@Roelie: ik zat al in de gaten te houden of je de 1.000 al naderde, maar je gaat met gezwinde spoed die kant op zie ik !
bij de vorige twee nog geen medicatie,de diagnose is pas gesteld toen ik 25 was. zo ff een berg was weg gewerkt,mijn hydrofielluiers zitten nu in de droger samen met de lakentjes.ik heb er maar 12 kwam ik achter,heb net bij babywalz 12 extra besteld.daar zijn ze trouwens goedkoper dan bij de hema.
hey meiden sorry oeps mag ik niet meer zeggen uhhhhh nou ja een eurie dan maar hahah Ik kan jullie op dit moment niet bijhouden, zo wakker als ik van morgen was, zo duf was ik vanmiddag weer en nu nog. De verkoudheid/griep breekt me verschrikkelijk op in combi met de zwangerschap. Ik lees alles van jullie maar dringt gewoon niet bij me binnen. Zo suf! Ook ik wil mee doen trouwens voor het cadeau voor Gwen (heb iets onthouden) Sms buddy: heb Piet ingelicht en ga zo even het nummer in zn foon zetten! Hij vond het een heel leuk idee, en vond het leuk om te horen dat we elkaar zo op de hoogte houden! Hij durvde alleen niet te garanderen dat hij er ook aan denkt, maar hij gaat zn best doen! Ik krijg net weer een bak koffie voor me neus, een glas water erbij en mn flesje neusspray met zakdoeken, de schat. Ik ga even verder hangen op de bank en duik weer lekker op tijd mn bedje in en hopelijk slaap ik vanacht ook weer zo lekker als afgelopen nacht! Meiden wens jullie alvast truste en tot morgen, hopelijk ben ik dan wat actiever. Sjee toch nog een heel verhaal gewornden
Het was trouwens enorm pijnlijk in Berlijn om langs al die leuke winkels te lopen. Ik ben ook nergens naar binnen gelopen, zou mezelf alleen maar kwellen. (kleren winkels dus)
Nou meiden, ik kom morgen weer verder forummen. Mijn pc heeft sinds 2 dagen kuren. Hij gaat telkens na 20 30 min. soms langer vanzelf uit. Ik denk dat er iets met de ventilator aan de hand is want hij wordt echt heel erg warm op een gegeven moment. Dus..... ik ga hem nu uitzetten en even aan de binnenkant bekijken. Alvast weltrusten voor straks.
nog ff een paar habmurgers gebakken en opgegeten.lekkere aardbeienkrakeling na. mhhh nu bedtijd. truste allemaal.
lag lekker vroeg in mn bedje, was ook zo vertrokken, maar sjee onweer en een knal, Piet en ik zaten rechtop in bed, mn hart zat ergens in mn strot, pfffff, wel weer geprobeerd om te gaan slapen, maar kon de rust niet meer vinden, moest ook plassen en mn maag knorde. Dus resulataar er maar eruit gegaan, kopje thee en wat te eten, duik dalijk wel weer terug hoor hihi
Jee Dees, jij ook al uit bed? Of intussen weer in bed gekropen? Ik ben er ook maar uit gekomen, heb nog geen oog dicht gedaan, constant zuur aanvallen, word er gestoord van. Nog een tijd met een emmertje op schoot gezeten, maar t komt niet door. Bleh, voel me zo belabberd, ben zo moe en zo misselijk. Nu dus maar ff samen met Willem opgestaan, even wat eten en drinken en dan straks weer naar bed, hopelijk kan ik dan nog wat slapen. Echt, ik heb tot nu toe weinig kwalen enzo van de zwangerschap, maar mn maagzuur ben ik nu intussen wel erg zat hoor. Ik hoop dat jullie nog lekker liggen te pitten. Tot laters. Ilse
hey meis nee nog steeds wakker zoals je ziet hiihihi Balen dat je zo last heb van maagzuur zeg! Ben je al bij je ha geweest ervoor? Hopelijk kunnen we straks nog wat uurtjes mee pikken
Jep, enige wat huisarts en vk kunnen doen is middeltjes voorschrijven die toch niet werken. Mijn beebje/buik groeit erg naar boven ivp naar voren (daarom heb ik dus ook nog steeds geen zichtbare buik maar wel een zichtbare maag ) en dat zorgt voor extra druk op mn maag. Is al begonnen sinds ik zo'n 3 maanden ben, dus je kan je voorstellen dat ik t goed zat begin te raken denk ik...
poeh ja kan me voorstellen dat je het nu flink zat bent dan idd! Is ook zo'n rot gevoel ook Wel lief dat Willem ook met je is opgestaan, of moest hij al opstaan?
Haha nee ik ben met Willem opgestaan hoor, dit is zijn normale tijdstip. Hij staat meestal ergens tussen kwart voor en kwart over 5 op, gaat rond kwart over 6 en half zeven de deur uit.
poehh wat een tijd zeg! Moet er toch niet aan denken, maar ja hij zal het wel gewend zijn. Merk dat mn katten het ook niet gewend zijn dat ik zo vroeg op ben, die kijken me echt aan van, wat ben jij aan het doen hihi
Ja hij is t wel gewend, voordeel is ook dat ie vroeg thuis is. Helemaal als straks de kleine er is, dan gaat ie de eerste week halve dagen werken (vrij nemen is te kostbaar, hij is zelfstandig). Dat houdt dan in dat ie werkt van 7 tot 11 ofzo en dus alweer rond een uur of 12 thuis kan zijn, das wel ideaal. Hij heeft nu gelukkig niet zoveel reistijd meer, werkt in Apeldoorn en heeft daardoor geen last van files. Hij heeft jaren van Dordrecht naar Eindhoven gereden, dan ging ie om 7 uur de deur uit en was vaak pas om 9 uur op zn werk. En dan ook vaak pas rond half 8 savonds weer eens thuis. Dan is dit toch fijner hoor!
Maar weer even een kopje thee bijgepakt en een ham/kaas crosiantje naar binnen gewerkt, jummie ohw dat is idd wel lekker, optijd thuis zijn zeg! Zeker ivm toekomst. Allemaal goed over nagedacht hoor. wat voor werk doet Willem eigelijk, je zal het vast wel verteld hebben hoor, maar ja geheugen he hihihi Pff weer eens hartkloppingen, dat zal ik toch zo niet missen als de zwangerschap over is
He bah hartkloppingen, das ook ni lekker. Heb je dat veel? Willem zit in de IT, computernerd dus Met een dure term is hij Software Configuration Manager, maar wat ie nou echt doet? Ik zou t je niet kunnen vertellen Hij is dus zelfstandig/freelancer en werkt sinds vorig jaar bij onze vrienden met de blauwe enveloppen. Werk jij eigenlijk? Zoja, wat doe je? En je mannetje? Je ziet, ik ben net goed van geheugen als jij
Heb sinds de zwangerschap af en toe hartkloppingen, heb gemerkt dat mijn ijzergehalte dan wat lager is dan normaal, dus ietsjes meer ijzer eten en dan gaat het wel goed! Dus zo maar even wat bestek naar binnen werken hihihi oHww ja dat is een hele dure naam, maar dat simpele snap ik beter hahaha, mare die blauwe enveloppen, die vind ik soms leuk hihi Maar goed als het allemaal lukt, heeft hij het toch maar mooi voor elkaar! Ja ik werk ook, nou ja normaal gesproken dan. Ik werk op een activiteitencentrum voor meervoudig gehandicapten, maar sinds een aantal maanden dus al thuis met rugklachten en nu ook af en toe bekken klachten. Vrijdag gaat trouwens officieel mn verlof ik bedacht ik me gister. Mn mannetje is objectleider in de schoonmaak, al is hij druk aan het rond kijken voor een andere job, want hij kan/mag niet verder groeien in zijn van zijn bedrijf. Hij is nu wel zo beetje klaar, en dat kan ik me wel voorstellen. Oefffff kleine uk draait even om zijn as, lekker is anders, en eet voor de 2de keer nu mn croisantje bah
Wat naar dat je al zo'n tijd thuis bent joh, werk je normaal fulltime? Ga je na de bevalling ook weer werken? En bah, dat voor de 2e keer eten van je maaltijd ken ik wel erg goed helaas... Als Willem t aan me merkt zegt ie ook vaak 'dat was vast de eerste keer lekkerder'