November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie is niet meer geweest ofwel? Ben stiekem wel benieuwd naar het shocking nieuws.

Gisteren MR vergadering gehad, was een latertje. Nu met frisse tegenzin vroeg uit mn nest.

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden,

Hier ook al vroeg op, voor mijn doen; 7.16 uur. Al gedouched ook.
    Alleen nog even de kids aankleden, maar die zitten nu lekker hun broodje te eten met een kopje thee.

Dees, mooi dat het gelukt is met je tekst.
    Wij hebben alleen ons telefoonnummer er onder gezet deze keer. We krijgen toch niet zo veel visite.

Straks naar fysio, dus mijn ouders komen eventjes oppassen. En dan nog even wat dingen voor de baby afmaken.

Voor de gene die vandaag een afspraak hebben, succes en veel plezier.
    Blondie, officeel met verlof.

Hier verders weinig te melden.

Ga zo even een lekker nieuw brood bakken voor tussen de middag.

Meiden die werken moeten werk ze en alle andere een prettige dag.

Groetjes Melanie

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hey meiden
    Ik kom straks bijkletsen hoor ff mijn huisje aan kant maken, heb net de kids naar school gebracht en die worden vanmiddag door mijn ouders opgehaald. Ik haal dan om half 4 Lars weer bij hun weg, die moet vanmiddag de laatste inenting en Niels word later weer thuisgebracht...ben dus bijna een dagje kinderloos!
    Ga nu ff de beestjes doen tis tenminste éventjes droog en dan zal ik strakkies bijlezen!
    xxx Roelie

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Weer een dagje voor de boeg van inwerken... Het gaat wel goed, maar krijg gewoon de kriebels van de hele tijd samen achter dezelfde pc te moeten zitten.
    Ik kijk dan de hele tijd mee of ze de opdrachten goed uitvoert, is erg vermoeiend, want je bepaalt niet echt je eigen tempo...

Maar ik begin nu officieel met aftellen, want dit is mijn laatste woensdag werken! :)

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vandaag helemaal niemand afspraken? Zo wordt het wel een saaie bende... :(

@Esther: hoe gaat het met je vriendin? Was zeker wel gek om gisteren alleen naar yoga te gaan?

6. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hier ook even een berichtje van mij!

Inderdaad, niemand afspraken! Ik was nog wel van plan om iedereen suc6 te wensen, haha!

Es, nog niets gehoord? Weet van meerdere mensen dat vroeg beginnende weeen absoluut niet hoeven te betekenen dat het kindje ook (veel) te vroeg komt! Zolang de vliezen niet gebroken zijn. Ik duim met je mee... Misschien mag ze de komende weken niet meer werken, of moet ze gewoon 10 weken plat liggen, het kan nog helemaal goed komen!

Bij ons op de cursus is er eentje accuut opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Is niet zo leuk, we moeten afwachten hoe dat gaat. Ze is ruim 36 weken gelukkig.

Goed dat er geen nachtbrakers waren (op het forum). Ik heb ook eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad, gewoon een paar keer wakker om om te draaien, maar geen hele uren :) . En ook uitgeslapen, het is zo heerlijk dat ik nu op woensdag al wat vrij neem om te zwemmen! Moet me nu wel gaan haasten, want het zwembad wacht natuurlijk niet, maar toch.

Weet er nog iemand iemand die mijn huis wil schoonmaken? Mijn nesteldrang komt maar niet en ik heb mijn werkster opgezegd per mijn verlof... :oops: Was niet zo heel erg tevreden, maar had nooit echt de guts en de zin om dat tegen haar te zeggen, dus nu onder het mom van "tijd over" (yeah right), komt ze niet meer per half oktober. Maar als mijn nesteldrang-mode dan nog niet geactiveerd is....

Qua verlof, tja, er zijn zoveel dingen die ik wil doen! Ben benieuwd waar ik allemaal aan toe kom en of de beeb dan ook echt nog 4 weken (of langer) op zich laat wachten. Wil vooral slapen, kamertje inrichten, wassen, lezen en afspreken met andere mensen! Oja, en de kaartjes (laten) maken/bedenken/schrijven etc. En in nov het nieuwe boek van Harry Potter kopen en lezen!

Ga mijn bikini zoeken.... later!

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge :) gaaaaaaaaaaap

ff bijkomen met een bakkie en bijlezen

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ikke is toch weer blij, joepie, is dat ik niet kan springen anders had ik het echt gedaan!
    Mijn allerliefste oom, heeft vrijdag al zn werk opgezegt, is hier dan vroeg, om de laatste dingen in de babykamer te doen, radiator ombouw maken, plintjes plakken enzo, en om half 1 gaat hij Piet ophalen om de kinderkamer op te halen. :whistle:

yeahhhhhhhhh ohw sorry hoor maar ben gewoon zo blij :D

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo nu eerst koffie :D
    Jeeeeee zeg wat een regen hier, ik was net buiten met de honden toen het begon er is echt geen lol aan hoor, mijn erf staat gewoon blank :(
    Moet nog de beestjes voeren maar die wachten maar ff tot het droog is hoor ze zullen nog wel niet omvallen van de honger :D

Hier een nacht redelijk geslapen met maar 1 plaspauze ipv minimaal 4 ;)
    Heb alleen wat last van mijn buik, heb het idee dat beeb nu heel erg naar voren ligt en in spagaat, voel echt aan elke kant een voetje
    uitsteken...beetje lastig als ik zo door de knieeen moet om een keukenkastje uit te soppen :D
    Ben momenteel heel fanatiek elke dag een stukje van mijn huis aan het uitmesten en schoonmaken, ben begonnen met het badkamermeubel,
    gisteren 2 keukenkastjes en de besteklade en vandaag weer een paar keukenkastjes...zo elke dag een klein stukje en dan hoop ik klaar
    te zijn voor beeb komt :D Het gaat niet hard maar er gebeurt wat haha!

Geboortekaartjes...ik heb 50 kaartjes á 1 euro per stuk en dan nog eenmalig iets van 50 euro drukkosten...en dan nog een stuk
    of 25 postzegels...toch zo'n 120 euro...
    Denken jullie trouwens ook om de eigen bijdrage voor de kraamzorg? Ik heb daar in ieder geval al een potje voor gemaakt,
    44 uur á 3 euro (en nog wat) is toch ook zo'n 135-150 euro...
    Enne reken maar dat je de komende tijd wat extra kwijt bent aan boodschappen, mijn ervaring is dat naast de extra pakken koffie en beschuitjes je ook vaak wat makkelijker (en dus duurder) eet...

Jen: leuk hoor tijdens je verlof lekker alles wassen! Ik heb hier dat eigenlijk al klaar, ik wil tijdens de herfstvakantie
    het grote schoonmaakwerk aan kant hebben, en in mijn 'verlof' de laatste 3 weekjes eigenlijk, lekker het bedje opmaken, beetje lezen, veel slapen en tv kijken, en vooral veel forummen :D

Dees: ik heb het er deze keer niet opstaan dat ze moeten bellen, ten eerste verwacht ik geen bergen visite en ten tweede ben
    ik krengig genoeg (en anders René of mijn kraamhulp wel ;)) om ze gewoon weg te sturen als het me niet uitkomt...ben daar heel makkelijk en hard in geworden. Zo hebben we het destijds met Niels ook gedaan met als resultaat dat we tijdens de eerste week bijna geen visite hadden en dat is me prima bevallen! Heerlijk wennen met zijn viertjes...
    Met Lars hadden we nog kontakt met René's familie oh men ik kon wel gek worden zoveel lui over de vloer...
    René is straks na de geboorte 2 weken vrij en ik hoop heerlijk rustig te kunnen wennen aan ons nieuwe gezinslid :D
    Maar voor alle meiden: schroom straks niet om gewoon visite weg te sturen hoor, er komt zoveel op je af die eerste dagen en het is zo belangrijk om vooral te genieten en te wennen aan elkaar...je moet maar zo denken die mensen kunnen later terugkomen en ik denk dat de meesten die zelf kinderen hebben alleen maar begrip zullen hebben...en anders maar niet toch?
    Oh meis wat fijn dat je vrijdag toch je kinderkamer krijgt! Lieve oom heb jij ;)

Esther: hoe is het met je vriendin?

Muriel: oeh dat kan ik me voorstellen dat je er kriebelig van word met zijn tweetjes achter een pc...ik heb dat al als René naast me zit aaaah kan daar helemaal niet tegen :D

Sammie: zwem ze!
    En misschien komt die nesteldrang nog wel als het besef komt dat er straks een wildvreemde in al je kastjes zit, je was gaat doen en al die geheime smerige plekjes gaat zien :D

Zo nog een bakkie en dan ga ik weer in poetsenboenmodus :D
    xxx Roelie

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Rachel (16)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

AGENDA

Blondiedfu~27 september met verlof
    ikke1981~27 september 10.45 VK
    jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk
    Dafje~27 september 14:45 VK
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :confused: 34 weken vandaag! :confused:

:({|= :whistle: :whistle: \:D/ :({|= \:D/ :whistle: :whistle: :({|=

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dees, wat een goed nieuws! Nu heb je de spullen zelfs nog een dag eerder in huis!

13. Niet meer actief

Mogge

Gelukkig een goeie nacht gehad, alleen wat plaspauze maar geen lange woel-momenten. Wel weer erg gek gedroomd, was best een beetje van slag toen ik wakker werd.

Vanavond weer cursus, ben benieuwd hoe t dit keer gaat.

Fijne dag allemaal
    Ilse

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oeps, dat klinkt als een hele lenige baby! :)

15. Niet meer actief

Volgens mij is Ruby trouwens gisteren helemaal niet geweest, klopt dat? Ik weet dat ze wou minderen met forummen, maar een hele dag niet online is toch niks voor haar volgens mij...

*update* haar laatste bericht is inderdaad van maandagavond...

Ruby, waar zit je?

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou het bijlezen van deze topic viel gelukkig mee,....
    maar ja helaas ik kon mijn nieuwsgierigheid naar muuske niet bedwingen,....... zucht, wat veel zeg,.......

maar uh wat mij opviel tijdens het lezen, dat ruby helemaal niet langs is geweest, die is er normaal toch wel heel veel,
    hopelijk is dr dipje niet te diep nu,.........
    zie helemaal geen berichtje nu,.......

verders zie ik jullie over de kaartjes, nou haha gelukkig ben ik geen 20 meer, dan had ik er zekers tegen de 300 nodig gehad,......
    (toen elk jaar, met kerst etcetc, verjaardagen, wel 400 krt per jaar)
    maar ja toen was de pc er nog niet :)

ik zelf hoop de kaartjes zelf te maken, we hebben wel een ideetje, heb een paar dagen terug een proefkrt gemaakt, op papier en moet dus nu een winkel vinden, waar ze mooi gekleurd dun karton hebben, die door mijn fotoprinter kan ,.en dan hopelijk in de goede maat,..
    aangezien ik er nog een gedeelte uit moet snijden,....om later de foto vd kleine te kunnen in doen ,....
    wat het gaat kosten?
    ligt eraan hoeveel kaarten ik kan maken met zo'n inktbakje,.....
    zou niet weten hoeveel je ermee kunt printen ,....
    maar ja ik moet dus eerst een goede zaak zien te vinden,

nog even wat ik had toch zo'n pijn in mijn buik eergisteren en toen ik gisteren morgen weer last had, hoopte ik dat het niet zo zou blijven,...
    ik dacht misschien het indalen,.....maar ja wist het niet dus,..
    maar ik heb gisteren een oplossing gevonden, of het stopte vanzelf,
    ik ging op zoek naar een hele grote onderbroek, om de buik goed op te vangen, maar zelfs de grootste hielp niet,..
    toen kwam ik mijn bodystockings tegen ,...
    uit nood nam ik een stocking en die kwam dus tot onder mijn borsten,...
    maar dat was zo lekker, en de pijn verdween,.....
    nu weet ik dus niet of dit toeval is, maar in mn ogen heeft het dus of met de zwaarte te maken gehad, of evt het indalen, maar lady's mocht je last krijgen en je hebt een stocking, ff uitproberen,..... wie weet,........

nu achteraf gezien, heb ik dus eigenlijk nog geen kwalen of pijntjes gehad, dus ach die 2 daagjes neem ik op de koop toe,......

wel de kwaaltjes vd vermoeidheid enzo, geen zin, of juist weer heel veel zin,..haha ja de wisselvallige buien,......
    en het niet meer alles kunnen doen, al wil ik nog zo graag, het bukken is niet leuk meer, het zitten wordt lastiger,..etcetc
    dat versta ik dus onder kwaaltjes ;)

nou ik moet hier ff aan de slag,.....

ow ja, ik heb zojuist met baby walz gebeld, en gevraagd ivm die ledikantensets.
    ik zei ik wil alleen een hemeltje en een los dekentje opdat de andere onderdelen worden afgeraden,..
    zij vroeg hoezo? toen ik haar zei ivm onveiligheid, wiegendood etcetc, vond zei het onzin en zei, alles is wettelijk goedgekeurd hoor,...

nu weet ik het dus niet meer,..
    maar ja was het toch van plan om het helemaal te bestellen als het los niet kon, opdat ik het laters kan gebruiken of evt er vd sier op kan liggen,
    tijdens het naar bed gaan, haal ik het dan desnoods weg,.....

ik vind trouwens toch, nu ik de laatste kleinere dingen moet gaan halen, dat er wel veel verschillende lijstjes en meningen zijn hoor,...

neem bijv de kruiken, de 1 zegt je hebt er aan 1 genoeg, de andere nee je moet er 2,.... dus tja nam ik er 2, maar als ik nadenk,........waarvoor dan?

en zo zijn er nog tig dingen die verschillen,..........
    ik hoop dat de kraamvrouw gauw komt, zal het toch allemaal wel eens willen weten,.....

ook over het bed,...hoogte en klossen,......is het alleen dan zo dat ze dan je bed niet opmaakt?
    nou dan hoef ik dus niks te vrezen?
    of wel?

nou, ik ga er zo weer van tussen,....
    ik lees laters wel weer ff bij,...moet nu echt ff aan de slag, want ik was al veel te laat wakker,......

morgen dames , fijne dag

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sow ben nu even flink aan het eten, en dan ga ik eens flink aan de slag met verven van de deurposten, kozijnen en de muurplinten in de babykamer, want ja de meubels komen een dag eerder, dus ff de power er in hihi

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    @ ikke, welke ombouw hebben julie genomen? en van waar?

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    van de radiator bedoel je hope?

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja joldeg dat viel mij dus ook al op, haha maar ja wie weet heeft ze heel wat in te halen met dr mannetje ;)

Deel Deze Pagina