ikke je hebt pb Roelie dank je wel, het is toch gelukt ondanks je vergetigheid. Verder wil ik iedereen nogmaals danken voor het begrip en de steun.
Haha, onze kat miauwt ook bij elke nies, als je dat tenminste miauwen kunt noemen, tis meer giechelen
haha ja idd zoiets is het idd Hmzz familie die katten hahaah Ohww heb er ook nog een lekker hoestje bij gekregen dan dat vind onze uk dus echt niet leuk
Meiden ik ga naar bed, om goed uit te rusten voor mijn laatste werkdag van deze week. Nog 4 dagen werken en dannn..... VERLOF! Jeemi ben nog nooit ergens zo aan toe geweest! Truste!
aaggrrrgggggggggggggg Ben zo verschrikkelijk kwaad! Zijn we al weken bezig met de kinderkamer, iemand regelen om het te halen enzo. Vorige nog gevraagt of het dit weekend kan om de kamer te halen, ja zou geen probleem zijn, ik vanavond nog een mailtje gestuurd dat we zaterdag komen rond de klok van 11 uur, krijg ik net een reactie terug, dat ze niet kunnen, ze zijn er niet, ze kunnen wel door de weeks of een andere afspraak maken, grrr kan wel janken, wil die kamer gewoon zaterdag hebben
Misschien een busje huren of aanhanger. of hebben jullie allebei geen rijbewijs. Misschien laten bezorgen nog een optie. Anders van de week door de weeks op halen, heb je het zelfs nog eerder, Ehh........ Verdorrie dat is dan zeker balen, ben dan ook zo'n iemand die het dan perse die zaterdag ook wil hebben/halen.
ja dat is het probleem, wij hebben bijde geen rijbewijs, dus afhankelijk van anderen, heel irri. Piet heeft bijna geen vrije dagen meer :S Hij gaat nu mn oom bellen of hij vrijdag avond kan, dus misschien nog nog eerder, grrrr GGrrrrr en het bedrijfje bezorgd niet, ohww weet het niet meer, ik laat het Piet morgen regelen want ik sta nu al op het punt van janken &^*&^&*)^)* vloekwoorden
o meid dat is echt balen zo. Fijn he als je zo afhankelijk ben van anderen. Als ik in de buurt had gewoond, had ik je graag geholpen. Verstandig om Piet het te laten regelen, kan me goed voorstellen dat je je zo voelt, op een gegeven moment wil je het gewoon klaar hebben. Ik zal voor je duimen dat Piet wat kan regelen.
Nou, ik heb t volgehouden om wakker te blijven, maar zit er nu écht doorheen, dus ga mn bedje opzoeken. Enneuh Dees, je weet het he, ook jij gaat vannacht slapen dus we treffen mekaar hier vannacht niet Truste allemaal, tot morgen!
Maria, volgens mij heb je een goede deal met je kaartjes! Wij betalen 170 euro voor 85 kaartjes (incl. btw, enveloppen en drukkosten, maar excl. postzegels). Wij hebben "Wil je zijn oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon rinkelen. Bij geen gehoor, liggen wij op 1 oor." Is denk ik niet geheel in de stijl die jij bedoelt, dees? Ik heb inspratie opgedaan op www.gedachten-gedichten.nl, mss staat daar nog wat voor je. Yoga was wel lekker vanavond. De vorige les vond ik al dat de lerares bekend voorkwam en het bleek dat zij een mede-cursist was toen ik bij een ander "gewone" yoga heb gevolgd. Er is geen nieuws van Maris, we moeten nog afwachten. Ik ga er maar even - voor mijn eigen rust op het moment - vanuit dat geen bericht in ieder geval geen slecht bericht is. Ik ga ook zo naar bedje toe, Jean-Paul moet om 6.00 eruit en ik ben zo'n druif die dan toch tegelijk opstaat voor een bakkie saampjes. Morgenmiddag ga ik naar een vriendinnetje in Almere, dus ik probeer in de ochtend het huisje hier aan kant te krijgen. Truste en hopelijk slaapt iedereen lekker! xxx
Jeetje Dees, dat is balen! Je had je er zo op verheugd aanstaand weekend de kamer te kunnen inrichten, ik kan me goed voorstellen dat het nu een enorme teleurstelling voor je is. Hopelijk lukt het deze week nog op een doordeweekse avond. Dan kun je zelfs nog eerder beginnen met inrichten... Wat betreft de tekst voor het geboortekaartje, heb ik helaas geen tips voor je. Persoonlijk vind ik het overbodig om op de kaart te zetten dat mensen van te voren even moeten bellen. Ik vind dat namelijk vanzelfsprekend dat je niet 'zomaar' op kraamvisite komt en dat je dus van te voren even belt. Maargoed, dat geldt voor onze situatie (wij krijgen nu eigenlijk ook al nooit onaangekondigd visite) en voor jullie ligt dat misschien heel anders. Je zou ook even op internet kunnen zoeken. Daar zijn diverse sites te vinden met de meest uiteenlopende teksten voor op geboortekaartjes. (Even zoeken op 'tekst' en 'geboortekaartje'...) Succes ermee! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht. Dat zal je goed doen na zo'n gebroken nacht van gisteren...
Ja we hebben de tekst, dankje Esther! Geboorte kaartje is klaar joepie, we zijn helemaal tevreden. Nou even kijken of een vriend van ons ze kan drukken, anders sturen we ze gewoon naar een drukker. Geloof dat iedereen al op 1 oor ligt, voor mij nog een beetje te vroeg. Hmzz maar even op het forum neuzen
wauw zie net dat er al juni mama's zijn! Wat gaat het snel allemaal. Maar ik ga eens een poging doen om te gaan slapen, en hopelijk slaap ik lekker door. Meiden tot morgen Knuf
Rustig geweest vannacht hier Dat is hopelijk een goed teken! Ik heb mannetje zojuist uitgezwaaid; hij moet uiterlijk 9.00 uur aan de slag in Nijmegen vandaag. Zelf vind ik het ook vanzelfsprekend om eerst even te bellen in de kraamtijd. Maar ik weet bijvoorbeeld mijn schoonzus en zwager zelfs al visite kregen terwijl mijn schoonzus de nageboorte nog niet eens kwijt was! Ook die vriendin die 3 wkn terug is bevallen, had bij thuiskomst uit het ziekenhuis al een menigte in huis. Beide gevallen hebben niet specifiek met de tekst op het kaartje te maken (want dit betrof allemaal overenthousiaste familie en vrienden), maar zette me wel aan het denken...Zelf zou ik na de bevalling heel even de tijd willen hebben om bij te komen. Vriendin San merkte pas dat de onverwachte bezoekjes afnamen toen de kaarten (met bel-tekst) stopten, nadat de kaartjes verzonden waren. Die heeft de eerste dagen veel onrust gehad, omdat er toch veel mensen onverwacht kwamen. Mijn schoonzus had een kraamfeest en ook zij vertelde dat er alsnog mensen zomaar voor de deur stonden Bij beiden is het normaal om even vooraf te bellen voor je langskomt, al was het alleen maar om te voorkomen dat je voor een gesloten deur staat. Kortom, mensen denken blijkbaar dat je tijdens de kraamtijd zomaar langs kan komen?
Morgen meiden Poehhh hier is zeehonden creche Pieterburen ook geland, ik hoest me longen uit mn lijf, nou ja voor me gevoel dan. Super slecht geslapen dus, maar ben braaf in mn bedje gebleven. Zo verkouden ben ik lang niet geweest zeg, maar jaheb ik het maar weer gehad. Over kraamvisite, bij ons is het ook normaal dat ze van te voren bellen, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die het op de een of andere manier gewoon niet willen snappen. Dus eigelijk ook uit voorzorg. Ga maar eens kijken of ik wakker kan worden vandaag
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Jolger Morrighan AGENDA Blondiedfu~27 september met verlof ikke1981~27 september 10.45 VK jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Serafijntje~3 oktober 16.45 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober! Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen