November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo meiden,

ik log heeeeeeel even in, om jullie in ieder geval te laten weten dat ik er nog ben :D

Allereerst natuurlijk GWEN van harte gefeliciteerd met je zoontje MIKA!
    Ik hoop dat het met jullie alle twee heel goed gaat....

Ik kan het nu echt niet opbrengen om alles bij te lezen, meiden. Hoop dat jullie me dit kunnen vergeven. Het gaat op het moment echt niet goed met mijn bekken en rug. Kan amper lopen en zitten, liggen is ook heel pijnlijk maar nog het best te doen.
    Wat ik me afvroeg....ik wil graag een kaartje sturen naar Gwen, maar vanochtend bedacht ik me dat het misschien best leuk is om ook een kleine attentie te sturen met z'n allen. Hoe denken jullie daarover?

Wens jullie allemaal een fijne zondag en hoop een dezer dagen weer echt te kunnen bijlezen en posten/reageren op iedereen.

groetjes, Indigo

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo alles is schoon behalve de ramen maar daar staat nu de zon op dus dat wordt lastig. Straks maar ff doen.

Indigo: je zei het al ik heb geen tijd om alles bij te lezen maar er is al een lijstje gemaakt op het forum voor iets leuks voor Gwen en Mika. Dus als je mee wilt doen ff je naam bij het lijstje zetten.

3. Niet meer actief

Zo ik ben er ook weer.....

Pff heftig Roelie die indalingsweeen, heb er nog geen last van gehad gelukkig...

Hier ook een heeeeeele drukke beeb, doet af en toe gewoon zeer...

Paardje is net weg, we hebben vreselijk veel moeite gehad om haar in de trailer te krijgen, goh wat was het ineens een kreng zeg... :D

Ergens wel blij dat ze zich zo heeft gedragen, maakte het afscheid vele malen makkelijker!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (12) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Rachel (16)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Serafijntje
    Blondiedfu
    Jolger
    Morrighan)

AGENDA

LindaPOOH~24 september 13.50 uur na controle bij de gynaecoloog
    LindaPOOH~24 september 14.30 uur nagesprek met MW over de bevalling en de tijd nu.
    LindaPOOH~24 september 15.30 uur inleidend gesprekje over PGD
    Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt
    Roelie~24 september 9.15 vk
    melina~ 24 september 11:00 vk
    Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh'
    Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk
    Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg
    Blondiedfu~27 september met verlof
    jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk
    Dafje~27 september 14:45 VK
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg
    Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk
    Serafijntje~3 oktober 16.45 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorgJoldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Gwendolyne~ 8 oktober met verlof
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDEN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

Zo weer even mijn afspraakjes erbij gezet.

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hallo dan! :D

Geen vroege vogel hier! Wij hadden gisteravond een verjaardag van mijn zusje, en Anouk mocht daar blijven slapen. Zo kon ik dus heeeeerlijk tot 11.00 uur in mijn bedje blijven liggen. Half 12 hebben ze haar teruggebracht, en ze ligt nu heerlijk op 1 oor….dus kan mama mooi ff bij lezen… :D

Ikke: he bah het zit je ook ff niet mee zeg! :( Heel veel beterschap met je verkoudheid. Hoe gaat het inmiddels met je?

Aldonza: wat leuk dat je weer ff in komt vallen hier! Jij zit lekker met elmo bij de walvissen he? Wij zijn destijds (14 februari ongeveer ;) ) alledrie zwanger geraakt tijdens MMM, maar ik zit hier zo lekker en gezellig. Het is idd een hechte en gezellige groep hier…super. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je zwangerschap.

Ruby: balen joh dat je wieg zo tegenviel! Ga je nog wel op zoek naar een andere?

Jen: ik lees dat je paard inmiddels opgehaald is, moet best moeilijk zijn lijkt me, sterkte vandaag.

Roelie: ooh meid, ik weet precies hoe dat voelt, heb het vorige week ook gehad…heftig hoor! Moet er wel bijzeggen dat ik sinds die tijd ook regelmatig last heb (s’avonds en s’nachts) van harde buiken. Ben zelfs gisteravond eerder weggegaan van een verjaardag omdat ik voor mijn gevoel echt ff moest puffen. :( Gelukkig had etienne het door en ging direct mee.

Ben ook heel benieuwd hoe Mika de nacht heeft doorgebracht, hopelijk zijn ze flink aan het genieten van elkaar! :)

Ik ga ff de was doen, ik kom vanavond weer ff kijken!

Liefs,
    Natasja

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik heb me even ingelogd om bij te lezen en zag direct het GROTE nieuws over de geboorte van Mika.

Gwen en Patrick, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat alles goed gaat!

Ik ga nu gelijk even verder (oftewel: terug ;)) lezen om te kijken of er meer nieuws is...

7. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Wat een weertje vandaag! Heerlijk, zo nazomeren zonder zomer!
    Beetje bijkomen en weinig tot niets doen!
    Ga weer op het dakterras zitten, geniet allemaal van middag en avond!

Nieuwe buikfoto geplaatst!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat is het weer rustig hier...merk dat iedereen het aardig zwaar begint te krijgen en toch wat extra uurtjes bij slaapt!

Ik dus ook hoor, ben net voor de 2de keer wakker, heerlijk! Morgen wil ik een hoop doen in huis en wat spullen nog kopen. Bedacht me net dat ik ook maar nieuwe overtreksets moest halen voor ons bed, wel zo lekker na de bevalling lijkt me?

Nog geen nieuws over gwen?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wie had gedacht dat mijn laatste bericht uit zou komen...
    Ik ga nu even alles doorlezen, ben net thuis.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat mag je dus niet meer zeggen haha

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, Maria, wees alsjeblieft de volgende keer wat voorzichtiger met wat je zegt :)

Heb je een leuk weekend gehad?!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou.... niks slapen hoor, lekker genieten van het schitterende weer!

En koffie en thee zetten voor de behangers/klussers.
    Het is nu bijna af, lijkt het, de oranje behangen muur is in ieder geval erg gaaf geworden, echt eppogaaf zeg maar.

Maar vanavond wel graag vroeg naar bed, want er staat een lange werkweek mt inwerken voor de boeg, zie er wel beetje tegenop moet ik zeggen.
    Ben doodmoe steeds...

En heb vandaag een zwaar bosneger-gevoel down under :(

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Pfff verkoudheid en zwangerschap gaan niet goed samen zeg, voel me echt een wrak, en emotioneel ben ik waardeloos!
    Ik kan om het minste huilen en boos worden.
    We zijn vandaag bezig geweest met de kinderkamer, maar ja zoals geloof ik bij alles met verbouwen gaat het niet zoals wij willen, en stond net dus weer een flink potje te janken, wilde alles aan de kant schuiven en hoefde van mij allemaal niet meer. Maar goed, piet is nu heel hard bezig met de muren verven en ja het word toch wel wat.

Hey Murmel jij ook oranje, hier ook, gaaf he?!?!
    Ohw ik kan niet wachten tot het allemaal af is, aankomend weekend eindelijk de kinderkamer, yeahhhhhhhhhhhhh, ga volgend weekend als alles in elkaar staat ook de kleertjes wassen enzo, ik zie het al helemaal hangen aan de waslijn van dat kleine spul! Hmz zelfs hierdoor kan ik al huilen, blehhhhh

hey maria, hoe was je weekend? en niet meer zulke dingen zeggen hoor ;)

Bosneger gevoel, ja heel herkenbaar, en af en toe een klinke bosneger ook bah
    Nouga eens aan het eten beginnen, kaas fondu, hopelijk smaakt het me net zo, als ik er trek in heb.

Ik kom vanavond wel weer langs

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    En ja hoor.. daar is ze dan! De kersverse November/September mama! Ik hou het even kort, want zit nu in het Ronald Mc Donald huis in Zwolle. Kan niet zo lang achter de laptop (is voor gezamelijk gebruik)
    Fijn dat Roelie iedereen zo goed op de hoogte heeft gehouden! Mika kreeg 's nachts toch ademhalingsproblemen en is overgeplaatst naar de NICU in Zwolle waar hij sindsdien aan de beademing ligt. Gelukkig is zijn toestand stabiel! Vind het emotioneel moelijk dat je kindje zo direct na de bevalling bij je weg wordt genomen door de kinderarts. Gelukkig is Pat met hem meegegaan. Maar heb hem dus maar 10 seconden vast gehouden en sindsdien alleen maar kunnen aanraken. Vandaag is zijn medicatie gestopt waardoor hij niet meer "onder zeil" is en hij zich mag gaan bewegen. Hopelijk slaat dat aan. Ik ga zo weer even kijken hoe hij daarop reageert.. we moesten het weekend afwachten om te kijken of en hoe snel hij zelfstandig kan/mag gaan ademen. Maar weet zeker dat ik een vechtertje op de wereld heb gezet! Ben zo trots op mijn kleine mannetje! En natuurlijk is hij de mooiste baby hihi..
    Ik zal proberen jullie beetje op de hoogte te houden hier.. en wens iedereen natuurlijk nog een goede zwangerschap! Dat jullie beebs maar wat langer op zich laten wachten! En jullie zijn nog lang niet van me af hier hoor! Ik blijf bij jullie tot het einde!

enne.. Melanie.. leuk verjaardagscadeautje of niet? hihi

kan iemand zijn 3e naam trouwens aanpassen in Aidan? dan issie helemaal goed!

dikke kus!
    Tot snel!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb alles doorgelezen. Maar ga niet overal op reageren en ga me ook niet verontschuldigen.

Wat betreft het kaartje, wij hebben wel een hardcopy gehad, 2 zelfs. Maar mijn schoonzus werkt voor de drukker dus dat zal ermee te maken hebben gehad. Deze week even de wijzigingen doorgeven en dan alvast de enveloppen schrijven.

Wat betreft Berlijn. Was erg erg leuk. En vermoeiend. Heb gisteren per ongeluk wel gebruik gemaakt van mn buik. We wilden iets bezichtigen en er stond echt een eppolange rij (eppo= niet gaaf in dit geval). Dus ik naar infopoint.
    Ja hallo? Moet je in die rij gaan staan of kun je ook tegen betaling binnenkomen? (was gratis).
    Die kerel kijkt me aan, ow maar jij mag via de invaliden ingang... dus ik.... Yesss! Had anders ruim een uur kunnen wachten....

Verder ben ik blij geschokt over het bericht van Gwen. Hoop dat ze het goed maakt. Natuurlijk doe ik ook mee aan een cadeau, als ik nog op tijd ben.

Ik had in de auto ook beadacht, dat we een soort van pot kunnen maken, waaruit we iedereen een kaartje sturen. Ik verstuur al mn kaarten via hallmarkgreetz, gaat via internet en kaartje wordt geschreven en al de volgende dag bezrogd.

En over geboortekaartjes, ik gaf een tijdje terug al aan dat ik wss jullie een digitale kaart ga sturen in plaats van een echte. Ik wilde even zeggen dat je je dan ook niet verplicth moet voelen om mij een 'echt' geboortekaartje te sturen.

Ehm en owja de buurvrouw is donderdag bevallen, ook een dochter.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gwen, wat heerlijk dat je wat van je laat horen!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat ik me trouwens afvroeg, wordt er onderzoek gedaan naar de reden van de vroeggeboorte? kan het te maken hebben met de stress (werk /schoonma) die je de afgelopen tijd hebt gehad?>>>

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Moet over 6 weken terug naar gynaecoloog dan krijg ik uitgebreid onderzoek.. gaan ze ook kijken naar eventuele afwijkingen van bijvoorbeeld de baarmoeder.. dus dat is nog even afwachten allemaal..

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ah oke.... dus er wordt wel onderzoek gedaan...

Nou Gwen, ga maar gauw van je manneke genieten!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow gwennie! Leuk dat je wat van je laat horen, we hebben aardig in spanning gezeten!

Ik hoop het beste voor jouw en voor je zoontje en natuurlijk voor de papa! Wel ff schrikken hoor september..maar dat zal het voor jouw ook wel zijn geweest! Leuke namen heb je aan de kleine gegeven.

Sterkte meis!

Deel Deze Pagina