BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Rachel (16) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Serafijntje Jolger Morrighan AGENDA Blondiedfu~27 september met verlof ikke1981~27 september 10.45 VK jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk Dafje~27 september 14:45 VK jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Serafijntje~3 oktober 11.10 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober! Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
Ff een hoop pagina's bijgelezen ... Hier ook pijn aan mijn ribben, Harry is aan het kickboxen in mijn buik. Gisterennacht ook ontieglijk misselijk geweest, wist mezelf geen houding te geven. @ Linda: Ik hoop voor je dat het via deze weg dan wel gaat lukken, ik ga heel hard voor jullie duimen. @ Ikke: das inderdaad balen, en ook ik had je best willen helpen, maar je woont helaas zo ver weg..hoop dat het goed komt. edit: Lees dat het al geregeld is... goed bezig ! @ Gwen, leuk wat van je te horen pfffffffff Ruby wat een slecht nieuws.. en wat een rotstreek... als je gezelschap wil bel me maar (dag en nacht) dan kom ik je wel gezelschap houden. Binnen 10 minuten kan ik daar zijn. Sterkte...
Ik wil niet meer zwanger zijn Ik wil volgende week naar de drie dwaze dagen en HEEL VEEL KLEREN KOPEN! IK WIL NORMALE KLEREN KOPEN! IK WIL KOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN!
Op pagina 67 van boekje 2 van de dwazedagen staan leuke nijntje dingen... Gwen misschien iets voor jou?
Ik zou zowieso inmiddels wel weer eens gewone spijkerbroeken aan willen kunnen trekken. Ik wordt deze linnen broeken erg zat. Vooral het nu ook nog de enige broeken zijn die passen. De zwangerschapsspijkerbroeken die ik heb gekocht zijn alweer te klein. Niet te klein gekocht, maar groeide aan de onderkant gewoon snel en daardoor knellen ze nu.
kinderliedjes oefff ben ik eigelijk ook geen ster in hoor! Idd een paa regels en dan houd het op. Ben trouwens doodop, het hoesten is verdomd vermoeiend, kan amper mn ogen open houden, vanavond vroeg naar bedje denk ik. Kleding: ja zou ook wel graag weer een gewone broek aan willen hebben, ben die band van die broeken zo zat, meetal tegen de avond gooi ik die band naar beneden, maar dan nog zit nog niet zoals ik zou willen. Verder eigelijk weinig te melden
Ikke, wat vervelend dat je steeds zo aan het hoesten bent zeg! Ik ben alleen maar aan het snotteren, maar dat vind ik al erg genoeg! Ik hoop dat je snel weer opknapt van die verkoudheid, want je wordt er ontzettend moe van he?
ja is enorm slopend, bene cht in geen tijden zo verkouden geweest en valt me nu gewoon veel zwaarder dan anders, bahhhhhhhhhhhhh
Ja, vond het echt balen, ik was zo blij toen ik eindelijk een spijkerbroek vond die ik goed aan kon. Ik kon bij de meeste maten niet eens een S-je aan. Ik had uiteindelijk een hele dure broek gevonden maat XS, maar dacht nou ja dan heb ik tenminste weer een spijkerbroek, voel ik me weer een beetje normaal, kan ik me ook eens lekker voelen in mijn kleren. Ik loop nu de hele dag te hijsen aan mijn broeken... Omdat ze afzakken, omdat ik het koordje niet te hard kan aantrekken, omdat dan weer knelt... vervelend hoor... Nou ja, nog 5 weken... (whaaaaa, dat klinkt dichtbij!)
Je bent gewoon vatbaarder, dus het is ook wel logisch, maar het hakt er dan ook inderdaad aardig in, omdat je al veel sneller moe ben
Mijn broeken dus ook, maar kan het koordje zo aantrekken dat ze niet afzakken, maar dat is geen optie, want ik kan echt geen druk verdragen op mijn buik...
Hee meiden Ik heb de meiden van de lijst die regelmatig posten en lezen een mail gestuurd met een update van Ruby. Ik ga nu ff lekker in bad, Lars ligt op bed met hoofdpijn en verhoging...sjips....maar afwachten of hij ziek word... Tot straks! xxx Roelie
Ben nogal onder de indruk van Ruby! Wow had het echt niet verwacht... Ga weer in de kapotzijnopdebankliggenmodus