November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ja hier ook al een buikje! Vorige week vroeg mijn nichtje of ze toevallig 'iets zag'. Ik had wel een ruimvallende jurk aan, maar toch.

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja hier is de buik ook al aanwezig,en valt ook op omdat ik zelf heel dun ben.maar ja iedereen mag het zien van mij. ben trouwens al 3 kg aan gekomen.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen meiden,

hier zit ik dan 7 uur s'morgens klaar wakker :cry:
    hoop dat jullie wel een beetje slapen,ik kom echt niet aan mijn slaap toe.
    mijn lichaam is zich wel heel vroeg in aan het stellen op de baby :)

4. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Vandaag mag ik gaan invallen op één van de grootste snelwegtankstations aan de A2.
    Vindt het erg spannend.
    Dit heb ik nog nooit gedaan ik werk op moment echt bij zo'n buurt tankstation.

Heb gisteren een Beebiesite aangemaakt voor de gene die willen kijken de link is www.babyvanbinsbergen.beebiesite.nl

Ik wens iedereen hele fijne Paasdagen.

5. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Leuke site. Goed verzorgd ook.....

6. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Goede morgen dames,

Ik heb de berekening even gedaan en volgens die berekening krijg ik een meisje. Volgens de chineesche kalender ook. Van de week gaat een collega voor me pendelen dus ik ben benieuwd.

Liefs Stasia

7. Jente

Jente Actief lid

Feb 18, 2007
    273
    0
    0
    Bij een tweede schijnt het inderdaad sneller te gaan. Verder ben ik redelijk slank, dus daardoor valt het denk ik ook sneller op. Ik was al snel weer bijna helemaal plat na de bevalling van mijn dochtertje.

Jente

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb een vermoeden dat vandaag mijn vrijgezellenfeest is. Ik zit hier dus braaf op de bank te wachten.

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hoi Jente
    bij mij was het vruchtje ook nog te klein om het te kunnen meten. Dus daaraan is dus niet af te lezen hoe ver ik ben in weken.
    Dus daar heeft hij het dus ook niet afgeleid dat ik volgens hem 6 weken ben. Hij rekende het uit op z'n computer en schreef het toen op.
    Stom van me dat ik het niet gelijk gevraagd heb eigenlijk...nu zit ik er mee. Wel jammer...
    Verder ben ik ontzettend blij, mn roze wolk is compleet!
    Ik zou eigenlijk over 3 weken mogen terug komen voor een echo, maar dan zijn we heerlijk op vakantie, dus dat wordt nu pas in week 20......
    Ik moet dan terug komen bij de gyn, en een week later heb ik een echo met nekplooi meting.
    Wanneer ik dus weer bij de gyn ben vraag ik het wel....want die nekplooi moet tussen de 11-13 weken.
    En volgens mijn berekening is de week dat ik nekplooimeting krijg zou al week 14 zijn......maar ik vraag het wel na bij hem als ik er ben!
    wat een verhaal, lekker dat ik het effe kwijt ben!
    tot snel
    fijne pasen

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb al een buik van mezelf, dus k heb geen flauw idee of je het ziet. Mn broeken die heel ruim zaten beginnen wat krapper te zitten dus dat zal wel.
    Aan de andere kant kreeg ik gisteren een compliment dat ik zo slank was...
    Die buik mag van mij op zich laten wachten.

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik heb gister al zwangerschapsbroeken gekocht! Zit wel erg lekker..... Ik heb het idee dat m'n darmen wat opspelen of zo. Ik ben al wel dikker geworden, maar of dat door de beeb komt of door wat ik allemaal snoep...hahahaha, ik weet het niet!

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Lenthe schreef
    Foreverfriend, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Maak je niet te druk over dat rozeverlies, want dat had ik mn hele vorige zwangerschap, bijna elke dag, en vaak nog erger dan roze... Hoeft dus helemaal niet erg te zijn. Maar ik begrijp hoe vervelend het is!
    Hoi Lenthe, ik heb geen roze verlies hoor! ik denkl dat je iemand met mij door elkaar haalt....
    maar bedankt voor je uitleg, ik wacht het rustig af over 5 weken moet ik terug naar de gyn....dan vraag ik het weer
    doei

13. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    hallo allemaal,

hoe is het hier? alles goed met iedereen?

ik ben afgelopen donderdag naar de VK geweest, en het was nog exstra spannend, omdat ik dan ook te horen zou krijgen hoe lang ik zwanger ben..

nou, ik ben 10 weken zwanger, en alles zit goed, ik heb het hartje zien kloppen, en ons hummeltje kon maar heel even stil liggen voor een foto.. :oops: ik voel me eigenlijk nu al een beetje mamma :)

14. Zoe21

Zoe21 Actief lid

Feb 25, 2007
    102
    0
    0
    Hallo hier!

Ik kom ook weer even aanwaaien...ben al 3 weken zó misselijk...bléééhh...maar goed nu ga ik toch even mn best doen om bij te lezen...

@Indigo: Fijn dat je wat rust kunt vinden om niet te gaan verhuizen..wij hebben precies hetzelfde, wij wonen ook in een appartement en de computerkamer word nu de babykamer..En dat gaat allemaal prima hoor! Het is misschien allemaal niet zo groot, maar dat komt wel toch!? En verhuizen is ook een hele gebeurtenis en al die stress moet je nu zeker niet hebben!

@Lenthe: Ik herken je verhaal, ik heb nu bijna elke morgen dat ik wakker en denk: zo dit is echt niet normaal, maar dan moest ik gewoon naar de wc zeg maar...

@murmel: Datis idd wel mooi dat je met de auto bent anders had het echt wel opgevallen (of niet?) als je in eens niks drinkt!

@ForeverFriend: Gefeliciteerd met je mooie echo!

@Ruby28: Lekker he zo'n buik(je) haha! Hier net zo hoor! Helemaal niet erg alleen beetje lastig met kleren enzo!

@rachel85: Succes vandaag!

@Amarante: Spannend, ben benieuwd wat je gaat doen!

@Didi: Je bent toch ook al hartstikke mama! Gefeliciteerd met je mooie echo!

Nou goed bijna alles bij gelezen..
    Hier gaat het wel redelijk, ben erg misselijk en moe. Heb nu al 2 dagen hoofdpijn (ook lekker) maar goed kom er wel weer overheen! En ik weet natuurlijk waarvoor ik het doe!
    Maar om eerlijk te zijn is 3 weken misselijk zijn echt niet zo leuk!
    Dinsdag krijg ik mn 1e echo..spannend!

xxx

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lieve meiden,

heb net een onderzoek gehad omdat ik steken kreeg en duizelig was.
    mijn bloeddruk was 110 over 75 niet zo laag dus.maar waarschijnlijk drink ik te weinig (volgens mij drink ik zeker 2 liter per dag)de steken zijn waarschijnlijk bandenpijn.

ze hebben meteen een echo gemaakt en mijn beebje zwaaide heftig met zijn armpjes.moest wel even een traantje laten.

voel me even niet echt lekker maar ben zo gelukkig na het zien van mijn beebje.

16. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Fijn voor je Ruby dat je je kindje heb gehoord. Wat zal dat weer een mooi gevoel gegeven hebben. En een geruststelling.....
    Ik ben ook veel sneller duizelig, ik zal ook eens opletten hoeveel ik drink (oh moet ik nóg meer plassen)

17. Zoe21

Zoe21 Actief lid

Feb 25, 2007
    102
    0
    0
    Gelukkig dat alles weer goed met je gaat Ruby...en dat je je kindje even hebt mogen zien maakt natuurlijk ook weer een hoop goed!

xx

18. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier ook al een buikje hoor en sommige mensen zien dit ook. Maakt mij ook niet uit.
    Verders ga 's middags even een klein uurtje op bed liggen, als kids slapen en als angelus mee werkt. Dit is toch wel even lekker vooral omdat ik last de misselijkheid heb.

Ik lees dat bijna iedereen al een echo gehad heeft, moet echter nog 1 1/5 week wachten en dan weet ik zeker hoe ver we zijn. Ik laat mijn banner nog op de oude berekening staan.

en amaranta heb je wel zin in je vrijgezellenavond?
    Weten ze al dat je zwanger bent anders gaat het lastig worden als ze je wat te drinken aanbieden.

19. julie123

julie123 Actief lid

Oct 2, 2006
    323
    0
    0
    ff banner checken

20. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Zo wat is het hier rustig geweest gister.

Nou het was een hele ervaring op zooooooooo'n groot tankstation ik keek op geven moment op de klok en toen was het al 16u ben om kwart voor 11 begonnen.

Hier verders geen nieuws heb op het moment alleen last van soort van spierpijn in de buik maar verders gaat het hier hartstikke goed.

Share This Page