Ga je gauw schamen allebei! kijk maar eens op youtube en zoek maar eens op nick en simon... http://www.youtube.com/watch?v=eW6mKxvcEec
gewoon HIER, maar ik heb niets te melden... behalve dan dat ik ook nog nooit van Nick en Simon had gehoord.
Ja die ja! En ze maken echt leuke muziek. Ik had nooit gedacht dat ik van de palingsound zou houden maar het is leuke muziek. De soldaat etc. De nieuwe cd heeft ook echt goeie nummers.
Ik vind t al erg genoeg dat ik wél weet wie Nick en Simon zijn Maarja, smaken verschillen nou eenmaal he Ik denk dat wij qua kaartjes duurder uitkomen, kaartje is geloof ik 1.30/stuk en dan nog 70 euro drukkosten erbij. Jeminee, en dan alle postzegels nog, lekkere kostenpost wordt dat straks, gezellig
ik weet t nog nie, heb nog niks gehoord ze zijn nu eerst het design aan het ontwerpen... nu we het over kaartjes hebben, had gwen eigenlijk al iets uitgezocht haha als ik aan mezelf denk ben er nog nie helemaal uit haha
Nick en Simon, ja ken ze wel, maar ben er ook niet zo weg van.... Kaartjes; wij hebben maar een kaartje of 50 nodig, cind het al duur genoeg dus doe het echt alleen naar de mensen waar we veelvuldig contact mee hebben... Ben ongeveer 1,10 per kaartje kwijt en drukken 40 euro...Totaal dus zo'n 100 euries.... Denk dat jouw prijs dan ook helemaal niet verkeerd is Maria!
Pfoe he, heb ff snel geruimd in de woonkamer, overal een doekkie overheen gehaald en nu nog stofzuigen, maar daar heb ik helemaaaaal geen zin in... Maar er komt een eind in zicht, als de kraamzorg komt is m'n huissie wel af denk ik... Zaterdag gaan we de box en luiertas ophalen die in bestelling stonden en dan zijn we er wel zo'n beetje klaar voor... Moet alleen alles voor die kleine aap nog wassen, maar dat doe ik lekker tijden mijn verlof...Net zoals ik van plan ben om in die weken eindelijk eens al onze foto's in albums te gaan plakken... Dan heb ik er mooi de tijd voor! Jullie al plannen voor wat jullie tijdens je verlof allemaal willen doen? @Dees; oh wat zal jij een zin hebben in zaterdag! Eindelijk je babykamertje inrichten, heerlijk!
Raar verhaal met die Muuske, nu is ze weer gewoon online en post weer vrolijk verder... Zonder scheldwoorden Raar hoor, 43 jaar en dan zo reageren...
Waaahhh... heeft iemand even een braakzakje voor me? Nee.... zal niet echt een fan worden van N&S, hihi
Irisje schreef: Niemand krijgt zoveel kommentaar als jij, dan ga je toch een keer bij jezelf te raden.. of niet ? wat vind je zelf? -------- Ben gewoon jullie mikpunt! Ligt zeker ook aan mij, maar ook aan jullie! Jullie ZOEKEN gewoon steeds mij! Ga hier verder niet op in! Liefs Marjo PS: Mijn excuses aan te topicstarter. ---- dit vind k dus echt grappig
Volgens mij heeft ze in de afgelopen maanden al wel een keer of 100 afscheid genomen.... en toen toch maar weer niet. Haar hele leven bestaat uit het forum, vrees ik.
behalve in het weekend want dan is ze er niet Ja ik snap haar ook niet, ze vraagt een mening, als je die dan geeft word ze boos Ohww trouwens meiden we zitten nu enorm te roddelen, foei!
Ben je goedkoop uit, hoor Maria. Wij zijn voor 150 kaartjes ruim 300 EUR all-in kwijt volgens mij. En dan willen we er ook nog een canvas schilderijtje van en misschien toch ook maar die iets duurdere, want gekleurde, enveloppen. En dan nog de postzegels... Ach, het gaat me naar alle waarschijnlijkheid maar één keer overkomen dat ik zo´n kaartje verstuur... en op het totaalbedrag dat we aan dat kleintje uitgeven in het maar een schijntje, zeggen we dan
Tja.... that´s what we´re good at! Maar ze verdient het ook wel een klein beetje momenteel, dramaqueen. Maar wel zielig, als je al in een rotrelatie zit en het ook allemaal niet naar je zin loopt in het leven en dan ook nog eens al je internet-´vriendinnetjes´ over je heen vallen