November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ik zie dat het hier niet druk is geweest. Ik ga de tafel even opruimen en dan nog lekker op de bank tv kijken. Spreek jullie morgen wel weer.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Even een korte post van mij, ben net terug van een verjaardag en daarna nog uit eten met schoonfamilie. Erg leuk allemaal, maar ben gebroken...

Sammie, jij staat sinds gister ook in mijn mobieltje als "novemberbuddy" en ik heb Jean-Paul al instructie gegeven dat er na de bevalling in ieder geval een sms naar jou moet ;)

Melina, wij hebben ook een lakensetje voor in de kinderwagen.

Kadootjeslijst Gwen, Patrick en Mika
    1. Roelie
    2. Melina
    3. Ilse
    4. Muriel
    5. Linda
    6. Esther
    7. Dafje
    8. Natasja
    9. Jennie
    10.Melanie
    11.Ruby
    12. Stasia
    13. Sammie
    14. Lenthe (heeft ze via sms doorgegeven aan mij)

Muriel, ikea expedit rulezzzz (hopelijk had jij meer geluk met de voorraad van de deurtjes en laatjes bij de ikea)

Jennie, sterkte morgen met afscheid nemen van je paardje.

Truste en tot morgen

xxx

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier al weer een vroege vogel, wakker, met een kop vol snot, pijnlijke keel blehhh.
    Leuk hoor 2 kinderen om je heen hebben gehad, die verkouden zijn.
    Zit maar lekker aan ee kopje thee en heb ee beschuitje genomen, en zit met een half oog te kijken naar 1 van mn katten die mt een tennisbal aan het spelen is, gek beest.
    Denk dat ik dalijk toch ook wel weer lekker even terug mn bedje in duik.

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Kadootjeslijst Gwen, Patrick en Mika
    1. Roelie
    2. Melina
    3. Ilse
    4. Muriel
    5. Linda
    6. Esther
    7. Dafje
    8. Natasja
    9. Jennie
    10.Melanie
    11.Ruby
    12. Stasia
    13. Sammie
    14. Lenthe
    15. Blondie

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Dees, ben jij nog even lekker je bedje ingekropen? Pfoe, dat zal wel niet meevallen, zo´n huis vol. Is het wel duidelijk hoe lang dit zal duren, of nog niet?
    Sterkte er mee x

Hier ook al vroeg op helaas, de wasmachine draait al enzo, want kon gewoon de slaap niet meer vatten nadat ik om half 7 naar het toilet was geweest :(

Nouja, rustig aan dan maar, we hoeven weinig vandaag, mn ouders komen eindelijk weer eens langs nadat ze net terug zijn van vakantie.
    Mogen opa en oma meteen even helpen met behangen, haha!

Nou, de lijst met deelnemers aan de attentie voor Gwen is gelukkig al lekker lang (logisch). Maar de belangrijke vraag is nu ook wie het cadeautje kan regelen.
    Ik wil het best doen, maar dan gaan we het versturen, en ik denk dat het leuker is als er één of meerdere dames even persoonlijk Gwen een hart onder de riem gaan steken en Mika gaan bewonderen?

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou,´t wordt een eenzaam feestje denk ik, maar ik zie dat ik zojuist mijn

2.000ste berichtje
    heb gepost!

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/

8. Niet meer actief

:) Gefelicitieerd muriel !

Hier nog een vroege vogel, lig alweer vanaf zeven uur te draaien in mijn bed, ben er uiteindelijk maar uitgekomen...

Heb zo'n pijn in mijn billen en benen dat ik er wakker van wordt, kan er wel van janken... :cry:

Als dit zo blijft, denk ik dat het baasje pech heeft en ik deze week, uiterlijk volgende week al stop met werken...deze week proberen vol te houden anders hebben ze een bezettingsprobleem...
    (we zijn maar met 2 comm. binnendientmedew. waarvan er nu 1 op vakantie is en ik ben de andere )

9. Niet meer actief

@dees; hoop dat je nog even je oogjes dicht heb kunnen doen meid!
    Dat je maar snel weer op mag knappen!

@Muriel; Dees heeft weer rust in huis, ze hebben een andere oplossing gevonden voor haar schoonzus en 2 kids...

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai meiden,

Kom even inbreken (als mede november-mama-to-be) zag dat Gwen al bevallen is van haar zoontje! Moest even terugzoeken, maar zag dat ze met 32 weken zo ongeveer is bevallen....gelukkig is het gewicht voor die termijn wel mooi, dat heeft de kleine man mee. Maar ik wil Gwen en partner feliciteren met hun zoontje en ook heel veel sterkte wensen in deze spannende tijd! Zet 'm op MIKA!
    Ik werk zelf ook neo-IC (niet in Zwolle hoor, en ik begreep volgensmij dat MIKA in Zwolle ligt?).
    Leef dat jullie zo'n hecht groepje hebben en voor hen een kadootje willen halen. Er zijn er al meerdere die het gezegd hebben. Het klopt wel; in het begin liggen die kleintjes bloot in de couveuse. Zo'n pakje is nog wel leuk hoor, maar dit voor als de kleine man het netjes doet en zichzelf al meer op temperatuur kan houden, dan kan hij langzaam een keer over in warmtebedje en daarin mag hij wel zijn eigen kleertjes aan. Knuffels liggen op de couveuse en meestal niet erin. Of het moeten van die kleine tutpopjes zijn die Gwen (net als een evt spuugdoekje) bij zich kan dragen voor haar geur en dan als geurdoekje bij Mika kan leggen.

Ondanks dat jullie met zo'n grote groep zijn komen jullie toch als een hele hechte groep over, nogmaals...erg leuk hoor. Ook handig die buddy lijst!
    Ik ben toen in het begin afgehaakt omdat ik het teveel vond worden om ook hier nog mee te schrijven, maar kom zo nu en dan nog wel eens de veelal laatste (want kletskippen zijn jullie wel) berichtjes meelezen.
    Ik schrijf zelf eigenlijk vooral bij zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.
    Vind de tijd zelf eigenlijk behoorlijk snel gaan, jullie ook?! Maar ik hoop nu wel dat de beebs nog een beetje langer blijven zitten en een beetje volgens schema geboren worden ;) .
    Wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap toe....en wie weet...tot de volgende 'inbraak'..

Groetjes, Eva.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ah, ik begreep door haar post van vanmorgen over 2 verkouden kids dat ze er wel nog steeds zaten, vandaar!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Eva, dankjewelvoor je leuke inbraak en jij ook veel succes gewenst met de laatste loodjes!

13. Niet meer actief

Jeetje, wat is het hier rustig zeg....
    Normaal hebben we toch wel meer vroege vogels? ;)

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    yess eindelijk weer een keer doorgeslapen en dan ook nog tot 9 uur wauw. ;)

zie dat de nachtbrakers alweer aan het posten zijn,vanmiddag ff een beetje bij proberen te slapen dames.

gister een heel mooi geboortebord gekocht van anniek (ook een lid van dit forum)met 2 naamborden omdat we er nog niet uit zijn.
    voor 30 euro heeft ze hem gemaakt,echt een aanrader meiden.

kreeg gister ook de wieg binnen van babywalz,heb hem meteen weer ingepakt nadat we hem in elkaar hadden gezet.echt een verschrikkelijk lelijk ding.leek wel voor een pop zo goedkoop was het gemaakt.

we hebben gisteravond na het eten nog de lichtjesroute gereden.is iets echt eindhovens.moet je een hele tour door eindhoven maken en heel de weg is versierd met lampjes.onderweg nog een ijsje gegeten bij de opgestelde ijskraam.

http://www.lichtjesroute.nl

15. Niet meer actief

Mogge, ben er ook uit.

Vandaag drukke dag voor de boeg. Eerst straks naar de kerk, dan naar Amsterdam om de kinderwagen/ledikantje etc op te halen bij Prenatal en mn laatste kast-onderdelen bij Ikea en dan nog even naar de begraafplaats in Landsmeer. M'n lieve vriendin Ellen zou vandaag 32 geworden zijn. Rare dag dus, bezig zijn met de baby en met de dood, ligt altijd zo dicht bij elkaar.

Heb vannacht ook weer veel gedroomd, onder andere dat Ellen me vertelde dat ze zwanger was. Was helemaal verdrietig toen ik wakker werd, dat het dus niet waar is en dat ze alweer 2.5 jaar niet meer bij ons is.

Meiden, allemaal een fijne dag.
    Liefs
    Ilse

16. Niet meer actief

Hee goedemogren Ruby, wat fijn dat je lekker een nachtje hebt door kunnen slapen!

Heeft die Anniek ook een website ofzo?

17. Niet meer actief

@Ilse; da's inderdaad een drukke, maar ook enerverende dag voor jou!
    Heel veel sterkte vandaag, zal wel niet makkelijk zijn...
    Als ik het zo lees was je erg close met je vriendin

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ikke niet vandaag, heb zo maar tot 8 uur doorgeslapen en ben nu na 2 bakken koffie nog een beetje suf,....

ben ff aan het terugdenken aan de aankopen van gisteren,,..
    was heel blij en tevreden, maar ben nu ff aan het bedenken of het wel de juiste keuzes waren :)

heb een mooi vloerkleed gekocht, maar wel donkerder blauw als geplanned, kwam natuurlijk weer met kleertjes terug :oops: :D
    heb toch maar die mobiel met de beertjes gekocht, qua verduisteringsgordijn overgestapt naar geel,.........de kleur die in de band van mn behang terug komt,......
    het was namelijk heel moeilijk om passende dingen te kopen,..
    ik dacht lekker ouderwets, babyblauw te gebruiken en volop keuzes te hebben, maar er zijn maar weinig winkels die dit blauw gebruiken, het is allemaal azuurblauw of turqoise en dit vloekt met mijn kleuren :cry:

manneke is 3 daagjes vrij dus gaan we lekker klussen hier,.....
    de laatste dingetjes

ik heb trouwens een hele leuke "doos " gekocht, een soort van kist met beertjes , makkelijk om spulletjes in op te bergen,....
    tja wat nog meer? ik weet het zo 1,2,3 niet, wel dat ik weer 250 euro lichter ben geworden ;)

en we zijn d'r nog lang niet,....
    box, badje met toebehoren, laatste kleertjes, dekentjes, lakentjes, kruik etcetc gordijnen, etcetcetc te veel nog dus,......

maar ja, zat te doen hier, dus ik zou zeggen, dames een hele fijne zondag toegewenst,....

groetjesssssssssss

19. Niet meer actief

Wat jammer dat je wieg zo tegen viel Ruby. Ga je nu op zoek naar een andere?

Jen, we zijn praktisch als zussen opgegroeid, onze moeders zijn al 40 jaar vriendinnen en nog steeds super close. De laatste jaren was het contact wel flink verwaterd, maar in mn hart blijft ze speciaal. We schelen maar 2 maandjes en de eerste keer dat ik dus ouder werd dan zij was vooral heel onwerkelijk.

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    oeps , jullie zijn snel, ik reageerde op jen die zei dat het stil was ;)
    ik gaf dr meteen maar wat leesvoer :)

Deel Deze Pagina