Hahahahaha moeder zijn betekent multifunctioneel zijn he Je bent lekker op tijd thuis trouwens! Wanneer begint je verlof duurt niet zo lang meer toch? xxx Roelie
Nog 6 werkdagen... maar die maak ik zo relaxed en leeg mogelijk. Dinsdag volgende week is mn laatste dag (maar dan begin ik bv. laat door bezoek aan VK, haha). Gelukkig is mn opvolgster een snelle oppakker!
Muriel, opvolgster of vervangster? Kom je straks terug in je eigen functie of neem je gelijk aan carrierestap bij terugkeer van verlof? **gaat gauw weer terug in eerdere modus**
Ik heb weer even alles bijgelezen. Ik ga niet op alles reageren, want ik ben doodop. Ik merkte de afgelopen 4 dagen dat ik vrij was al dat het heel veel zwaarder is geworden de laatste dagen. En ik wil nog wel doorwerken tot 4 weken voor mijn verlof! Dat betekent dat ik nu nog 2 weken moet... eigenlijk zijn het maar 5 dagen nog, maar het is zo lang nog voor mijn gevoel en het is gewoon zwaarder. Vooral nu mijn lichaam niet meer zo meewerkt, ik geen beha's meer kan/wil verdragen, liefst ook geen broeken aan heb, omdat het toch altijd wel ergens knelt, ook al heb ik alleen nog maar linnen broeken aan die me de ruimte geven, maar als ik het koordje niet vastknoop zakt hij van me kont... Dus de hele dag zitten mijn kleren in de weg. Kom ik thuis plof ik op de bank met een shirt en een badjas aan. Ik hoop dat ik het nog ga redden. Ik hou me tegenonver iedereen zo groot van: ik mag niet klagen, ik heb nergens extreem last van... en dat klopt ook, maar dat neemt niet weg dat ik wel zwanger ben en het zwaarder heb dan normaal. Gelukkig mag ik van mijn directeur eerder naar huis, normaal moeten we blijven tot half 5, maar ik mag ipc na schooltijd weg... En toch voel ik me daar rot over tegenover andere leerkrachten... Pff wat een zeurpost... ik zal niet zeggen s****y, maar toch... voel me een giga-zeur nu.. Linda, dank je trouwens voor je lieve post... ik mag erg blij zijn met een buddy als jij! Ik zal zo ook jouw nummer in mijn mobiel zetten. Jeroen is al voorbereid op het feit dat hij moet sms-en wanneer er iets gebeurt
Hihi, je valt uit je rol, he Nee, ik vergis me, ze vervangt me tot eind januari. Dan gaat zij op wereldreis. Dus al ZOU ze beter zijn dan ik (kan natuurlijk nooit, ze gaan me zo vreselijk missen, haha), dan nog kan ik gewoon terugkomen, gelukkig De bedoeling is dat ik 1 dag minder per week ga werken, maar het wordt geen duobaan ofzo. Ik moet gewoon harder werken per dag
Hee ladies, lekker gekletst vandaag zie ik... Hier totaal geen puf meer, ga morgen even met mijn bazinnetje om de tafel om te kijken of ik volgende week halve dagen kan werken ipv hele... Heb nog steeds vreselijk last van billen, benen en rug, was vannacht al om 05.00 uur wakker van de pijn...Het wordt steeds vroeger...Is toch wel heeeel vervelend, ebn al zo snel moe nu en slaaptekort doet daar geen goed aan... Kaartjespot; Ik ga met Muriël mee, is een stuk makkelijker om gewoon ieder voor zich een kaartje te doen... Kreeg net een geboortekaartje binnen; nichtje van Erwin is afgelopen donderdag bevallen van een meisje; Quinty... Weet nog niet of we er naar toe gaan, we hebben er eigenlijk bijna nooit contact mee en heb er eigenlijk ook weinig puf voor... Maar aan de andere kant, 't is natuurlijk wel erg leuk om alvast zo'n klein poppetje vast te houden, al is het niet van jezelf...
Over mijn paardje; Tja, ik had verwacht dat ik het er heeeel moeilijk mee zou hebben, maar doordat ze zo vreselijk lastig was gisteren was het eigenlijk alleen maar opluchting dat ze weg is nu... Raar hè?! Voel er eigenlijk een beetje schuldig over, maar toch... Het werd gisteren über duidelijk dat ik mijn handen vol zou gaan krijgen aan haar, wanneer de tijd rijp was geweest om er echt mee aan de gang te gaan... En dan bedoel ik dus het zadelmak maken en rijden... Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik dat had moeten doen, het was echt een BOM gisteren zoals ze zich gedroeg...
Ruby: mooie tekst zeg! Maar het is idd wel zo. Je kent elkaar niet maar toch weer wel. Roelie: Ik beval in het zh en geef geen bv dus vandaar dat mijn bed geen probleem is. Het zou alleen omhoog moeten om het te verschonen en om mij te controleren. Nou het verschonen doet Ibrahim dus alleen voor de nacontroles en dat is een paar minuutjes en was dus geen probleem zei ze. Ik las dat jij ook zo'n dekentje had wat je aan elkaar kan maken met klittenband voor in het ledikantje. Bij de kraamzorg zeiden ze dat ze liever echte katoenen dekentjes hadden ivm dat het niet goed zou ademen. Nou ik heb er daarnet doorheen zitten hijgen en mijn adem komt er gewoon doorheen. Ik denk alleen niet dat ik ze allebei tegelijk zal gebruiken want dan wordt het wel erg warm. Zo ik ga even een poging wagen om een stukje te fietsen naar Ibrahims werk. Heb zin in een pizaatje of lekker een turkse pizza hmmmm. Tot strakjes.
Zo ff onder de douche gestapt.. Helpt wel een beetje gelukkig. Heb nu alleen hoofdpijn erbij gekregen.. waarschijnlijk van de moeheid. Jeroen is eten halen, hoef ik gelukkig niet te koken. Dat komt mooi uit want daar heb ik echt geen puf voor. Vanavond vroeg op bed, voor zover dat lukt met herrieschoppende man en schoonvader, want de zoldervloer wordt vanavond gelegd. Althans het begin... Maar goed dat moet ik er dan voor over hebben, want dat is het laatste wat gedaan moet worden in huis qua klussen en dan is het af! Dan moeten we (lees Jeroen) alleen nog de spullen weer naar de zolder sjouwen en een kast in elkaar zetten voor de gereedschapspullen die op zolder komen. Meiden die bij de controles zijn geweest, lekker dat alles weer goed was! Linda, hoe waren jouw afspraken vandaag? Alles een beetje naar wens verlopen of zijn er nog dingen tegengevallen?
Ilse, bereid je maar vast voor op rare sms-jes van Rob tegen die tijd. Ik vertelde net dat jij mijn sms buddy was en hij was al helemaal aan het bedenken wat hij jou ging smsen. Ze bloedt nu als een rund en er is geen houden meer aan.... We zullen zien of hij dan ook nog lacht als ik zn klauw breek
@ Dafje, ik ben vandaag helemaal in mn sas op mn werk. Heb niet hoeven mopperenof niks, de kinderen waren heel lief. Het werken viel me mee en alles zat mee. Die paar dagen vrij hebben me echt goed gedaan. Maak me ook minder zorgen om de vervanging nu.... (Ik koop de kids trouwens om, ze kunnen punten verdienen als ze stil zijn, werkt als een tierelier)
Ik vermoed trouwens dat een van mijn mede gymgenoten inmiddels bevallen is.... zal het straks zien of ze er nog is...
'Mag ik dan ook midden in de nacht sms-en?' "En gaat ze dan ook gelijk antwoorden?" "dat verwacht ik namelijk wel van alle buddys" Rob die rolt echt over de vloer van het lachen nu
Is echt zo´n 10-kleine-negertjes-verhaal, he, grappig is dat. Net als hier op het forum natuurlijk, haha.
Lekker Maria! De kinderen waren bij mij ook lief, het zijn er ook maar 17 en als de helft dan ook nog eens computeren is en je de andere helft in de klas hebt in de hoeken, dan hou je veel rust in je klas. Lekker om de middag zo af te sluiten, vooral tijdens de regen, wanneer ze dus niet naar buiten kunnen. Helaas baal ik meer van mijn eigen niet-kunnen dan van de kids. Dagjes vrij doen je ook inderdaad erg goed. Daar had ik ook echt niet zonder gekund. Fijn dat je je nu wat minder zorgen maakt om de vervanging. Heb je haar nu al bekeken tijdens het lesgeven? Als je je minder zorgen maakt, zal ze wel goed zijn, of niet? Haha, omkopen, slecht Maria! Nou ik ben niet zo lekker bezig wat dat betreft, want ik moet ze eerder dingen ontzeggen dan extra toezeggen.. Leuk als je gaat gymmen en er is er één die dus totaal geen zin heeft en dus ook niet snel omkleed zowel voor als na het gymmen. Wat doe je met zo'n kind... grrr! Kan alleen maar mopperen op het moment... schijnt aan het zwanger zijn te liggen volgens de collega's. Mijn coach had dat ook toen ze zwanger was zei ze, ze kon weinig hebben van de kinderen. Ach nog eventjes volhouden..
ja dafje, ik heb haar nog niet gezien, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze het kan... daarnaast wordt in gr3 heel strak gewerkt en kan ze daar met geen mogelijkheid van af wijken...dus dat zit wel snor... Ik baal ook dat ik minder mobiel ben hoor....