November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Gwen, fijn om weer van je te horen. We hebben hier allemaal flink in spanning gezeten. En natuurlijk is Mika een vechtertje. Hij is in goede handen en heeft fantastische ouders.

En Maria welkom terug heb je een leuk weekend gehad?

Zo hier is mijn nesteldrang als sneeuw voor de zon verdwenen. Zat ff op de bank en ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik nergens meer zin in. Nou, morgen weer een dag.

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik zie trouwens dat de chinese kalender niet klopte Gwen, en de pendel zat er al helemaal vierkant naast :)

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Zo te voelen ligt mijn monstertje nog steeds in een stuit, haar hoofd komt nog net niet naar buiten via mn buik.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ow lijkt me ook geen prettig gevoel.

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ennu is ze aan het headbangen!

6. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
  7. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Tja, als zij zo fijn ligt. Het is niet pijnlijk, ik vraag me alleen af wat ze met dr hoofd doet, want ze is dr hoofd aan het bewegen. LIjkt op headbangen dus.

8. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja af en toe nemen ze houdingen aan die erg pijnlijk zijn :(

een ingedaalde baby is ook nie alles hoor, ik ga zo'n 15 keer plassen op een dag :confused:

9. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ow daar heb ik ook last van. Vooral afgelopen week merk ik dat die frummel met z'n koppie flink aan het duwen is.

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik ben trouwens geen voorstander van het draaien van de baby, dat willen ze namelijk gaan doen als ze zo blijft zitten. Maar ik ben bang dat ze dan de navelstreng om dr nek draaien ofzo...
    En tja, een stuitbevalling zie ik ook niet zitten. En een keizersnee eigenlijk ook niet..
    Dan maar hopen dat ze van zelf gaat draaien maar ik ben bang dat mevrouw me dat plezier neit meer gunt, ze heeft me nu 7 maanden lang met rust gelaten en nu is het zeker payback time.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Maar kan ze nog zelf draaien?

12. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    bij een vriendin van mij zouden ze de baby draaien en een uur voordat ze haar gingen draaien draaide ze uit zichzelf :D er is nog alle hoop!

13. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    hmmm bij mij staat het plassen duidelijk los van het indalen dus...
    elke slok water die ik neem komt er gelijk weer uit....
    Gelukkig heeft Berlijn veel SCHONE openbare toiletten. Ik ben echt vaak gegaan, vond het echt zielig voor Rob. Heb het maar een paar keer een beetje opgehouden want ik was nog niet geweest of een kwartier later moest ik weer....

14. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Als ik moet kan ik het heel moeilijk ophouden. Het loopt er dan vanzelf uit als ik moet hoesten of zo.

15. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ja, maar als ze mijn genen heeft dan draait ze niet meer ;)
    Dan is ze én koppig én lui.

16. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    haha we hopen op het beste!

Wanneer is eigenlijk de grens van geboren worden? gezond ter wereld komen zeg maar?

bij 26 weken doen ze er alles aan om het goed te krijgen toch?
    En bij 36 weken is het 'normaal' om geboren te worden toch?

17. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    van 37 wk mag je thuis bevallen...

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi Gwen fijn om wat van jezelf te horen. Ik vind het ook fijn voor jullie dat jullie kunnen overnachten in het Ronald McDonald ziekenhuis. Ben je toch nog een beetje dichtbij. Ik weet zeker dat jullie zoontje een vechtertje is, en dat hij het goed blijft doen. Verder hoop ik dat hij snel van de beademing af mag en dat verder alles goed mag blijven gaan. Ik heb iedere dag een kaarsje voor julle branden en bid elke dag ook voor jullie. Dan moet het toch een beetje helpen.
    Tot slot wil ik jullie nog heel veel sterkte en kracht toewensen in deze toch spannende en moeilijke tijd.

Heel veel liefs Linda

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria leuk om te lezen dat jullie een leuk en fijn weekend hebben gehad. Alleen jammer van de plaspauzes, maar ja je bent immers zwanger;)

Dees huil maar lekker van je af. Laat de hormonen maar even gaan. Dat lucht misschien ook wel even lekker op.

Share This Page