Wat Roelie, dan heb jij nog meer gekregen dan ik in die Kruitvatdoos hoor! Ik kreeg niet het tweede item, de derde ook niet, de 5e ook niet... En inderdaad de doos rammelde heel hard door de leegte die erin zat...
Het vloog mij vanmorgen trouwens ook even aan. Jee, als Gwen nu is bevallen, kan dat mij dus ook gebeuren. Daar ben ik nog helemaal niet aan toe! Ik voel me pas sinds een maandje ofzo écht zwanger, dus voor mn gevoel heb ik nog 4 maanden te gaan ofzo (alsjeblieft niet haha). Maar t idee dat ik of een van jullie dus ook gewoon 8 weken van tevoren zou kunnen bevallen..oef, wat een vreemd idee, moet ik toch nog ff niet aan denken hoor. Maar oke, laten we zo denken, liever 8 weken te vroeg, dan 8 weken te laat
Ik moet eigenlijk ook nog boodschapjes doen.. krijgen visite morgen, maar zit nu op een kantoor bij een voormalig werknemer van Jeroen. Het is klussendag, dus gaan er een aantal mensen vrijwillig klussen om en in het gebouw om het een beetje rendabel te houden. Tja het is een stichting, dus je moet wat. Ik zit dus de hele dag een beetje te forummen en onderzoek te doen naar nauwe bekkens, omdat ik me toch wel een beetje zorgen maak ivm het feit dat mijn moeder een nauwe bekken heeft en wij (mijn zus en ik) beiden met de keizersnee zijn gehaald, omdat we te groot waren, waren maar 6 en 7 pond. En dat is een kind al gauw. Ben nu aan het kijken in hoeverre dat erfelijk is en hoe je erachter komt of je daar ook last van hebt. Ook ben ik op zoek naar jongensnamen geweest. Ik heb weer een lijstje waar Jeroen in mag schrappen. Betekent meestal dat hij alles wegstreept haha.. En dan ga ik vervolgens weer op zoek.
Ik kan al niet meer 8 weken te vroeg bevallen.. ik heb bijna zoiets van: laat maar komen... maar ja.. liever rijpen tot het gaar is zeg maar
Ik heb de kruitvatdoos ook gehaald van de week. Viel wel tegen maar ja het is gratis. Ik had de zelfde inhoud als die van roelie. Vond die van de etos toch nog beter. Zat tenminste nog een doos voor de zwitsaldoekjes in en een pakje zwitsaldoekjes. Bij ons in de straat hebben ze de plus supermarkt en als je daar je geboortekaartje laat zien krijg je ook een babydoos dus ben benieuwd (trouwens bij de C1000 hebben ze dat ook) Verder heb ik daarnet heerlijk geshopt. Nog een broek en een tuniek voor mezelf gekocht. Want als het dadelijk wat frisser wordt moet ik ook wel iets met lange mouw hebben. Verder nog 2 leuke buikbanden en nog wat kleine dingetjes voor de baby. Trouwens Roelie ik vind het een leuk idee om iets voor Gwen te doen. Misschien (als het niet te duur uitvalt) nog een klein pakje maatje 44 ofzo?
Middag ladies Ik vind het ook een goed idee om wat leuks te doen voor Gwen, Patrick en Mika! En idd, een prematuur pakje lijkt mij ook een goed idee, want ik neem aan dat ze die nog niet heeft/had. Ik hoop zo verschrikkelijk dat alles goed blijft gaan, Mika is in Zwolle natuurlijk wel in goede handen. Ik had trouwens vanmorgen nog een sms-je van Gwen gehad: WE MOETEN WEL EEN KEER KRAAMVISITE AFSPREKEN ALS JOUW BEEB ER OOK IS, LIJKT ME LEUK! GR. GWEN Waar ze al niet aan denkt, en later lees ik dat Mika naar Zwolle moet, hoe dubbel he? Ik ga iig flink duimen Liefs, Natasja
Zat ff op de site van de prenatal twe kijken naar maatje 44. Ze hebben niet veel kleurtjes maar ik vond deze wel leuk. Misschien een idee? 4,99
En ze hebben ook nog roomkleurige sokjes. Broekje 4,99 truitje 4,99 mutsje 3,49 en sokjes 2,49. En het is in maat 44.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (12) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH~24 september 13.50 uur na controle bij de gynaecoloog LindaPOOH~24 september 14.30 uur nagesprek met MW over de bevalling en de tijd nu. LindaPOOH~24 september 15.30 uur inleidend gesprekje over PGD Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk melina~ 24 september 11:00 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorgJoldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDEN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen Ook weer even wat erbij gezet! En het totaal aantal kindjes ook even aangepast, stonden er meer (24) dan moeders in de lijst
Dat setje heb ik ook gezien, met die streepjes. Vond die ook erg schattig! Ik wilde die kopen voor onze uk, maar was alleen in maat 50 en 62, maar wilde 58...
Nou, ik heb het allemaal bijgelezen! Mika, zet 'm op, je kunt het!!! Barbabintje, ik zal je nummer eens even in mijn telefoon gaan zetten, voor als ... Verder geen nieuws vanuit hier en geen energie voor een reactie. Ga eens even met wat tijdschriften op de bank (of het bed, hmmm, moeilijk dilemma ) liggen! Tot later! Oja, klein cadeautje vind ik ook leuk! Pakje van prenatal is heel schattig, zag in de winkel een paar weken terug meer in maatje 44 (ook met het draakje). En anders misschien via de hema(site)?
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (12) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA LindaPOOH~24 september 13.50 uur na controle bij de gynaecoloog LindaPOOH~24 september 14.30 uur nagesprek met MW over de bevalling en de tijd nu. LindaPOOH~24 september 15.30 uur inleidend gesprekje over PGD Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk melina~ 24 september 11:00 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorgJoldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDEN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Superschattig pakje, Stasia, met dat mutsje erbij en die sokjes is het helemaal af. Ik stem VOOR en doe heel graag mee met het cadeautje!
De hele woonkamer ligt hier nu vol met spullen (kleden, behang, dozen en tassen). En ook de Bugaboo (bijna gloednieuw en helemaal voor noppes, echt super!) wordt nu net in elkaar gezet. BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ
misschien kunnen we gewoon iemand aanwijzen die erheen gaat en dat die wat kiest? Ik ben dus ook voor! Bij mij zijn de zenuwen nu ook aardig toegeslagen...ik had het natuurlijk al erg omdat ik bang ben voor vroeg geboorte (de babykamer is al af op een lakentje, onderlaken en extra deken na) maar begin hem nu echt te knijpen voor de bevalling Ben teleurgesteld dat we niet naar de prenetal zijn geweest de afgelopen dagen...ik wou zo graag maja geen auto......