@ Natasha: das ook schrikken zon valpartij, gelukkig is alles goed met de kleine Waar kan (mag) ik me inschrijven voor de telefoonlijst? Maxi Cosi mee op de truck leek me ook wel leuk, maar toch liever niet. Zou niet goed zijn voor mijn concentratie.. 8) @ Roelie: dat ovenprutje klinkt lekker.... hier ontbreekt het meestal aan de discipline om te koken ...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - Gwen (12) Jennie (2) - Roelie (13) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) LindaPOOH (bevallen) - Indigo (28 ) (Als Linda en Gwen afzien van de buddylijst, dan zouden Indigo en Dafje een koppel kunnen worden? Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick
Zo de stofzuiger is erdoorheen gehaald! Roelie is goed in delegeren Blondie, je kunt een pb naar Roelie sturen en dan zet zij je op de lijst erbij. Zo lang we een oneven aantal hebben op de buddylijst, zet je er wel even bij mij bij (dat komt ook uit qua uitgerekende data; wij liggen best ver uit elkaar).
Bazin was gelukkig een stuk vrolijker vandaag, wel heel druk... Werkte ongelooflijk op mijn zenuwen, maar heb de dag volbracht! Training was wel oke, redelijke opkomst...wedstrijdje junioren tegen senioren gespeeld; was wel lachuh! Junioren hebben gewonnen en dat bewijst meteen maar weer waarom Erwin daar gaat stoppen. Hij gaat volgend jaar wel ergens anders spelen, maar dat is echt alleen voor zijn eigen plezier, gewoon 1 keer per week trainen en 1 wedstrijd en that's it! Geen trainingen meer geven, niet coachen...Heerlijk!
Ik moet helaas ook altijd zelf koken, maar dat is het enige wat we hebben afgesproken als zijnde mijn taak. Daarentegen is het Jeroen zijn taak de badkamer en wc schoon te maken. De overige taken zijn voor wie tijd heeft. We hebben allebei op donderdag vrij, dus dan gaan we met zijn tweeen vaak huishouden op de ochtend. Vrijdag ben ik dan ook nog vrij waarop ik dan vaak de boodschappen doe voor de hele week. Die bloemetjes komen uit Oostenrijk helaas, uit een boekwinkel in Imst.. Dus ik ben bang dat je of een eind moet rijden of ze ergens anders zou moeten zoeken. Ik kan je daar verder niet bij helpen helaas. Wat een vervelende situatie zo met Rene zo vaak/lang weg van huis. Ik vind het al erg dat Jeroen nu pas om half 6 thuis komt ipv kwart over 4. Natasja, ik hoop dat je nu niet meer zo de schrik in je lijf hebt en inmiddels lekker gerustgesteld bent over je kleintje. Nu idd hopen dat je arm ook snel verbetert. Jen, gelukkig dat je bazin een stuk vrolijker was. Dat werkt toch niet lekker met zon zeur op je dak. Lijkt me een stuk verlichting voor Erwin om geen trainingen meer te hoeven geven. Komt mooi uit straks met de kleine, dan heeft hij vast ook meer tijd voor jullie Heerlijk inderdaad!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - Gwen (12) Jennie (2) - Roelie (13) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) LindaPOOH (bevallen) - Indigo (28 ) (Als Linda en Gwen afzien van de buddylijst, dan zouden Indigo en Dafje een koppel kunnen worden? Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick nog even de intake van de kraamzorg erbij gezet...
Nog geen Gwen nieuws Esther, Lenthe heeft mij terug gesmst, ik zal haar zo nog ff het nummer van Gwen sms-en daar vroeg ze om en dan kan jij haar verder op de hoogte houden. Fijn dat we nu een buddylijst hebben! Meiden die op de telefoonlijst willen: stuur mij even een pb met je emailadres en mobiel nummer en als je wilt je huisadres, dan update ik de lijst en mail die weer rond! Dan zorgt Esther wel weer voor de buddylijst Zo eerst koffie xxx Roelie
Roelie, eigenlijk ben ik Gwens buddy sinds vandaag , maar vind jij het erg om het nu even 'af te maken'? Wij gaan morgen ook weer weg en dan kan ik niet zo goed op internet komen, daarbij ben jij vandaag haar contactpersoon en lijkt me voor Gwen ook wel praktisch als dit zo blijft.. Of niet?
Is goed hoor Dafje, ik ben het weekend thuis en ik denk idd dat Gwen mij 'uitgekozen' heeft als buddy....laten we hopen dat ze straks zwanger en wel terugkomt op het forum en pas over enkele weken jou kan sms-en met goed nieuws! Vind het trouwens erg spannend allemaal...had wel gehoopt op een goed berichtje maar wil ook niet iedere keer sms-en...geen nieuws = goed nieuws hopen we maar... xxx Roelie
Hmmm, op de bank in slaap gevallen. Schrok ik daarnet wakker met het idee van shit het forum maar ik zie dat er nog geen nieuws is. Allemaal wel spannend allemaal hoor. Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is.
Ik hoop ook dat het goed nieuws betekent.. of zou ze dan toch al aan het bevallen zijn en te druk voor sms-jes... ik hoop het niet.. maar gedachten spoken door mijn hoofd.. sorry..
Ik heb dezelfde gedachten hoor Daf...is ook logisch eigenlijk. Ik hoop gewoon dat ze haar een slaapmiddel ofzo gegeven hebben en ze nu heerlijk zonder weeen ligt bij te slapen, ze zal ongetwijfeld vannacht niet veel geslapen hebben... En verder kunnen we niks anders doen dan afwachten en geduldig zijn...moeilijk.... xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (12) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen Gwen en Roelie nu "officieel" buddies gemaakt en geschoven met de andere dames, zodat de data toch verdeeld blijven. Lama weten of dit naar wens is
Ja, inderdaad moeilijk. Geduld is ook niet mijn sterkste kant... Trouwens, vandaag had ik voor het eerst echt zoiets van: dat kind zit maar in de weg, ik kan gewoon niet normaal bukken (al een tijd niet meer) zonder dat ik een voetje/beentje oid langs mijn ribben voel gaan. Dat is zo pijnlijk. Ook wordt mijn buik te klein voor ukkie.. Als ie zich omdraait dan ligt ie meteen zo vervelend, ik voel alle bewegingen zo ontzettend goed omdat ukkie gewoon een kleinere ruimte krijgt. Zodra er ook maar iets anders ligt dan anders steekt dat meteen 'naar buiten'. Alsof er echt iets uit je buik steekt. Ik was het echt even beu vandaag... alles was vervelend.. zitten, staan, zelfs liggen. Ben vanmiddag ook maar op bed gaan liggen omdat ik niet wist welke houding ik aan moest nemen..
Ha dames, goed verdeeld die buddylijst zo. En het is natuurlijk altijd mogelijk om smsjes naar meer dames te sturen, maar zo heb je iig een duidelijk patroon! Gezellig Ruby: sms-buddies! (je mag trouwens ook bellen hoor, als het even uit wilt schreeuwen bij een wee of andere vervelende dingen ) Jammer dat er nog geen nieuws is van Gwen, hoop dat ze misschien lekker even heeft kunnen slapen. Ik heb zojuist de Prenatal leeggekocht, was wel even nuttig