November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat arme kind.... (en dan heb ik het niet over Muuske).

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    he meiden, ik ga lekker een warm badje aanzetten, want mijn buik/darmen vieren een feestje en moet ff gaan chillen...

Fijne avond allemaal en denk erom... straks oogjes dicht en snaveltjes....
    (dus géén nachtbrakers vannacht, gewoon lekker een nacht waar iedereen in één keer doorslaapt!) xx

3. Niet meer actief

Hahaha, jullie hebben lekker zitten roddelen.... :confused:
    Maar dat roept ze inderdaad wel een beetje over zichzelf af...

Wel sneu als je van je"forumvriendinnetjes" zoveel aandacht nodig hebt om nog een beetje een leven te hebben...

:confused: Wat een prijzen komen er hier voorbij voor die kaartjes zeg...
    Jeeminee....Ik hou het lekker bij die 50 stuks hoor....Zou ook makkelijk aan 200 kunnen komen als ik wil, maar ga geen gelf uitgeven aan kaartjes voor mensen waarvan ik weet dat ze bijna meteen in de prullenbak belanden... ;)

4. Ha meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Ben weer lekker bijgekomen onder de douche na een dag werken.. Eten deed me ook goed en er zat nog wat in de weg wat ik fijn in de wc heb mogen achterlaten.. :oops: Gelukkig voel ik me nu wat meer opgelucht.

Beklemmend gevoel onder mijn ribben heb ik ook. Als ik te lang in een bepaalde houding zit dan heb ik zelfs een slapen gevoel daar. Heel raar!

Linda, wat hebben jullie veel op één dag te horen gekregen. Ik vind je enorm dapper en knap dat je daar zo goed over kan praten. Nu gaan jullie dus voor een derde kindje, knap hoor! Ik hoop dat dat snel waarheid gaat worden voor jullie. Ik vind het ook enorm knap dat jullie het DNA van jullie kindjes willen afstaan voor onderzoek. Wat een ontzettend sterke mensen zijn jullie Linda en Patrick!

Gwen, wat fijn dat je Mika toch borstvoeding kan geven. Ik hoop echt dat je hem snel echt mag vasthouden en mee naar huis mag nemen om te genieten van jullie kleine mannetje! Succes nog in het RMH en zorg goed voor jezelf meis! Vergeet niet dat je een kind op de wereld hebt gezet 4 dagen geleden!

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ja Roelie wij gaan ons DNA door die Italiaan laten onderzoeken, ookal hebben we er zelf niet veel aan wij kunnen de medische wetenschap misschien helpen, dat er ooit een middel gevonden kan worden om dit te verkomen ofzo.
    En even voor de duidelijkheid. Als de arsten in Maastricht het volgende maand zien zitten om het onderzoek te maken en dat het kan start het PGD al, alleen heb je er het eerst jaar zelf geen last van achter de schermen wordt er volop aan gewerkt, en zoals al meer van jullie zeiden het is het wachten meer dan waar. En over dat PGD daar worden mijn eitjes en Patrick zijn zaadjes voor gebruik. Pas als het PGD niet lukt en zelf misschien een keer proberen ook niet lukt gaan wij misschien voor zaaddonor.

6. Hmm, ik geloof toch wel dat wij de kroon spannen met 80 kaartjes voor 300 euro.. Nou wilden we iets unieks.. dat is wel gelukt.. Maar wij hebben ook zoiets van: het moet wel een leuk kaartje zijn en dan hebben we dat er wel voor over. Daar komen trouwens de postzegels ook nog bij...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    muuske relatie problemen? welk topic is dat, er ontgaat me volgens mij een hoop hahaha :rolleyes:

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Word ook helemaal gek van me ribben, ze doen ontzettend veel pijn! Voelt echt als gekneusd.

9. Vervelend gevoel he? Ik weet ook niet hoe ik moet zitten (vooral) 's avonds.

10. Ff koffiezetten voor de hardwerkende mannen boven. Volgens mij maken ze geen vrienden met de buren, want ze zijn met een wals steeds het linoleum aan het platwalsen en dat dringt zo ontzettend door. Ze zijn op zolder aan het werk, maar het lijkt alsof ze boven me aan het werk zijn. Gisteren waren ze nog tot half 11 bezig met dat ding. Ik was echt pissed omdat ik om half 10 al naar bed ging en nog niet sliep om half 11 omdat dat ding de hele tijd boven mijn hoofd heen en weer ging en een hels kabaal maakte... GRR! En dan daarna ook slecht geslapen door het onweer... pff... oei is het ineens een klaagpost geworden ipv een mededeling dat ik ging koffiezetten :)

11. Haha, het mannetje die herrie maakte zegt: Alles voor de goeie zaak he? Moehaha..

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  13. Ik ga House kijken... ook laters!

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eindelijk de box klaar! Alleen de verstelbare bodemplaat nog. Maar dat is zo gedaan en anders maar niet, ligt toch een boxkleed op, je ziet dan alleen de paarse zijrand.

Hier een wat duurder kaartje, 1,80 euro per stuk, maar heb er maar 25 nodig. eigenlijk niet eens naar gekeken, maar naar wat we mooi vinden.

Dafje, zou er als buren ook niet zo blij mee zijn, tot zo laat nog 'herrie', haha. Hier is de afspraak na 20.00 uur 's avonds niet meer van dat soort lawaai, ivm de kleine kinderen in het blok. Allemaal rond de zelfde leeftijd, dus dat scheelt.

Zo ga weer even verder kijken.

Hou het even kort, house kijken.

15. Ik vind het ook niet kunnen. Kwam gisteren heel kwaad uit mijn bed na een uur herrie, zo van, weet je wel hoeveel herrie jullie maken en hoe laat het al is!?

Reclame bij House, dus even tijd voor kijken naar reacties haha... :)

Bah ik ben snotverkouwe!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden heb even jullie hulp nodig, we zitten even (nouja even) te vechten met het geboorte kaartje.
    Hij is bijna klaar, maar zit nu met een tekst te knoeien.
    Wat zetten jullie neer bij dat ze van te voren moeten bellen, voordat ze langs willen komen?
    Ik wil een leuke tekst, beetje stoer, lief oftewel we komen er niet uit,
    Dus niet, wil je vingertjes en teentjes komen tellen, graag van te voren even bellen.

Helluppppp ik word er gek van hihihi

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    welkom bij de club :)
    Hier een zakdoekje hihi

18. Eén zakdoekje? Hihi, hier inmiddels wel een pakje erdoorheen :) En maar niezen...

oei House begint weer!

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eh deze rond alleen een telefoonnummer.

Zal even voor je denken of ik nog wat leuks weet.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja gaat hier ook hard met de zakdoeken, Piet is nu ook verkouden, gezellige boel dus.
    We niezen erop los, en dan hebn ik 2 katten die miauwen als we niezen, erg leuk dus, altijd een echo hihi

Deel Deze Pagina