Weet trouwens iemand van welk merk die spuugdoektjes zijn met een speciale vorm zodat die je over je schouder kan leggen? Zo'n heel langwerpig doekje is dat, met een hapje eruit zodat hij langs je nek past. Snapt iemand het nog?
@ Stasia, je kunt jouw volgroeide volwassen longen natuurlijk niet vergelijken met de kleine longetjes van een baby.... dat jij er 'met gemak' doorheen ademt wil niet zeggen dat de baby dat ook doet...
Ik begrijp je wel daf, maar ik heb geen flauw idee waar je die dingen kunt halen. Een spuugdoek is voor mij een spuugdoek, gaat toch spuug overheen en kun je daarna meteen in de was gooien.
Dat is wel zo, maar deze zijn groter en langer, zodat je niet zelf ook steeds onder het spuug zit.. Mijn moeder zei al, dat is handig voor als je kinderen hebt die veel en vaak spugen..
Die dekentjes zijn volgens mij ook van katoen? Nah ik had dit soort dekentjes ook destijds met Lars en Niels, maar ik bedoel hoe groot is de kans dat je kindje eronder komt? Gewoon je bedje kort opmaken dan valt het wel mee hoor, soms vind ik dat er wel eens té overdreven word gedaan... Kijk van een dekbedje kan ik het me voorstellen maar dat is toch heel anders dan een dekentje... Stasia ik gebruik er in principe ook maar eentje van hoor, zeker als je een slaapzakje erbij gebruikt (en een kruikje) is 2 dekentjes al gauw te warm! xxx Roelie
Ik ga geloof ik eens lekker relaxen in een warm badje en dan met een kopje thee en een schaaltje pinda rotsjes languit op de bank... Er komt een flim op sbs National Treasure lijkt me wel leuk... Ben er tussen de bedrijven door misschien wel (tijdens de reclame snel forum lezen maar ik ben niet verslaafd hoor) en anders morgen weer! xxx Roelie
Zo ben er ook weer eventjes, vanmiddag aan de box bezig geweest, nou eigenlijk nog steeds, is zo'n rot klusje. En ik denk dat ik hem straks nog 1 keertje moet doen, maar dat gaat meestal makkelijker. Adriaan was gezellig vrij vanmiddag, nou ja gezellig, ligt ie te slapen op de bank, ja hallo, ben ik daarom zelf wakker gebleven. Dacht lekker op tijd te kunnen eten, nou niet dus, hij kookte, maar is niet zo vlot, dus ja dat was als nog pas om 18.20 uur, veel te laat voor de kinderen. Kon dat meteen merken. GRRR.................. Maria, arme Ilse, haha. Hij heeft er tenminste wel zin. O Stasia, turkse pizza, Hmmmmmmm....... Linda, hoe waren je afspraken verlopen voor vandaag? Nou ga weer eventjes verder met schilderen. Tot straks misschien en anders tot morgen. Groetjes Melanie
Meiden ik wilde even zeggen, ben pas net terug uit het ziekenhuis ik ben echt helemaal op en kapot. Ik vertel jullie morgen alles, maar maak jullie geen zorgen is niets ergs. Liefs Linda
Pff... weer even herinnerd aan het feit dat je niet tegelijkertijd moet willen adem happen en zuigen. Ik stikte zowat! Heb het nog niet zo erg gehad. Het stomme (nou ja eigenlijk logisch) is dat ik meteen denk aan ukkie denk en dat ik niet mag stikken, want anders gaat ukkie dood. Niet ik, maar ukkie Moederinstinct werkt iig al goed
Nounou zeg, kan ik nog ruilen? Ach, ik laat Willem gewoon met Rob sms'en, ben ik daar weer vanaf Ik ben nu al erg benieuwd naar de sms'jes die ik tegemoet kan zien
Roelie idd mijn zus heeft die dekentjes ook bij haar 2 kinderen gebruikt en het zijn in ieder geval geen dekbedjes en ze zijn ook van katoen. Ik heb ook slaapzakjes dus eentje lijkt mij ook genoeg. Maar dank je voor je advies ik had dat gewoon even nodig van een ervaren moeder.
de baby kan ademhalingproblemen krijgen na de geboorte als de medicijnen zich nog in mijn en dus ook zijn lichaam bevinden. bouw ik 2 weken van te voren af dan is het uit mijn lijf.
zo weer bijgelezen. na een megagrote huilbui vanmiddag samen met mijn mannetje en de kids de tuin op geruimd.net nog ff de woonkamer gedaan en de keuken. nou ga nu ff aan de strijk. kom morgen weer. maria hahahaha ook al heb ik nog zo'n slechte zin,na jouw posts lig ik altijd helemaal dubbel.
Ja, lekker is dat he?! Kom net uit het zh voor de informatieavond. Was niet echt veel nieuws, even rondgekeken op de verlosafdeling. Er was net een klein meisje geboren, dat net gewassen was en de eerste kleertjes aan had. Echt piepklein, 2400 gram, zo snoezig! Ben niet zo van de poelie-poelie-poekie-poekie, maar kreeg toen toch wel ff de kriebels, haha. Enneh.... zo´n kleintje poep ik er zo uit, toch?!
Aha, zo snap ik het, kan me voorstellen dat ze dat risico niet willen nemen... Maar wel extra zwaar voor jou! Had je bij je vorige zwangerschappen ook medicatie? Zodat je al een beetje weet hoe je je kunt voelen?