November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja ikke, die bedoel ik,......ik wil er namelijk zelf ook nog eentje hebben, ik heb een hele kleine radiator , en het lijkt me mooier, maar vooral ook leuker, opdat je er een plek bij krijgt,waar je wat op kan zetten

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahaha nou dat heeft ie dan niet van zijn mama :D

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij hebben het geloof ik bij de Gamma gekocht, maar jek an het bij iedere bouwmarkt kopen, allemaal losse onderdelen, zodat je zelf kan samen stellen. Zal straks even kijken welke merk wij hebben,
    Wij hebben het ook gekozen omdat we een radiator gewoon lelijk vinden, we hebben dan gelijk een vensterbank en de kleine kan zoch er niet zo aan bezeren tegen de die tijd.

Nou de radio staat hard, dus deesje gaan aan de slag. Tot uhhh wanneer ik weer een break heb

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja ik ga ook ff mijn plinten doen, gisteren had ik namelijk geen goed materiaal en braken mn plinten steeds, heb nu gewoon een verstekbak met een zaag ;)

ikke ik hoor het nog wel,......
    ik zag ze namelijk, ook wel overal, maar ja belachelijke prijzen,...........

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ps ik las ook nog iets over de eigen bijdrage vd kraamzorg, naar mijn weten betaal ik 3,60 per uur,......

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse veel plezier vanavond bij je cursus, hoeveel keer moet je nu nog?

Hope: haha een bodystocking...die dingen heb ik al jaren niet meer in de kast :D
    Ik weet nog wel dat ze mode waren maar wat een geklooi als je naar de wc moet met die drukknoopjes :D
    Er worden idd best veel dingen verkocht die eigenlijk worden afgeraden, ook bij de baby dump hadden ze hoofdbeschermers enzo...
    volgens mij is het wettelijk gezien wel goedgekeurd maar word het gewoon afgeraden door kraamzorg en verloskundigen...
    Ik gebruik het in ieder geval niet, al heb ik bij sommige dingen wel zoiets van tsja...zoals die dekentjes met klittenband daar zie ik dan weer het gevaar niet van hoor...
    Kruiken heb ik er wel 2, gewoon omdat ik er stomtoevallig 2 kon lenen :D Maar een kruik is altijd handig om te hebben, zou ik gewoon 2 van doen
    of van die warmwaterzakken of kersenpitzakjes...

xxx Roelie

7. Niet meer actief

@Roelie, vanaf is de 4e keer, we hebben er 9 voor de bevallling en dan 1tje erna met de kleintjes erbij.

Qua kruiken, ik heb een bellywarmer gekocht ipv echte kruiken en daar hoor je ook heel wisselende verhalen over. Maar even afwachten wat onze kraamzorg ervan te zeggen heeft.

Qua beddengoed, hebben jullie nou ook nog een bedzeiltje onder de molton? Ik lees op de ene site dat dat moet, op de andere dat dat niet goed is. Wat doen jullie?

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee volgens mij mag dat niet meer!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ook de kruiken weet ik niet of ze dat wel toestaan, de ene wel de andere niet.

Ik wil geen kruiken bij de kleine in bed, zet de verwarming wel wat hoger!

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Van een vriendin (die vorig jaar is bevallen) hoorde ik dat dat tegenwoordig wordt afgeraden, omdat de warmte van het kindje dan niet goed weg kan (?). Zij had wel een zeiltje gekocht, maar de kraamhulp had afgeraden om het te gebruiken. Maarja, die meningen veranderen ook steeds weer...

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    even op advies van roelie..\

ik ben er nog,maar ben helemaal van de kaart.
    het gaat niet goed met me er zijn nl. wat dingen hier thuis gebeurd.

12. Niet meer actief

Jeetje Ruby, das vervelend om te horen, ik miste je al. Veel sterkte!

Dikke knuffffffffffels!

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jeetje Ruby, dat klinkt niet goed. Je werd hier inderdaad al gemist. Wat er ook aan de hand is, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.

Liefs van Serafijntje

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ruby hou je taai,........
    =======>>>>>> P.B.

xxx

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    idd roellie, maar ja gelukkig heb ik hier een lade vol ;)
    het is echt heerlijk, helemaal tot aan mijn borsten ;)

en missy wel uitkijken met de droogte he? waterbak zekers aan te raden wanneer je de verwarming aan doet,
    ik zelf doe liever geen verwarming aan,
    denk dat je met een laken en een dekentje, voldoende warmte geeft, en de baby kan dan de temperatuur zelf wel op peil houden denk ik,.......

nog ff wat, ik vond het zo raar dat ik niks hoorde van prenatal vd blijde doos,...zag ik gisteren dat er op mijn magzine een kaartje zat waarop stond dat ik hem vd 23 ste op kon halen :( haha beetje laat... maar ik mag hem alsnog komen halen,..
    dus wanneer ik vanmiddag mijn box ga ophalen, meteen maar ff naar prenatal,..........

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wilde net een buddy-check doen bij Ruby, maar zie nu je post :(

Geef je een gil als ik je ergens bij kan helpen? Sterkte meid! xx

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zit trouwens te kutten hier met mn plinten,.... :(

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    meiden voel me zo in de steek gelaten.ben er gister door een telefoonrekening achter gekomen dat mijn vriend al 6 maanden een verhouding heeft.hij zegt dat het over is.en ik heb hem er gister uit gezet.

weet niet wat ik moet doen,hou zoveel van hem,maar een relatie zonder vertrouwen steld niks voor.en ben zo bang dat ik het niet alleen ga redden met 3 kindjes.

ik word langzaam aan gek,ik weet echt niet wat ik moet doen.

vanmiddag naar de gynaecoloog al die stress is natuurljk niet goed voor de beeb.

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ruby meis goed dat je het op het forum zet...ik weet zeker dat alle meiden hier je een hart onder de riem willen steken...
    Je staat er niet alleen voor meis, hoe meer je erover praat hoe meer steun je kunt en zult krijgen...
    En je weet al hoe ik erover denk...de oplossing zal hoe dan ook niet simpel zijn maar het aller aller allerbelangrijkste zijn nu jij, beeb en je andere kindjes...
    Succes vanmiddag bij de gyn en laat me (ons) hier ff weten hoe het gegaan is, je hebt nu mijn thuisnummer bel me als je me nodig hebt, al zit je alleen maar te huilen aan de telefoon maakt niet uit...
    *knuf*
    xxx Roelie

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jeetje,.......
    nou ruby , ten 1ste zou ik willen zeggen, denk aan jezelf en je ongeboren baby,.......
    dan je andere kindjes ,........
    laat de problemen niet voor nog meer problemen zorgen,.......
    als je hem eruit hebt gezet, heb je misschien goed gehandeld, tenminste voor nu,.......
    hoe reageerde hij hier op?
    begripvol of boos?
    en je mag wel zeggen dat je van hem houdt en denken het niet te gaan redden met de 3 kindjes,
    laat dit aub niet de reden zijn om er mee door te gaan,.......
    want een relatie zonder vertrouwen is ook niet alles.
    voor jou niet en ook niet vd kids....

ik zou zeggen, forceer nu ff niks,
    als ie van je houdt en spijt heeft, moet ie dit ook kunnen begrijpen, moet ie je NU ontlasten en geen extra stress tijdens je zwangerschap geven,...

maar lieffie het is makkelijk praten, maar in de situatie zitten is natuurlijk walgelijk, en vreselijk moeilijk,....
    maar ik hoop dat je eerst aan jezelf , je zwangerschap en je kids denkt,..en hoop dat je eruit komt,

heb je wel vrienden en familie die je opvangen?
    heben die het geweten? of weten die het nu pas? of nog niet?

hou je taai,

dikke knuffel
    XXX

Deel Deze Pagina