Oh Ruby, ik lees net met kippenvel jouw berichtje. Ik kan me voorstellen dat je je goed bedonderd voelt. Ik kan je alleen maar goedbedoelde raad geven en een luisterend oor (lezend oog) bieden. Beslisingen zul je toch zelf moeten nemen. Ik ben het eens met jouw woorden dat een relatie zonder vertrouwen niets voorstelt. Helaas spreek ik hier uit ervaring. (Wel een andere situatie: mijn toenmalige vriend ging niet vreemd, maar loog over andere dingen.) Ik heb er destijds voor gekozen om bij hem te blijven, ondanks dat hij mijn vertrouwen bruut had geschonden. Ik hield van hem en gaf hem iedere keer het voordeel van de twijfel. Achteraf vind ik dat heel naïef van mezelf, want vertrouwen is de basis van een relatie. Bij het gebrek daaraan (mijn vertrouwen in hem is nooit meer helemaal terug gekomen - en dat bleek achteraf ook terecht) is die relatie uiteindelijk stuk gelopen. Maarja, bij ons waren er geen kinderen in het spel. Ik kan me voorstellen dat dit jouw situatie een stuk moeilijker maakt - zeker ook omdat je nu zwanger bent. Maar bij elkaar blijven omdat je bang bent dat je het alleen niet gaat redden met 3 kindjes, zoals je zelf schrijft, is natuurlijk ook geen goede basis. Laat je niet gek maken en maak nu vooral geen overhaaste (definitieve) beslissingen. Luister naar je gevoel en probeer tot rust te komen. Heb je iemand in de buurt met wie je goed kunt praten? Hier op het forum zijn we er natuurlijk ook voor jou. Lucht je hart, en probeer zo min mogelijk te stressen (tja, ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan), dat is niet goed voor jou en de baby. En zoals Roelie al schrijft: jij en de kindjes zijn nu het belangrijkste! Veel sterkte, meid.
Even gauw, want sta op het punt te vertrekken.... Oh Ruby wat zit jij in de penarie, meid Knuf! Maris heeft alles nog aan boord (zoals ze zelf zegt). De weeen zijn afgenomen, maar nog wel licht aanwezig. Ze moet nu "gewoon" afwachten tot morgenmiddag hoe het gaat. Tot vanaaf of morgen xxx
wat bedoel je hier eigenlijk mee? hij zegt dat het over met jou is of met diegene met wie hij vreemd ging?
Jemig Ruby, wat een toestand, wat een k*ttoestand mag ik wel zeggen. Ik kan me goed voorstellen dat je nu even goed in de knoop zit, je had t de laatste tijd al niet makkelijk en nu dit er nog bij..bah! Ik sluit me bij de anderen aan, denk nu vooral aan jezelf en je beeb, verstandig dat je vanmiddag even naar je gyn gaat. En als ik/we iets voor je kunnen doen, gewoon een gil geven he. Ik kom vrijdag sowieso richting Eindhoven, als je wilt dat ik bij je langskom dat je even kan uithuilen/praten/schreeuwen, dan moet je dat gewoon ff zeggen, dan kom ik naar je toe hoor, no problem! Voor nu, dikke knuffel en heel veel sterkte! Liefs Ilse
Heee lieve Ruby! Wat een verhaal zeg, ongelooflijk dat je daar op deze manier achter moest komen en dat dat nu net ook nog eens in zo'n onrutsige en spannende periode gebeurt ook Heel goed dat je hem de deur hebt gewezen. Tijd voor jou, tijd voor Ruby en de kids en die kleine. Want iemand die zoiets durft te flikken tijdens de zwangerschap van zijn bloedeigen vriendinnetje, is wel heel erg moeilijk opnieuw te vertrouwen. Neem alsjeblieft genoeg tijd om te bedenken wat je wilt gaan doen met deze situatie en deze vent, want het is wel iets heel erg ingrijpends Wat zal jij ontzettend kapot zijn zeg, het was allemaal al zo stresserend met het stoppen met de medicijnen enzo... Je hebt je in ieder geval gelukkig al wel ontzettend goed bewezen in de afgelopen maanden, toen je het toch al in je eentje moest rooien met die knullen van je en die dikke buik. En dat heb je hartstikke goed gedaan en volgehouden. Dus jijzelf en je vangnet om je heen zijn in ieder geval hartstikke goed! Ontzettend veel sterkte meissie en onthoud dat je er niet alleen voor staat!
Wow Ruby, dat had ik niet aan zien komen ik dacht dat jullie af en toe gewoon mot hadden omdat hij een tijdje weg was en hoopte en geloofde ook echt dat het goed zou komen op het moment dat hij weer volledig papa en man kon zijn. Tja...k heb geen idee wat ik zou doen. Heb altijd een grote bek dat ik hem zou verlaten als hij vreemd zou gaan, maar ja je heb toch kindjes van hem! En om alles alleen te doen, ik weet niet of ik dat ook aan zou kunnen. Aan de andere kant als je hem wel vergeeft, kun je hem dan wel vertrouwen? Zal hij het niet vaker doen? Meid als er iets is moet je het maar zeggen!
Lieve Ruby Meis wat zit jij en je kindjes in een verschrikkelijke situatie! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Vergeet nje kids en en je beeb niet he meis. Die hebben je hard nodig! Ik wil je heel veel stertke wensen in deze klote situatie. Dikke knufffffff
Zo...heb even een uurtje geslapen goh wat kan een mens daarvan opknappen... Zal zo Lars ophalen en dan gaan we naar het pijltjesgooien Oftewel in elke arm een inenting en maar hopen dat hij ten eerste niet alles bij elkaar brult en er ten tweede niet ziek van word... Als ik er dus vanavond niet ben zit ik met een koortsig kind Fijn dat er zoveel lieve reakties naar Ruby zijn, ik hoorde het gisteren dus al en vond het erg moeilijk niks te zeggen, zeker nu vandaag sommigen haar echt misten...ben erg blij dat ze het gewoon hier verteld heeft want ik weet zeker dat iedereen hier haar zal steunen en advies zal geven... Ik weet hoe goed het is om op dit forum je ei kwijt te kunnen! Nou ff wat drinken en de auto maar weer in, hopelijk tot vanavond! xxx Roelie
Ruby wat een rotsituatie en wat een rotmoment. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Doe wat je hart je ingeeft en we staan allemaal klaar voor jou hier. * kaartjes Wij hebben er 150 besteld en de kosten die we maken zijn 230 euro. exclusief postzegels. *verder heb ik de afgelopen dagen niet veel gereageerd veel last van mijn rug gehad. Het even rustig aan gedaan. Nu morgen en vrijdag nog werken en dan ga ik lekker met verlof. *verder gisteravond weer naar de zwangerschapgym geweest. Ik vind het vooral gezellig het kletsen met alle mensen die gelijk met je zwanger zijn. morgen moet ik weer op controle bij de verloskundige ik ben benieuwd. Nou alle meiden doe het rustig en voor degene die de komende dagen een afspraak hebben veel succes. En ruby jij veel sterkte, het is allemaal wel moeilijk wanneer maak je de goede keuze. Groetjes en dikke kus, Jolanda
Ow Ruby meis, wat een rottijd waar je doorheen gaat. Zoals ook al meer is gezegd door de andere meiden: maak geen overhaaste beslissingen, neem de tijd om alles op een rijtje te zetten zodat je kan bedenken wat het beste is voor jou en je kids. Veel sterkte in de komende tijd meis.
Vanavond hebben we partneravond bij de pufclub. Alleen moet Jeroen overwerken, kreeg hij gisteren te horen. Hij zou waarschijnlijk wel op tijd thuis zijn, maar wist nog niet precies hoe laat... pff... ben benieuwd of hij het red!
PFFFF ik ben nog way back, bij pag. 1130 begonnen. Gwen: gefeliciteerd met je zoon Mika! @ Dees: gelukkig dat er toch wat op gaat schieten met je kamertje! Ik programmeer je nummer, ik zag dat we buddy's zijn. @ hope: als je bed niet op klossen staat dan verzorgen ze jou ook niet, en controleren ze je evt. hechtingen etc niet. @ Ruby: wat klote zeg! maar ik dacht dat je man pas net vrij is, had hij al die tijd ook al een verhouding? Wat ontzettend klote, maar je hebt het de afgelopen tijd ook al zonder hem moeten stellen, dus je kunt het. Ik hoop dat je familie hebt om op terug te vallen. Wat betreft kraamzorg en eigen bijdrage, ik krijg alles vergoed van CZ. Ik betaal 2,50 per kaartje, maar is dan ook niet standaard uit een boek gekozen maar ontworpen. strikjes, lintjs etc worden er aan gemaakt. adressen worden op de enveloppen geprint en ze worden met postzegel en al verstuurd. ik hoef zelf dus niets te doen! heerlijk!! oohja alleen belen als hij er is dan worden er zsm foto's gemaakt voor op het kaartje. Bij mijn kramzorg boekjes staat GEEn bedzeiltjes meer, maar bij al die lijstjes van wat je oet kopen zie je ze wel staan. Ik heb er wel een paar voor als hij groter is. Wat betreft de kruiken, ik heb een bellywarmer, heeft iemand die ook? Hier alles ok. Beetje brak nadat we jubileumweek hebben op school, dat betekend veeeeeel werken. Daarom was ik ook een aantal dagen niet hier. 5 okt gaat mijn verlof gelukkig in. Hoe kan het dat jullie zoveel posten? Hebben jullie al verlof? Bij mij komt morgen iemand van de kraamzorg, ben benieuwd. Heb veel gekocht bij de mama mazzeldagen van prenatal! Het begint nu steeds dichterbij te komen.
sow hier eindelijk klaar met verven, is eigelijk nog mooi geworden ook, was ook de bedoeling hihi Ben ook gedoucht, huisje is opgeruimd, en nu ben ik geploft op de bank met de bedoeling dat ik de komende uur even niks doe. Hoest me longen uit me lijf, en dat vind uk echt niet leuk, regelmatig harde buiken, dus hopelijk komt het nu even tot rust
Ik heb een kruik. En wel bedzeiltjes. Die stomme dozen van de babydump hadden de 1e keer niks gezegd, ik heb ze toen te klein gekocht, en gisteren was ik er weer om zeiltjes voor mama te kopen en toen zei ze, ow maar je moet ze een maat groter kopen. Nou ja, die anderen kunnen in de kinderwagen dan. Ik heb ook geen standaard kaartje, helemaal zelf ontworpen en met foto van de baby. Binnenkort de enveloppen schrijven. Alles begint hier nu op zn plek te komen en ik heb zo'n idee dat als ik straks helemaal klaar ben de bevallnig ook snel zal komen. Ik heb nou enorme buikpijn, net bij de aldi 8 pakken zout naar de kassa (plm 3meter) getilt. Bij de kassa vroeg ik om hulp zegt die trut: Hoe heb je de pakken dan hier gekregen?En, kun je niet gewoon een kar halen? Nou, naar de Aldi ga ik dus ook niet meer Net op school de notulen van de MR uigetikt, zo ffr 4 pagina's. Beetje veel voor notulen maar ze zijn iig duidelijk.
Zo, 'behulpzaam' personeel daar bij de Aldi en de Babydump (eerste keer) Wat moet je trouwens met 8 pakken zout?
serenade van de vrienden van mijn man op onze bruiloft http://www.youtube.com/watch?v=diunGC5igpI wie het lied herkent krijgt een sticker!
Kwam even snel bijlezen... Jeetje Ruby, wat een kl*tesituatie meid! Heel knap van je dat je hem de deur gewezen hebt, neem de tijd voor jezelf om er goed over na te denken... Houden van is niet zomaar over, dus denk goed na of hij jouw vertrouwen terug kan winnen...en of je zelf nog verder wilt met hem.. Oh vreselijk moeilijk zeg! Maar wat sommige meiden al zeggen, je hebt al lang en breed bewezen dat je het ook alleen kunt! Heel veel sterkte meid! En ja kan altijd je hart luchten bij ons, dat weet je hè ?! Dikke KNUFFEL !
Ruby sterkte met die rotsituatie, maar je hebt gelijk hoor een relatie zonder vertrouwen kan echt niet! We hebben vandaag toch maar een nieuwe box gehaald (we zouden er een opknappen, wat een *** karwei zeg) Foto staat in mijn album De katten vinden hem heeeel lekker liggen 2 minuten erna lagen ze er al met zijn 2en in... (mag de baby er ook nog in jongens? )