Heee Gwen, wat leuk dat we nu al wat van je horen! Hopelijk begin je zelf fysiek een beetje bij te komen van al je onverwacht vroege escapades ? Goed dat jullie terecht kunnen in het Ronald McDonald huis, dat scheelt een hoop kilometers maken. Laat dat kleine vechtertje maar mooi laten zien dat hij de wereld makkelijk aankan! Heel veel liefs x
We zijn weer thuis, ik ben helemaal gesloopt, wat een dag. Gwen, wat fijn om wat van je te horen. Ik hoop dat Mika snel opknapt en jullie lekker van mekaar kunnen gaan genieten. Maria, fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Ik reageer verder even niet op iedereen, heb t helemaal gehad. Eerst anderhalf uur op een zeer oncomfortable houten stoel gezeten in de kerk, toen nog met de auto, toen in de drukte bij Prenatal, toen snel nog even naar Ikea en toen nog naar t kerkhof, waar ik even flink heb staan janken. Heb nu eten in de over staan en daarna ga ik gestrekt op de bank, ben af. Liefs Ilse
nou, ilse je hebt idd een drukke en heftige dag gehad. Doe het lekker rustig aan vanavond. Maria: sjans? En dat met een dikke buik. Hoe reageerde Rob?
Rob was te druk met zijn durumpje om het überhaubt door te hebben. Ik begon maar druk aan Rob te friemelen om die kerel te laten zien dat ik daar dus niet alleen was maar met iemand anders. Hahaha, maar toen ik het zei tegen Rob zei hij eigenlijk niks.
Nouja heel lelijk was hij niet, maar ik heb maar gewoon de andere knat op gekeken. Was nogal een rare situatie, we gingen ergens wat eten maar daar waren meerdere eetdingen zeg maar, en in het midden stonden tafels waar je je eten aan kon op eten. Rob was al gaan zitten met zn durumpje en ik stond nog bij de subway in de rij. Die kerel stond voor mij in de rij enging toevallig bij Rob aan tafel zitten. Vervolgens kwam ik er dus bij zitten.... Dus hij dacht misschien dat ik daar voro hem erbij ging zitten, en hij maar knipogen naar mij. En ik maar naar mijn broodje kijken Naja, daarna had hij wel door dat ik bij Rob hoorde denk ik.
Gwen, goed om even wat van je te horen en super dat jullie zo dicht bij Mika kunnen zijn! Hele leuke naam trouwens, staat bij ons ook al lang op een hoge notering, maar wegens wat familie van familie kunnen we hem nooit gebruiken! Maria: fijn, sjans in het duits!! Enne, wetenswaardigheidjes zijn leuk... ik moet immers ook tot 9 november! Ilse, rust lekker uit, deze zware dag zit er grotendeels op! Dees, ff uitzieken hoor! Plaspauzes: beginnen bij mij nu te komen, had ik voorheen eigenlijk nog niet. Zou te maken kunnen hebben met indalen? De VK zei donderdag wel dat de beeb al gedeeltelijk was ingedaald... Ga nog even de laatste ontwerpen van ons kaartje (in jpg) bekijken en dan op tijd richting mijn bedje, wordt weer een zware week! Fijne avond allemaal!
Die jongen die nu op net5 meedoet met slimmer dan een kind heeft op de basisschool gezeten waar ik nu op werk...
ff kijken dus.... had al gehoord dat hij op school was geweest om te vragen of hij wat boeken in mocht zien... leraar zei; denk jij dat jij in 1 week al die boeken kan leren
Het was zondag de 7e okt (in Amsterdam) dat deze date voorlopig stond. Ik ben wel van de partij hoor, als er meerdere dames zijn die daar zin in hebben! (en anders drink ik wel een bakkie met Miepje ) Volgens mij moeten we gewoon de komende week even checken wie er zin en tijd heeft en wie fit genoeg is.
Ik had me er wel voor opgegeven en ben ook nog steeds van de partij (voor zover het er nu uitziet natuurlijk)
Hey Gwen, super om van je te horen, meid! Sterkte met de onverwacht vroege kraamtijd en ik hoop dat jullie Mika snel écht vast kunnen gaan houden! Hahaha, sjans heb ik sinds mijn zwangerschap volgens mij vaker dan daarvoor Jean-Paul denkt dat het komt omdat mannen erop kicken om te zien dat je vruchtbaar bent ofzo...tenminste dat zijn theorie. Hij vindt het in ieder geval geweldig om te zien en kijkt dan heel triomfantelijk met een blik van "ha, ze is lekker van mij" en Ik weet niet meer wie het voorstelde, maar een soort pot maken voor kaartjes is misschien wel een goed idee. Ik stuur waarschijnlijk ook een gescand digitaal geboortekaartje. Ik heb er nu 85 besteld en het ligt er een beetje aan of hiervan over hou. We hebben een lijstje gemaakt en nu tel ik 74 kaartjes voor alleen directe familie en goede vrienden (als ik echt mijn hele adresboekje had willen doen, had ik meer dan 200 kaartjes moeten bestellen!). Kortom, we hebben besloten het "klein" aan te pakken met de kaartjes. Als er over is, stuur ik een hard copy en anders wordt het een ingescande...
@ Ruby: balen van je wieg zeg.... en ja, heb verlof nu dus als je zin hebt in een bak koffie bel maar @ Jen: sterkte met het vertrek van je paard @ Ikke: hoop dat de verkoudheid snel over is @ Gwen: leuk je zo snel hier weer te zien, blij te horen dat hetnaar omstandigheden goed gaat met Mika. Over de koffiedate, ga ik helaas niet redden. Ga de dag ervoor verhuizen en wil mijn hondjes dan niet meteen zo lang alleen hoeven laten. En denk dat het ook teveel gaat worden dan.