November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oepsssss hey meiden we mogen niet onder aan staan he, kan niet foei!

Ik heb net weer eens lopen ruimen, alle zwangerschapsdozen eindelijk eens uitgepakt, spullen weg gegooit en wat ik wil bewaren in een andere doos gedaan, scheeld toch weer 3 dozen in de woonkamer, echt weet van gekkigheid niet waar ik met de zooi naar toe moet. Zou blij zijn dat ik de slaapkamers kan inrichten, ohwje klinkt als nesteldrang he?

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ha mama-Gwen!

Wat fijn dat je af en toe wat van je kunt laten horen.
    Ben je nou in de tussentijd nog niet eens thuis geweest?
    Pfff je wordt wel even geleefd zo, zeg! Terwijl je net een bevalling achter de rug hebt!

Ontzettend goed dat dat RMcDhuis bestaat dan, zeg.
    Ik heb zelf echt een bloedhekel aan clowns, en gaf dus nooit geld aan dit goede doel vanwege hun ´mascotte´, maar nu kijk ik er toch wel anders naar.

Mooi idee hoor, dat die kleine Mika zo lekker groeit en ontwikkelt met stapjes door jouw eigen melk. Heb je toch het gevoel dat je hem goed kunt helpen met zijn eerste stapjes op deze wereld, hartstikke fijn.

Rustig aan jij, hoor, loop jezelf niet voorbij, blijf alles doen op een ik-ben-net-bevallen-tempo!

Veel liefs x

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    HELP! We zakken al weer in de lijst!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gaat niet goed he! hihi

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwjee we zakken weer :confused:

6. Niet meer actief

Meiden, waar zijn jullie allemaal?

Hoor hier bijna een echo, echo, echo..... ;)

Kreeg daarstraks een telefoontje van Erwin, zijn collega is vanmorgen bevallen van een meisje! Ze heet Evi...

Ongelooflijk, zoveel meiden ....

De pijn in mijn billen, benen en rug is een stuk minder...Denk dat ik toch iets teveel hooi op mijn vork heb genomen afgelopen weekend met poetsen... :(

Heb de laatste dagen niet echt actief meegepost, maar ga proberen er vanaf deze week weer actief in te springen!

@Esther; ik ga keihard meeduimen voor je vriendin! Heb je nog iets van haar gehoord?

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Iedereen dank voor het duimen! Ik heb haar zojuist een sms gestuurd en hoop snel wat te horen van haar. Ben er erg mee bezig in mijn gedachten.

Ga nu maar koken en een beetje rapido eten, want moet om 19.00 uur de deur alweer uit voor de yoga. Ik ga toch maar, is denk ik wel goed ter ontspanning van deze a.s. mamma.

Jennie, er worden inderdaad heel veel meiden geboren / verwacht deze maand! Maris verwacht een meisje en ook mijn schoonzusje (vandaag uitgerekend!) mag roze slingers gaan hangen.

8. Niet meer actief

@Esther; zal je inderdaad wel goed doen die Yoga, even je gedachten verzetten...Het vreet onbewust toch aan je'zulke gebeurtenissen...

Smakelijk eten en ik blijf voor je duimen!

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik was van plan om behoorlijk bij te lezen, en te schrijven….maar ik zit met mijn haartjes in de verf! (was vanmiddag uitgebreid naar de kapper geweest, en nu zelf ff verven) Er is zo ontzettend veel gekwebbeld, dat ik ondertussen mijn haren alweer uit moet spoelen… :) :) .dus hier ff snel een reactie op twee meiden. De rest lees ik morgen, want ik krijg vanavond visite. Mijn moeder en mijn oma komen hier de gordijnen ophangen voor in de slaapkamer. (hier trouwens nog wel steeds pijnlijke harde buiken :( , maarja) tot morgen alvast!

Linda :idea: Jemig, geen wonder dat je gister helemaal uitgeput was….wat een dag zeg! PGD zou idd een hele goede manier kunnen zijn om een gezond kindje te krijgen. Ik vind jullie ook een gouden duo..hoe jullie met alles omgaan, maar net wat je zegt: je koopt er niets voor. Ik vind jullie wel kanjers!

Gwen :idea: wat lekker dat je nu een laptop hebt daar, kan je iid lekker ff je ei kwijt als je daar behoefte aan hebt! En dat ie jouw melk drinkt joh! Daar moet hij zeker weten goed van opknappen, het is natuurlijk wel het beste dat je je kindje kan geven, vooral in deze situatie. Ik vind jullie ook mega sterk, kan me voorstellen dat dit gewoon ontzettend moeilijk, maar ook behoorlijk vermoeiend moet zijn. Een hele dikke knuf voor jou, Patrick en Mika! :D

Liefs,
    Natasja

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De kaartjes zijn geregeld. Pff gerust hart hiero.
    Nu nog even het definitieve gedicht doormailen....

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Is 168 euro duur voor 135 kaartjes incl enveloppen? Incl drukken?

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jaaa zaterdag om half 9 is mn oom hierzo om de kinderkamer op te halen :whistle: Alleen wel vroeg opstaan maar ja doe ik me alle liefde hoor, dan zijn ze er zo 11 uur en dan weer terug uhhhh 13 uur zijn ze terug denk ik, en dan........ :D

Maria volgens mij is dat niet duur hoor.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    geen idee!

hoe zit het nou met die muuske hahaha :confused:

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    volgens mij rond 1,30 per kaart en dan totaal + 50 euro drukken

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gevolg = ze komt op een nieuwe naam terug en het begint van voor af aan :rolleyes:

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat een heel normale prijs is. Ik geloof dat wij ca. 180 euro betalen voor 150 kaartjes (inc. btw, drukken, enveloppen, 2 proefdrukken).

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ah oke...

@ Murmel, JIJ WEET NIET WIE NICK EN SIMON ZIJN? SCHANDE!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    waar zijn jullie allemaal zeg hahaha

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12