Heeft prenatal ook minipakjes met nijntje? Ik heb ze niet gezien maar dat kan ook omdat ik er niet naar gezocht heb.
Murmel Wij hebben een digitale proefdruk ontvangen van ons kaartje, met onze tekst en de naam van de kleine erop. Nu we helemaal tevreden daarmee zijn ( 2x gewijzigd) krijgen we een papieren proefdruk (kost wel 6)
Jeetje wat lees ik nou over Gwen? Hoop dat alles wel goed blijft gaan! Maar Gwen gefeliciteerd met je zoon...
Hoi Meiden, Even wat, volgens mij hebben kindje die in de couveuse liggen geen keertjes aan, omdat als er wat gebeurt de artsen er niet meteen bij kunnen. We weten dat natuurlijk niet zeker, maar een knuffel die gewassen kan worden mag wel bij de couveuse in. Die informatie heb ik van de intensive care van het WKZ en dat zal in elk ziekenhuis wel zo zijn. Ik hoop heel erg dat het met de kleine Mika goed blijft gaan. Een verzorgingszetje voor Gwen lijkt me ook een goed idee. Wie kan dat gaan brengen en waar moet het geld heen? Liefs Linda, en allemaal een fijne avond
Hoi, Vind een cadeautje ook een goed idee. Maar wat Linda zegt, zit misschien wel wat in. Ik zal ook nog even brainstormen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1486444 zo'n kraammand is misschien wel leuk kosten 14,50 + verzendkosten..
we kunnen zelf natuurlijk ook zoiets samenstellen brengen we het met ze alle of alleen 1 iemand? of met een groepje?
Meerdere meiden is wel leuk, maar moet denk ik niet teveel zijn, is gauw druk. Ik denk dat Linda wel een goed punt heeft. Een knuffeltje heeft dan nu meer nut.
Das een goede van je Linda. Ik had het zo nog niet bedacht maar idd op de tv zie je dat die kleintjes ook geen kleertjes aan hebben. Dan maar iets van een knuffeltje en iets leuks voor Gwen.
Ben ik nog even snel...Linda heeft gelijk hoor, ik weet het nog van mijn zus haar kleintje destijds. Ze hebben idd geen kleertjes aan, wel mag een knuffel mits die gewassen kan worden...is het een idee om voor Mika een nijntje knuffel te doen? (Heb ik destijds ook aan mijn zus gegeven, je hebt ze met een roze en een blauw broekje ) Ik geloof dat iets van een dun dekentje (spuugdoekje) ofzo ook mag maar dat weet ik niet helemaal zeker meer... En dan voor Gwen een lekker setje douchegel met een cremetjes ofzo? Enne...we moeten de kersverse vader ook niet vergeten, voor hem een herenvariant douchegel? Wie het brengt...Natasja woont dicht bij Gwens huis, Lenthe in Zwolle...en ik wil ook best naar Zwolle rijden hoor is maar een 45 minuten vanaf hier... Zullen we eerst eens een lijstje maken wie er eigenlijk mee doet? Kadootjeslijst Gwen, Patrick en Mika 1. Roelie 2. Melina 3. Ilse 4. Muriel 5. Linda 6. Esther 7. Dafje 8. Natasja 9. Jennie 10.Melanie 11.Ruby 12. Stasia Vul maar aan wie ik vergeten ben! xxx Roelie
Ik ben nu ook offline, ga bankhangen. Maria heeft trouwens net nog gesmst, die is er morgen weer en ook op de hoogte nu! Meiden fijne avond en tot morgen! xxx Roelie
hallo meiden Daar ben ik weer,ben geloof ik niet echt gemist, moer goed niet erg Hier alles weer rustig, schoonzus en kids zijn weer weg, kan ik heerlijk bijkomen en genieten can de rust. Ben gister echt ingestort kon niet meer, ja huilen meer niet. Dus even een goed gesprek gehad, teminste Piet met haar, dit dit niet meer ging. Dus nu naar een andre oplossing gezocht en gevonden. Ben vandaag erg actief geweest, de eerste verflaag op de muren zitten erop, en vind het nu al gaaf! Morgen nog een keer. Maar ik ga heerlijk genieten van een avondje voor mezelf op de bank en laptop, want piet is naar een verjaardag, daar had ik echt de puf niet meer voor, dus lekker avondje voor mezelf. Sorry een enorm ego berichtje
Kadootjeslijst Gwen, Patrick en Mika 1. Roelie 2. Melina 3. Ilse 4. Muriel 5. Linda 6. Esther 7. Dafje 8. Natasja 9. Jennie 10.Melanie 11.Ruby 12. Stasia 13. Sammie
Esther, wou even zeggen dat wij jou hier na-apen! Ook wij zijn as we speak kastdeurtjes en laatjes voor de Expedit kast in elkaar aan het zetten Goeie tip!
Ben blij om te zien dat lang niet iedereen een hardcopy voorbeeld van het eigen kaartje krijgt. Ik wacht dus gewoon af op het laatste pdf-voorbeeld, als die kleine is geboren, om gewicht-lengte-tijd-datum in te vullen en dan zullen we het kaartje daarna pas echt live zien. Daar heb ik wel zin in hoor, vind t zelf (logisch) zo´n leuk kaartje!
Goeie tip Linda! Vind het verwensetje voor Gwen, douchegel voor Patrick en een knuf voor Mika wel een goed idee! Dees, geen sorry zeggen meid! We zitten allemaal wel eens in een dip en posten allemaal wel eens een ego berichtje! Moet kunnen, daar zijn we ook voor! Wel fijn dat je nu weer wat rust hebt thuis, en ruimte...Geniet er lekker van...Hoop dat je je snel weer beter voelt meid! Dikke knuffel! Wij krijgen ook geen hardcopy van het kaartje hoor Muriel, alleen op een A4 tje...Dus je bent niet de enige! Hihi, mannetje heeft ineens last van nesteldrang geloof ik...Hij is nu in zijn eentje bezig met de computerkamer, want daar waren we nog niet aan toegekomen... Ik kan echt niet meer op of neer, beetje te veel gedaan...last van me rug en liezen....Nou ja, morgen weer een dag! Ga nog even lekker bankhangen en op tijd naar bed, wordt morgen een enerverende dag....Mijn paardje wordt opgehaald door haar nieuwe eigenaren... 's Avonds verjaardag van mijn vader en tussen de bedrijven door nog een beetje verder opruimen hier...