Dat is toch wel erg lekker als de tijd zo snel gaat. Ga je daar nu vaker werken, of wil je toch liever een klein tankstation? Het is inderdaad rustig zeg.....iedereen is vast eieren zoeken. Gadver zou ik even helemaal geen trek in hebben. Ik ging net de hond uitlaten en het is nu al Heerlijk weer, echt heel lekker.
Vrijgezellenfeest was erg leuk. Ze wisten allemaal al dat ik zwanger ben ja. En een andere vriendin is ook zwanger. We zijn naar een indoor-activiteiten-centrum geweest alwaar we hebben gekart (ik en vriendin niet). Gelasersquasht (erg leuk) gepaintballt (erg leuk) en gesumoworsteld (ook erg leuk) en tot slot een mooie foto waarbij we allemaal verkleed waren. Daarna uit eten en daarna terrasje. Erg leuk. Mijn aanstaande is nog niet thuis .......( maar leeft nog wel hoor, ze zijn daar blijven slapen)
@Moah, Dit was op invalbasis als ik de kans krijg wil ik daar wel vaker werken. @Amaranta, klinkt inderdaad allemaal erg leuk wat je gedaan hebt.
@Amaranta: je had het dus goed gedacht, dat je een vrijgezellendagje zou hebben. KLinkt gezellig als echte meidendag. Leuk hoor! Dan komt de bruiloft zeker ineens wel snel dichterbij zeker? Hoefde je niet de hele dag met een bunnystaartje rond te lopen o.i.d.? Net inderdaad eieren gezocht bij mijn ouders. Mn broers en ik zijn allemaal 27+, maar het blijft toch altijd leuk. Haha! En nu ff genieten in de zon, na een kort middagdutje, want ik val OM van de slaap! Allemaal een fijne Pasen gewenst en geniet van het schitterende weer!
Hallo allemaal! Wij hebben gisteren tegen mijn ouders en mijn zus verteld dat ze opa, oma en tante worden! De tranen bleven maar komen..hihi.. En dan ook nog het nieuws dat we gingen trouwen! Ze waren helemaal overdonderd en vonden het helemaal geweldig! Mijn vader wilde boven al meteen een kinderkamertje gaan maken voor als ons hummeltje komt logeren.. echt lief! Hij bleef maar zeggen.. "goh..opa.." Hij vond het geweldig om op zijn 50e al opa te worden. Verder vandaag weer gewerkt en morgen ook weer een vroege dienst! Ben nu dus ook echt helemaal op!
Amaranta, leuk dat het een leuke dag was. Wel druk zeg! Was je 's avonds niet moe? Nu nog even trouwen Sizzel, LEUK dat ze zo blij reageerden! Trots voel je je dan he?! En jaaaaa eieren zoeken Blijft leuk en gezellig
Ik was inderdaad erg moe. Ik was om 6 uur al wakker en ben zo rond 0.30 naar huis gegaan. Ben niet meer op stap geweest. Maar ik was niet de enige wat bijna iedereen was moe. Ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb.
Goedemorgen deze morgen, op deze mooie 2e paasdag ik ben al weer aan het werk, tja die mensen zijn er dus ook! Mijn patienten hebben er ook niet om gevraagd ziek te zijn, dus..... soms wel balen hoor, te weten dat ieder ander lekker bij z'n vent thuis zit. En ik zit hier.... nou ja, vanmiddag ben ik het weer vergeten. voor iedereen die lekker kan genieten vandaag, geniet ze. Eeet lekker veel eitjes! tot snel
goeiemorgen, vandaag heb ik volgens mij een goeie dag.heb niet overgegeven en de pijn in mijn boobs valt ook heel erg mee. ik ga vandaag met mijn kids en een neefje naar de beekse bergen eieren zoeken.en lekker een ritje maken tussen de leeuwen en giraffen. kom vannavond ff verslag uit brengen hoe het was. liefs ruby
Hoi allemaal, Nog een fijne pasen. voor de gene die moeten werken, werk ze. Ik heb vandaag toevallig vrij. Maar ja mag met koniginnedag en 2e pinksterdag werken. Gaat niet echt super, voel me niet zo lekker of het nou de griep is of dat het door de zwangerschap komt, moeilijk te zeggen. Maar ja dat hoort er bij en gaat vanzelf wel weer over. Leuke avond amaranta, was denk ik wel gezellig. Toch leuk dat er zoiets voor je geregeld word. Rachel, tijd gaat wel lekker snel he als het zo druk is. Voor af en toe is dat wel lekker maar altijd? Ga eens kijken wat we vandaag gaan doen. voor iedereen een fijne dag vandaag
Hoi Allemaal, ik moest afgelopen donderdag voor het eerst een echo maken en onze grootste schrik kwam toch uit. Ik dacht 10 weken te zijn en kreeg te horen dat ik maar 5 weken was of dat de beeb geen hartactieviteit had. nu moet ik aankomende donderdag terug komen om te kijken of het toch gegroeid is of anders dat het echt niet goed is. nu snappen jullie wel dat ik een klote week tegemoed ga en al klote dagen achter de rug heb,maar een beetje hoop is er wel en eigenlijk ook weer niet. jullie verder toch nog fijne paasdagen.
Buddy wat verschrikkelijk! Hoop echt gewoon dat je minder ver bent en dat het hartje deze week wel klopt. Heel veel sterkte en succes de a.s dagen
@buddy Dat was wel schrikken. wat spannend zeg! Succes komende week en houdt ons op de hoogte! Zaterdag belde mijn schoonzus op met de mededeling dat ze zwanger is. Ze is zo'n twee weken later uitgerekend dan ik. Ze wist nog niet dat ik zwanger was. Aangezien mijn man alleen thuis was, wist hij niet of hij het ook van ons mocht vertellen. Maar naar een telefoontje naar mij, heeft hij teruggebeld. Dus een paar minuten later hoorden zij ook ons nieuwtje. Nu konden we elkaar feliciteren! Ik vind het echt zo leuk! Onze eerste kindjes zijn ook bijna even oud en we wonen bij elkaar in de straat. Nu kunnen we dus makkelijk alles over deze zwangerschap delen. Jente
Zo, wat is het hier rustig. Iedereen zit zeker lekker in het zonnetje. Wat is het toch heerlijk weer he! Ik heb net mijn balkon opgeknapt en er staan nu allemaal heel leuke bloemetjes. Verder samen met mijn man plannetjes voor de komst van ons nieuwe wonder gemaakt, hoe regelen we kinderopvang, hoe gaan we ruimte maken in huis (we zullen heel erg veel moeten opruimen ...), welke namen vinden we leuk, etc. Echt heerlijk om er zo mee bezig te zijn. Dan wordt het steeds echter! Jente
Buddy, wat naar! Ik kan je vanuit hier alleen maar sterkte toewensen en hopen voor jullie dat het heel snel donderdag is en dat je inderdaad maar vijf weken zwanger bent. Sterkte de komende dagen!
ooh buddy ik vind het echt erg voor je die spanning,ik duim voor je dat je toch gewoon 5 weken zwanger bent. jente: leuk he die namen uit zoeken en dagdromen samen met je man hoe het dadelijk is met een kindje erbij.en super dat je schoonzusje oiok zwanger is. ik ben vandaag met de kinderen naar het safaripark geweest,ben net terug en doodmoe pfffffffff echt druk daar. maar de kids hebben het echt leuk gehad. kon vandaag ook proberen hoe het is met 3 kinderen had nl.een neefje meegenomen.Nou ze rennen alle kanten op,luisteren voor geen meter,je bent bang dat je er een kwijt raakt.maar verder was het wel leuk. ben blij dat er toch nog wel redelijk leeftijdsverschil tussen mijn zoontjes en mijn aankomende hummel zit anders word je volgens mij gillend gek. liefs ruby
Buddy, wat ontzettend naar! Ik hoop dat 't gewoon nog leeft! Ik heb zelf sinds gister bruin bloedverlies. Eerst alleen met afvegen, maar vandaag zat het ook al in m'n broekje. Ik ben zo ontzettend onzeker nu. Gister had ik ook ongikrampen en vandaag al minder last van m'n borsten. Het is zo eng allemaal! Vrijdag zou ik een echo hebben, maar nu hoop ik dat ik morgen al terecht kan. We zijn net ook al naar de eerste hulp geweest, maar die mutsen daar willen gewoon niet helpen. "Tja, ga er maar van uit dat je een miskraam hebt". Ze hebben me niet eens onderzocht! Ik moest maar gewoon wachten. Het enige wat ik wil is een echo om te zien of er nog wat leeft daar.... Bah, ik hoop zo dat het gewoon nog goed zit. Stomme rotpasen!