al die pijn!

Melanie: fijn dat je zo'n goede vk had met eigen ervaring, helpen haar tips een beetje?
    In de rolstoel...voelde je je niet opgelaten? René wilde mij in de dierentuin in zo'n ding hebben maar ik kon het echt niet... nou heb ik natuurlijk geen BI en veel minder pijn maar het is mijn trots die in de weg staat...knap hoor dat je op die manier toch hebt kunnen genieten van de jaarmarkt!
    Hoe was je dag vandaag, nog een feestje gevierd?

Ilse: hoe is het nu met je voet?
    positiviteitsgoeroe....*knuffffffffffffffff* ;)

Esther: hier ook een dikke bos haar! Moet je eens opletten na de bevalling dan heb je echt het idee dat je kaal word...
    Helaas beperkt de haargroei zich hier niet tot mijn hoofd....verdorie zeg het is al zo lastig benen scheren :D
    Klinkt als een prima oppas/huishoudster trouwens wat fijn dat je dat ook weer van je lijstje kunt strepen!

Jen: hoe was de honkbaltraining? Gaat je mannetje er nu mee stoppen?
    En hoe ging het vandaag op kantoor met je brok chagerijn (bazin)?

Muriel: hoe gaat het met het inwerken van je vervangster? Ben je te vervangen? ;)
    Lekker geslapen bij de yoga? Ik weet idd nog een keer van met Niels destijds dat er eentje echt in slaap viel erg komisch :D

Dafje: da's idd lekker een ander voor je laten koken ;) Ik moet zeggen ik kook bijna altijd hier, René heeft er echt een hekel aan maar als hij het doet is het wél lekker...al is het maar om het feit dat ik zelf niet in de keuken hoef te staan :D
    Hoe kom je trouwens aan die bloemetjes op de kledingkast vind ze heel erg leuk!?

Linda: oh ja de test van Niels...nou die was eigenlijk overbodig er was motorisch niks mis, hooguit een beetje onstabiel nog qua evenwicht...waarschijnlijk lag het toch aan het feit dat hij in een groep anders functioneert dan in een 1 op 1 situatie...
    Ze gaat wel oefeningen met hem doen omdat hij het ten eerste erg leuk vind, het ten tweede goed is voor zijn zelfvertrouwen als hij motorisch iets sterker word en ten derde omdat het gewoon nooit kwaad kan...
    Volgende stap is nu een gedragspsychologisch onderzoek, maar dat is voor januari...
    Jij succes bij je controle maandag...ik lees al het gaat met ups en downs...het is ook zo moeilijk...
    Ik weet soms ook gewoon de woorden niet te vinden, maar je weet dat ik elke dag aan je denk (al missen we elkaar continue op msn ;))

Sammie: fijn dat je weer apk bent goedgekeurd!

Melina: nachtbraker...beetje uitgerust nu of helemaal gesloopt?

Blondie:eek:ok al zo vroeg...kan me voorstellen dat je baalt dat je moet stoppen en geen afscheid kunt nemen...
    Maar je collega's begrijpen het vast wel...hoewel 't zijn allemaal mannen natuurlijk :D
    Hoe ga je het nou straks doen neem je beeb mee in de maxi cosi op de truck? ;)

Ruby:mooi dat jij een goede nacht hebt gemaakt! Hoe gaat het met Anwar zijn zwemles trouwens?
    Tsja dat reageren...ik heb nu gewoon een kladblokje geopend en typ terwijl ik bijlees anders red ik het ook niet hoor...
    het gaat ook niet om het reageren, ik weet dat je leest en meeleeft dat is mij genoeg hoor... om maar eens lekker ego te doen, het is gewoon soms ook lekker om hier je verhaal neer te gooien dan gaat het me niet eens om de reakties (al zijn die wel leuk natuurlijk) maar meer om het feit dat ik ff lekker mijn ei kwijt kan!

Serafijntje: wat mooi dat jouw man zelf het gedichtje heeft gemaakt! Kan me voorstellen dat dat erg ontroerend is!

Stasia: ook weer apk gekeurd hartstikke fijn!

Natasja: lekker zo'n last minute waar ben je geweest?
    Zo he dat is schrikken zo'n val van de trap gelukkig is alles goed met jou en beeb!

Esther is het een idee om de smsbuddy lijst even onder de bevallingslijst en agenda te plakken zodat we alles bijelkaar hebben?
    *geeft Esther de stofzuiger aan* zuig gelijk Didi en Kyra maar weg hoor volgens mij hebben we daar al maanden niks van gehoord...wil jij dat voor mij doen?
    Ga ik nu genieten van mijn ovenprutje, kinderen op bed brengen, ff lekker douchen en dan ben ik vanavond online ben toch alleen *snif*

Tot straks allemaal!
    xxx Roelie

Deel Deze Pagina