November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    over het geboortekaartje,ook ik heb alleen een a4 meegekregen met daarop de proefdruk.

lexus had trouwens alleen rompertjes aan maatje 44 in de couveuse.en de eerste dagen alleen een luiertje met een hydrofieldoek over haar heen.

dees nog een goede oplossing gevonden voor je schoonzus?zal wel heel veel impact op de kids hebben zo.
    ooh meis...flink verkouden erbij,tja kleine kinderen dragen heel veel bacterien mee van school.als er hier 1 ziek is,is binnen no time het hele gezin onder de pannen.

ilse kun je mij nog 1 keer jou bankgegevens sturen heb het nl. nog steeds niet overgemaakt.
    ben het echt vergeten :oops:
    heb je trouwens je boxkleed al gevonden die past?

tari: hoe is het meid?neem maar niet teveel hooi op je vork met je bi,beter wat troep in huis dan mama n de kreukels.

roelie:is de lucht geklaard met rene?zag dat hij alweer een beetje in huis aan het helpen was.moet hij nog lang verre ritten rijden?

blondie: ben je nou helemaal gestopt met werken?zie mezelf eerlijk gezegd ook niet meer in een vrachtwagen klimmen en dan ook nog laden en lossen.krijg mijn schoenen niet eens aan laat staan klimmen. :)

2. Niet meer actief

@Ilse; Dat is niet niks zeg....ook al is het contact de laatste jaren minder geweest, de pijn zal er niet minder door zijn! Tsjonge jonge, zou niet graag in jouw schoenen willen staan...
    Nogmaals veel sterkte vandaag meid !

Meiden, ik ga WEER een bad pakken, kijken of dat mijn billen en benen helpt...Daarna even wat eten en dan naar stal om mijn paardje over te dragen aan haar nieuwe eigenaar...

Daar heb ik dus zooooo geen zin in, maar ja het is voor haar het beste !

Meiden tot vanmiddag of vanavond allemaal!

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee volgens mij niet,ik ben geloof ik de eerte die er 1 gekocht heeft bij haar.

hier het topic waar mijn bord in staat:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=59798&highlight=

4. Niet meer actief

Ruby, je hebt PB. En nee, nog geen vierkant boxkleed gevonden, hebben wel een langwerpige gekocht dus dat moet dan maar, maar zoek nog steeds een vierkante in de juiste maat. Lastig.

Hope, jammer dat de kleuren niet helemaal goed zijn. Wij hebben bewust alles van 1 serie gekocht (pompon van Bebejou) om te voorkomen dat je allemaal verschillende tinten krijgt, dus weet hoe lastig het is.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    je mag hem hier wel komen ophalen als je wilt ilse ik heb hem toch over.

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig wordt de lijst voor het cadeautje lekker lang. Zal haar goed doen. Ik hoop heel erg dat het met de kleine MIKA nog steeds goed gaat. Je wordt immers niet zomaar overgeplaatst naar een beter ziekenhuis, maar ja vertrouwen er op. Maar dat is door mijn omstandigheden wel moeilijk. Ze zit wel regelmatig in mijn hoofd. Verder nog geen berichtjes van haar ontvangen he?

Ik wil iedereen een fijne dag toewensen. Ik ga lekker koekjes bakken met mijn moeder en Patrick is aan het vissen.

Liefs Linda

7. Niet meer actief

Oja Ruby, das waar, jij had een boxkleed over, ook een vierkante toch? Weet niet precies meer wat voor iets het was. Kunnen we inderdaad volgende week wel iets afspreken, dan zijn we tenslotte toch in de buurt. Als dat uitkomt voor jou natuurlijk.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    geef me maar een belletje als je deze kant op komt.
    heb dat andere net meteen geregeld.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zo mijn wasje staat weer aan,zo ff de bedden opmaken.en weer een mandje wegstrijken.
    heb echt altijd veel strijk niet normaal meer.

verveel me eigenlijk een beetje,de kids slapen bij opa en oma.nu is het stil hier in huis.

10. Niet meer actief

Zo, ikke is gebadderd...moet zeggen dat het al een stuk beter aanvoelt..
    Nu op m'n gemak een bakje koffie, ontbijtje...en over een uurtje naar stal... :cry:

11. Niet meer actief

Succes straks met de overdracht van je paard Jen!

12. Niet meer actief

Ja, zal wel een groot tranenfestival worden... :(

13. Niet meer actief

Ja dat kan ik me wel voorstellen. Sterkte!

14. Niet meer actief

Wel stom trouwens, ik heb op dit moment redelijk nette kleren aan, zwarte broek, zwart/paars gestreepte tuniek. Maar omdat mn voet nog niet helemaal genezen is en ik er nog verband om heb, kan ik mn gewone schoenen niet aan en loop ik dus op afgetrapte gympies die ooit wit waren, maar nu vooral goor en grijs...lekker contrast ;)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wauwww ik was nog even terug mn bedje in gegaan om 7 uur, en kom er net weer uitrollen! Flink slaap inhalen die ik de afgelopen dag echt gemist heb.
    Weet niet meer wie het vroeg/zei: maar voor de kids is het zeker een heen en weer gedoe, ze hebben er dan ook flink last van, slecht slapen, bed plassen flink van slag enz enz. De kids zijn trouwens bijna 2 en eentje van 5, dusja heel moeilijk allemaal.

Ben nog steeds flink verkouden en word alleen maar erger, bah, maar ja niks aan te doen.

Eens even reageren:
    Ilse, sow dat is idd een flinke drukke dag zeg!
    Kan me voorstellen dat je dag raar aanvoeld, zulke dingen gaan niet in de koude kleren zitten meis, knuffff

Ruby: Fijn dat je eindelijk een beetje hebt kunnen slapen, ben je er ook een beetje door opgeknapt?

Hope: hihihi klinkt allemaal goed dat geshop!
    De kleuren zijn altijd lastig hoor, je hebt een bepaald beeld in je hoofd en probeer dan maar te zoeken idd. Ben wel erg benieuwd hoe het allemaal word. Trouwens van iedereen!

Jen: jij een dikke knuf voor vandaag, zal niet makkelijk zijn, moeilijk keuze en dan afacheid nemen! Sterkte vandaag

Zo nu aan de koffie!

16. Niet meer actief

Fijn dat je nog even geslapen hebt Dees, dat had je wel nodig ook. Ik hoop dat je de komende dagen een beetje aan je rust toekomt.

Ik ga er nu vandoor, tot vanavond dames!

Liefs
    Ilse

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo hier ook weer wakker na een nacht heerlijk geslapen. Moest er wel 2 keer uit omdat een kat van ons zat te miauwen. Waar die nou last van had geen idee. Ik denk dat hij de woonkamer in wilde maar dat is s'nachts verboden terrein. s'Nachts zitten ze altijd in de gang en keuken omdat ze anders al mijn planten opvreten en dingen om gaan gooien.

Ruby: fijn dat je goed hebt geslapen. Leuk bord trouwens. Bij ons wordt dat lastig want wij wonen 3 hoog.

Jen: succes vandaag met je paardje wegbrengen. Dat lijkt me echt ontzettned moeilijk en idd erg emotioneel.

Ik ga even ontbijten en daarna vlieg ik door het huis. De kraamzorg komt morgen dus het moet wel een beetje netjes zijn hier.

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden!

Ik kom later vandaag of morgen wel weer uitgebreid reageren, ga zo lekker buiten genieten van het mooie weer!

Hier niet zo'n goede nacht gehad, ik kreeg gisteravond in bed ineens last van echt heftige indalingsweeen (pufpufpufferdepuf!) ik heb beeb letterlijk voelen zakken, het was helemaal opgezwollen down under...jee ik dacht echt even dat ie er zo uit zou komen...
    René had de telefoon al in de hand die zou de vk bellen, maar dat was me nog net iets te veel van het goede...was wel paniekerig maar had wel het gevoel dat het goed zou komen...voor het eerst in jaren weer een hyperventilatie aanval gehad maar toen ook dat over was ben ik in slaap gevallen en vanmorgen wakker geworden met een buik die gevoelsmatig tussen mijn benen hangt...dit is voor mij ook nieuw hoor jemig heb het nog nooit zo heftig meegemaakt!

In ieder geval vandaag ff lekker kalm aan dus.

Als ik nieuws van Gwen heb post ik het natuurlijk meteen, ik wacht ff af tot ik weer een smsje krijg en anders sms ik vanavond ofzo wel even, wil ook niet elke ochtend meteen naar de mobiel grabbelen al ben ik nog zo nieuwsgierig...ze heeft nu ook zoveel aan haar hoofd!

Meiden fijne dag allemaal!
    xxx Roelie

(Blondie heb je pb ontvangen zal zo de lijst ff updaten en rondsturen!)

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lekker hé roelie dat gevoel alsof hij er bijna uit komt.hahahaha

hier is de druk een beetje van mijn muts af.maar de beeb is wel reuzedruk,mijn buik schiet alle kanten op.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb nog geen last gehad van indalingsweeen. Zou het kunnen omdat het mijn eerste is?

Nou hier hangt de was, de vorige is opgeruimd en de halve keuken is schoon. Nu nog de oven en de rest van de keuken, de badkamer, wc, en nog de ramen buiten zemen aan de achterkant bij het balkon. Hoezo nesteldrang :confused:

Heb nu ff een break. Moet het natuurlijk rustig aan doen en het forum in de gaten houden (hoezo verslaafd?)

Deel Deze Pagina