goedenmorgen dames,.... ik ben al weer een poosje op, ik was gisteren voor mijn doen al vroeg onder zeil, ik was moe,....... het was gisteren te mooi weer om binnen te zijn, dus heben we besloten vandaag maar thuis te klussen,.. gisteren zijn we op de valreep nog maar ff naar prenatal gegaan, en hebben in 3 kwartier nog aardig wat kunnen inslaan we gingen kijken voor een box, want dan was die 20 % korting toch meegnomen,.... maar helaas, geen box,..... maar wel weer een hoop leuke rompertjes, met papa's kanjer, mama is de liefste, papa ook natuurlijk, en een paar leuke pakjes, we zagen 1 babybadje staan,.en je raadt het nooit, een baby blauwe, dus die hebben we genomen, alsnog geslaagd dus,....alleen het toebehoren in wit moeten nemen,........maar ja het staat leuk verders, wat lakentjes etcetc, kruikjes (snap nog steeds niet waarom 2) maxi cosi hoes,..etcetc haha was een vermoeiend middagje,..... nou zo te zien hebben jullie ook niet veel achter de pc gezeten,.... wordt steeds minder lekker he? buikje toch wel in de weg maar ja we zullen ff door de zure appel heen moeten bijten,..... oktober komt in zicht fijne dag allemaal
morning.......... ik ga zo werken, weer helemaal opgeladen na lang weekendje vrij... toevallig ben ik morgen weer vrij dus dat is een leuk vooruitzicht
Morgen....Hier weer een kilo-utrecht-tango nacht achter de rug... @Gwen; fijn wat van je te horen meid! Ik hoop dat jullie Mika snel in real-life mogen vasthouden en dat hij gaat groeien als kool! Oh, ik moet gaan vliegen anders ben ik te laat.... Dames, tot vanavond ofzo...
mocht de meeting nog doorgaan ben ik waarschijnlijk ook van de partij, even kijken hoe ik me over 2 weken voel natuurlijk!
niemand wat leuks te melden? Ik ga vandaag naar de verloskundige, even kijken ook wat ze me advieseert, werken word echt veel te zwaar. Slapen lukt niet, heb ontzettend pijn in me rug en kan wel 15 uur per dag slapen
Goeiemorgen meiden. gisteren een drukke dag gehad. Bloemencorso in Winkel (misschien gezien bij Piet Paulusma). Heb daar gewoond en ijn ouders wonen erg nog. Altijd super gezellig. Maar dat betekend vroeg op, voor 9.30 uur binnen zijn, want dan kan je er nog gratis in en je auto kwijt. 's avonds nog even lichtjes gekeken en nog langs de wagens gelopen. Waren pas om 9.30 uur thuis. Had gehoopt dat de kids uitsliepen, maar helaas. Nou ja toch een beetje, 7.00 uur. Met weer een nachtelijk onderbreking van Zefanja om 4.50 uur. Ach raak je aan gewend. Gwen, zeker een heel mooi verjaardag cadeau. Hoop het vanacht goed is gegaan met MIKA. Echt een hele leuke naam. Fijn dat jullie dicht bij hem kunnen verblijven. Wat zullen jullie overrompeld zijn. Ruby, balen van je wieg. Ga je nog voor een andere? Ilse, hoe gaat het vandaag, meis. Je had een pittige dag gisteren las ik. Vandaag even lekker bijkomen. Melina, succes bij de VK, misschien toch maar stoppen met werken. Maria, leuk dat je het naar je zin hebt gehad in Berlijn. Mooie bezichtiging al die toiletten. Je hebt gelijk hoor, lekker misbruik maken van die dikke buik. Nu kan! Dees. lekker even huilen hoor. Hoe is het me jullie kamertje, schiet het al een beetje op? Muriel jullie kamertje begint ook vorm te krijgen. Leuk he, kan het echte werk eindelijk beginnen, inrichten, nou straks dan. Jen, fijn dat je paardje niet weg wilde. Maar vind het wel knap van je hoor. Is altijd een moeilijke beslissing. Hopelijk die ie het goed bij de nieuwe eigenaar. Kijk je wel uit met je rug!! Denk echt om jezelf hoor. Indigo, ook al zo'n last. Oei, rustig aan doen. Hier gaat het met de bekken weer een beetje, sinds ik vaker gebruik maak van de rolstoel. Vreselijk maar merk wel dat het helpt. Heb veel minder last nu. En de kleine is daardoor nu sinds gisteravond ook eindelijk weer wat actiever, gelukkig zou anders vandaag de VK bellen voor een CTG. Maar ze is nu ook lekker gebezig. Heb af en toe alleen het gevoel dat ze er echt niet meer in past. Krijg nu zelf een lichte bruine streep boven mijn navel, heb ik bij de jongens echt nog nooit gehad, alleen aan de onderzijde. Vanmiddag is Adriaan lekker thuis, hij moet om 12.00 uur naar de tandarts. Kunnen we nog even wat doen in huis. Hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb.
@ Tari, dat gevoel over het niet meer in je buik passen heb ik ook heel erg. Vanmorgen stond ik op met boven me navel een keiharde bobbel (de kleine dus) en het deed best wel zeer! Ook k heb ontzettend veel straei aan de onderkant van me navel, dat word dus nooit meer een bikini Wat vind je trouwens weer veel mensen terug hé via hyves! Wow was even aan het kijken en ik zie mensen van echt way back (hoe ver dat ook is met me 20ste ) wel echt leuk om te zien!
Morguh meiden! Gwen wat onwijs super dat jij ff wat van je laat horen vanuit het Ronald mc Donald huis zeg! Ik wens jou en je gezinnetje heel erg veel sterkte en Mika is zeker weten een vechtertje. Ik hoop dat je hem snel in je armen mag sluiten! Volgens mij is er hier vandaag weer een behoorlijke last van nesteldrang. Ben al druk bezig geweest met bedden verschonen, ga straks de kaartjes bestellen, de klossen ophalen, de ramen wassen, de was en strijk doen en ondertussen nog voor mijn mannetje en meisje zorgen....nouja, eerst maar eens zien hoever ik kom hahah Ik heb wel iets heel raars, sinds een paar nachten droom ik steeds dat mijn vliezen breken. Het gekke is dat ik gister op de fiets zat en ik voelde ineens "sjiep", schrok me dood...maar toch geen vruchtwater. Vannacht in bed exact hetzelfde. Nu maar hopen dat mijn voorgevoel geen gelijk heeft. Vannacht ook een MEGA harde buik gehad, heb het etienne zelfs laten voelen....hij direct: is dat wel goed?! hahaha, mannen! Ik weet in iedergeval wel 1 ding heel zeker, tis behoorlijk onrustig en aan het rommelen daarbinnen bij mij. Ga ff wat doen....tot later vandaag! Liefs, Natasja
oh oh natas, nou je bent mijn sms buddy dus als er iets is smsen hé! Denk dat we allemaal wat onrustiger zijn geworden sinds Gwen bevallen is, ik lig ook continue te noteren wat ik nog moet hebben en ren liever vandaan om alles te kopen en om me vluchttas klaar te hebben
Hahaha ja joh, je hebt gelijk! Weet je, ik ga direct ff je telefoonnummer in mijn mobieltje zetten en etienne vertellen dat als er wat aan de hand is, hij jou moet sms-en! Dan kunnen we dat ook weer van de "to-do list" afstrepen.... Liefs, Natasja
haha! Ja ik moet het ook nog even doen! Naja jij bent al 33 weken, dus het schiet al aardig op! Ik ren hier een btje achteraan, maja je weet maar nooit hé zo zie je maar dat Gwennie ons allemaal heeft ingehaald haha
Goedemorgen meiden! Sow heb geslapen, alsof ik weken niet geslapen heb zeg! Doet een mens goed zeg! Ben ook al lekker gedoucht, bakkie koffie voor me neus, mijn dag kan beginnen! hihi Gwen: super om te lezen hoe het met jullie gaat! Oeps weet niet meer wat ik verder wou schrijven, sorry hihi dementie en kop vol snot helaas.
Hihihi nou je nummer staat erin hoor, en Etienne is op de hoogte Wel raar hoor, morgen alweer 34 weken. Gisteravond vroeg mij iemand hoelang ik nog moest: ik, nog 6 weken...op het moment dat ik het zei, schrok ik zelf Damn, nog 6 weekjes maar...jaaa toen kwam de nesteldrang weer, toen ik in bed lag was ik nog steeds helemaal hyper
ja het komt echt dichtbij hé nu! 6 weekjes zijn zo om en dan heb je ineens een baby haha! Ben er nu ook erg mee bezig, zeg volgens mij wel 3x op een dag tegen me vriend oh my god nog even en dan hebben we een baby! Wat raar hé ik weet het nu wel maar geloof het nog niet..
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (12) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Blondiedfu Jolger Morrighan) AGENDA LindaPOOH~24 september 13.50 uur na controle bij de gynaecoloog LindaPOOH~24 september 14.30 uur nagesprek met MW over de bevalling en de tijd nu. LindaPOOH~24 september 15.30 uur inleidend gesprekje over PGD Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk melina~ 24 september 11:00 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Serafijntje~ 25 september 11:00 uur intake kraamzorg Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Gwendolyne~1 oktober intake kraamzorg Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Gwendolyne~ 3 oktober 11.00 vk Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorgJoldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDEN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Melina, hier nog geen nieuwe stria, alleen oude, maar die zie je bij mij nog amper. Jen, die link van jou van die fotoshoot. 6 oktober heb ik een afspraak bij haar. Ze woon hier in de buurt. Deze had ik al staan met haar. Ben benieuwd. Nog nooit eerder laten doen. Dees, lekker dat je zo goed geslapen hebt. Ja nog 5 weken en 4 dagen te gaan, of 3 weken en 4 dagen maar het kan ook nog 7 weken en 4 dagen. Maar kan er af en toe al naar uit kijken om de kleine vast te mogen houden en te zien. Ben zoooooooo nieuwsgierig. Gisteren ook weer een leuk pakje voor d'r gekocht op de markt.
LindaPOOH~24 september 13.50 uur na controle bij de gynaecoloog LindaPOOH~24 september 14.30 uur nagesprek met MW over de bevalling en de tijd nu. LindaPOOH~24 september 15.30 uur inleidend gesprekje over PGD Stasia~24 september 09:00 kraamzorg komt Roelie~24 september 9.15 vk melina~ 24 september 11:00 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Meiden allemaal succes vandaag met jullie afspraken!!
Stasia, hoe is het met de kraamzorg gegaan? Roelie succes en veel plezier bij de VK Melina jij ook succes en veel plezier gewenst bij de VK Muriel, veel plezier vanavond bij de voorlichtingsavond. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Dafje ik heb je nummer in mijn mobiel staan, dus al er wat is ga ik het meteen op het forum posten. Ik ben blij dat ik jouw van dienst kan zijn. Dees fijn dat je zo'n goede nacht achter de rug hebt. Je zal je vast en zeker een stuk beter gaan voelen Tari, een rolstoel is niet fijn, maar als je minder pijn hebt een grote uitkomst. Ik hoop dat je pijn in je bekken straks wel over is. En over die bruine streep gesproken. Toen ik nog zwanger was zag je hem bijna niet. En nu een dikke bruin streep. Maar voor mij ook nooit meer een bikinie Het is een slachtveld op mijn buik. Maar ja, je kan er niets aan doen. Verder gaat het hier momenteel niet zo. Ik ben heel erg gespannen voor vanmiddag. Ik hoop dat ze al wat uitslagen hebben van Isa* en dat verder alles goed is mijn mijn baarmoeder. Maar het aller zenuwachtigste ben ik voor het gesprekje voor PGD. Het is wel heel vroeg om al over nieuw geluk te gaan praten, maar alle onderzoeken duren ook zo lang. En ik hoop gewoon echt dat dat bij ons gaat lukken. En als er eitjes worden terug geplaatst dat het dan goed aanslaat. Maar ja dat is al een hele tijd vooruit, maar je denkt er wel aan. Verder wil ik iedereen een fijne dag toewensen, en als ik vanavond nog puf genoeg heb laat ik jullie natuurlijk weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan. Heel veel liefs Linda