Ohhh wow wat een bericht van Gwen en Patrick! Ben er ook een beetje ondersteboven van. Zo ontzettend vroeg! Ik hoop dat Mika goed groeit en pappa en mamma kunnen genieten van hun prachtige zoontje! Lenthe heb ik zojuist via sms op de hoogte gebracht.
Ben nou wel benieuwd wie de volgende zal zijn... Wil iedereen tot minstens half oktober de boel ff binnenhouden? Slecht voor mijn bloeddruk dit...menomen wat zat ik in spanning vandaag En nou allemaal duimen dat het goed gaat met Gwen en Mika (leuke naam trouwens!) xxx Roelie Heb trouwens Maria en Dees gesmst dus die zijn op de hoogte!
ben er echt ff helemaal van ondersteboven. weet niet goed wat ik moet zeggen. hoop echt dat mika het goed doet,en dat gwen en haar mannetje nu aan het genieten zijn van hun wondertje. pff vind het ook wel eng dichtbij komen nu,nog een paar weekjes meiden dan hebben we allemaal ons kleintje in onze armen.
Ik weet wat je bedoelt Ruby, ik zou net op bed toen de sms kwam nou ben nu weer helemaal klaarwakker....jee zeg zo onverwacht ineens he! Het komt idd voor ons allemaal nu erg dichtbij.... Er zijn trouwens een aantal niet online geweest zag ik die zullen morgen ook ff schrikken Ik hoop morgen meer te horen van Gwen, het is wel vroeg 32 weken maar volgens mij maakt Mika een prima kans hoor ik ben wel positief zijn gewicht lijkt me in ieder geval prima, toch even 4 pond! xxx Roelie....zo toch maar richting bedje
Pfoeh he, ik zit me net te bedenken dat we het gisteren nog met Gwen over dr werkoverdacht enzo hebben gehad en nu is dus ineens zo pardoes in dr verlof gevallen. Echt bizar wat ze in zo'n korte periode allemaal te verwerken heeft Ik hoop maar dat er nu een periode van rust, genieten en bezinning aanbreekt voor ze.
ja ik ga ook maar een poging wagen om te slapen. Mijn buik is alleen al de hele dag verschrikkelijk onrustig. Misschien is de kleine aan het indalen ofzo?
Hahahaha die Maria! Ze mag vanaf nu gewoon niet meer dat soort uitspraken doen En idd Esther, wij zijn al overdonderd moet je nagaan hoe het voor hun is...hoe nieuwsgierig ik ook ben naar mijn kereltje en hoe zat ik het zwanger zijn soms ook ben...ik zou niet willen ruilen nu.... xxx Roelie
Nog een sms van Gwen: Ja alles gaat goed. Uiteraard wel in de couveuse. En ik n paar hechtingen rijker haha. Net lekker gedouched en ga nu proberen te slapen na 20,5 uur weeen...Pff ik gun iedereen op het forum n nakkelijkere bevalling! Iedereen bedankt voor lieve berichtjes! Dikke kus! Mooi berichtje nu kan ik lekker slapen, ik zal haar morgen weer smssen! xxx Roelie
Oooh goed nieuws zeg! Zat eigenlijk te wachten totdat er een berichtje was gekomen, ook ik kan nu lekker gaan slapen. Wauwwie kan er nog steeds niet bij...meiden, bij ons gaat het ook niet lang meer duren, het komt wel heel dichtbij nu he? "zucht" nu slaap ik helemaal niet meer Truste! Liefs, Natasja
ja ik bedoelde dus ook ALLES, dus dan is alles af,.....longetjes etcetc,.. mijn vk zei namelijk vorige week, 34 weken is helemaal oke..... ik zei toen dat ik dacht met 26 ,......zij zei, ja dan zijn ze wel levensvatbaar en met goede zorg, goede overlevingskans,.... toen ik begon over beter met 7 maanden bevallen als met 8 (dat verhaal kon ik al jaren ,)zei zij dus , dat je met 34 weken oke zit,.... dan is alles maar dan ook alles oke, dan alleen nog schijnbaar de groei,...
ow jee, er zijn wel weer veel blz om bij te lezen, en aangezien het nu al half 2 is, laat ik het maar tot morgen, ik heb echt geen fut meer, ik had allang in bed moeten liggen ,.......... truste allemaal,.... hoop dat alles oke is,.....
menomen de dromen zijn weer begonnen.word er helemaal naar van. zit je dan op zaterdagochtend. ik zit weer in een achtbaan van emoties word er niet goed van. denk dat vandaag weer een echte offday word.
toppieeeeeeeeeeee,....... ben blij dat alles goed is met gwen en de kleine,....... al ligt ze dan in de couveuze, zo te horen is alles oke gwen van harte gefeliciteerd, veel geluk met de kleine,...... whaha en wel voor zondag bevallen dus
/hope trekt ruby ff uit d'r dipje beetje teveel hooi op je vork genomen, lieverd, denk nu ff aan jezelf, ff een stappie terug ,........ xxx