November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kadootjeslijst Gwen, Patrick en Mika
    1. Roelie
    2. Melina
    3. Ilse
    4. Muriel
    5. Linda
    6. Esther
    7. Dafje
    8. Natasja
    9. Jennie
    10. Melanie
    11. Ruby
    12. Stasia
    13. Sammie
    14. Lenthe
    15. Blondie
    16. Maria
    17. Indigo

He meiden klopt deze lijst zo?
    En nu is de vraag: wat gaan we kopen en wie gaat het brengen?
    Zou het graag zelf doen maar mag die afstand niet meer rijden :(
    Idee: als kadootje een douchegel voor zowel Gwen als Patrick eventueel met een lekkere bodylotion of een handdoek ofzo erbij in een leuk mandje en dan voor Mika een soort tutpopje of leuke nijntje knuf?
    En misschien kan Lenthe het dan regelen, die kan het in Zwolle brengen en heeft volgende week verlof en dus meer tijd?
    xxx Roelie

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed bijgewerkt die agenda zo, Roelie, je was me net voor , haha!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mocht er nou niemand kunnen langsrijden, dan kan ik dat wel een keertje doen in mijn verlof, hoor. Ik rijd er zo heen in mijn snelle zoefmobiel Toyota en ga dan op de terugweg gewoon ff langs bij mn ouders ofzo, dus laat maar weten, Lenthe!
    No problemo!

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahahahaha ik heb ook nog nooit een vk of gyn horen zeggen van ga maar lekker door, ga lekker druk poetsen, werken, stressen en ga lekker over je grenzen heen :D
    Maar het is zó moeilijk om het rustig aan te doen met die razende hormonen!

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie, lekker toch die nesteldrang, zolang je jezelf in acht neemt. Ach, wel lekker alles schoon en opgeruimd.
    Heb hier vorige week ook de badkamer in etappes gedaan, maar het resultaat is altijd erg goed te zien. :oops:

Vanmiddag wil ik de box echt gaan schilderen. Heb net even lekker op bed gelegen. Die nu even benenden staat, zodat ik niet 2 trappen er voor op hoef te lopen. Tja soms luister ik dus wel naar het advies van de VK en fysio, soms hoor.

Ruby, o meid, dat zijn dus echt de laatste loodjes, had je dat bij Fabian en Anwar ook zo erg.
    Ik zelf merk wel dat ik deze laatste loodjes zwaarder vind. In die zin, dat ik denk van mij mag ze over 3 wkn wel geboren worden. Bij de jongens kon het me niet lang genoeg duren.

Muriel, dat is lekker op geschoten bij je. Heerlijk. Nou nog de meubeltjes.
    Hard gewerkt.

[/list]

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb een ingeving dus even snel posten.
    Ik had het gisteren over een pot om kaartjes vandaan te sturen naar de bevallen mama's........... maar ik heb nu een beter idee.
    De buddy stuurt gewoon namens het forum een kaartje naar de buddy, zo komt iedereen een keer aan de beurt met betalen en hoeft er ook geen pot gemaakt te worden....

Einde ingeving.... ik ga hier de klas klaarmaken voor mn vervangster...

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    heb morgen een dagje vrij namelijk

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik stuur gewoon zelf een kaartje hoor, wanneer ik een geboortekaartje van één van jullie ontvang.

Deze situatie met Gwen is een uitzonderlijk geval, vandaar het cadeautje en het bezoek!

Voor alle anderen geldt volgens mij gewoon: stuur een kaartje als je er zin in hebt (wanneer er een kleintje is geboren).
    Teminste, dat lijkt mij het leukst, krijg je er nog lekker veel ook ;)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dan gaat er dus namens het forum een kaartje naar de mama's...vind ik prima hoor maar ik stuur denk ik toch wel ook namens mezelf en mijn gezin een kaartje...
    Ik was in ieder geval wel van plan om zeer binnenkort een stapeltje roze en blauwe kaartjes in te slaan :D
    Maar beide mag en kan wat mij betreft ook hoor...
    Maar voor de duidelijkheid: ik verwacht niet van iedereen een geboortekaartje, al dan niet digitaal, maar ik vind het zelf wel leuk om diegenen van wie ik het adres heb een kaartje vanuit mezelf en mijn mannen te sturen, al dan niet digitaal...
    Snappen we het nog?
    Maar dan zou ik dus nu namens het forum een kaartje naar Gwen moeten sturen? (heb namelijk al een gestuurd namens mezelf)
    xxx Roelie

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kijk jij bent vandaag tenminste in staat om onder woorden te brengen wat ik bedoel :D
    Aaaaargh stomme hormonen ik kan mezelf niet meer uitdrukken in woorden schijnbaar alleen nog in emoties ;)

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    net ff terug naar bed gekropen,wakker gebeld door de ggz.
    ik heb echt een schat van een psych,lekker een kwartier tegen haar zitten klagen over hoe ik me voelde.en ze luisterd dan zo lekker naar me.

het komt er op neer dat alles waar ik last van heb gewoon hetzelfde is als bij een andere zwangere vrouw,alleen bij mij zijn de gevoelens wat heftiger.

en nu een probleem,ze willen dat ik toch mijn medicijnen af ga bouwen voor de bevalling.pffff dan weet ik helemaal niet of ik het red.

woensdag ga ik de gyn vragen wanneer hij me in wil leiden.als het al bij 37 weken mag teken ik er voor.heb echt het gevoel dat ik het niet meer trek.

bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik me niet zo'n gehandicapt geestelijk uitgeput wrak.maar nu pffff.

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    het is mij om het even

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik wilde ff een afbeelding met jullie delen maar krijg hem hier niet geplaatst.snap er niks van.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb hem in mijn album gezet,jullie moeten hem echt ff lezen.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    wow, das een hele mooie tekst Ruby :D

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik zit vandaag in de "meelezen-zonder-te-reageren-modus" :)

Maar omdat ik het dan toch niet laten kan: mooie tekst Ruby!

Kaartjespot wel of niet, is mij ook om het even.

Ik ga nu gauw weer terug in de meelezen-zonder-te-reageren-modus...

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een leuke toepasselijke tekst Ruby :) !

Heel goed dat je lekker even je hart hebt kunnen luchten bij die psych, erg prettig, kan ik me voorstellen.
    Maar waarom moet je dan je medicijnen afbouwen, dat begrijp ik nie helemaal, als je ze toch al de hele zwangerschap gebruikt? Lijkt me juist dat je ze bij de bevalling het meeste nodig hebt?!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ehm, ik heb trouwens volgens mij die hele kaartjespot gemist?! Ik ken alleen de lijst van een cadeautje voor Gwennie en Pennie, a.k.a. Mika ;)

Anyway, volgens mij moeten we gewoon lekker zelf kaartjes sturen als we daar zin in hebben, anders wordt het allemaal zo´n georganiseer met geld overmaken enzo.
    En als je dat gaat doen met mensen die sowieso al een geheugen hebben als een zeef, hahahaha!

Ik wacht alleen even Lenthe af, of zij langs Gwen kan gaan en als dat niet lukt, hoor ik het graag, dan ga ik bij haar langs. Een uitje is altijd leuk, helemaal als ik zo´n klein ventje ga ontmoeten ;)

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mooie tekst Ruby erg toepasselijk!

Ik vroeg het me trouwens ook al af, waarom moet je nou voor de bevalling afbouwen?

xxx Roelie
    in de ik kook eten-ben aan het computeren -entertain de kinderen- ben heel erg moe-modus :D

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw dat klinkt als een HELE ZWARE modus, die heeeeel veel energie kost!

xMuriel
    *die zelf in de ik-ben-lekker-vroeg-thuis-en-kan-eindelijk-internetten-modus zit*

Deel Deze Pagina