Ik stuur even wat "stop-nu-met-snotteren-en-hoesten" richting het westen..... **SEND** Al aangekomen Dees? Ruby, suc7, met alles! Roelie, wil je nog eens extra zeggen dat we aan haar denken?!? Broeken hier ook dramatisch... kan even niets verdragen. Ga dan ook zo mijn bedje in, lekker in de 'gewoon-liggen-en-niets-doen-behalve-lezen-en-teevee-kijken'-modus. Morgen laatste werkdag van deze week, daarna nog twee weken, maar wel even lang weekend! Kan ik mooi vast wat dingetjes regelen! Fijne avond allemaal!
ik gooi de banden van de broeken ook naar beneden 's avonds. Ik kan de druk op mijn buik gewoon nie verdragen hoewel ze niet straks zitten. ben ook erg verkouden, zitten wordt hier moeilijker. beetje schuin achterover hangen werkt het beste. Mijn mannetje is nu naar het personeelsfeest van MIJN werk. Ik ben zelf niet mee. Hij wilde mee helpen in de beveiliging leek hem leuk (owkeeee...) Ik probeer wat nakijkwerk te doen, maar ben eigenlijk te moe.
Uhm, ik heb niets ontvangen - maar misschien komt dat omdat ik niet zo regelmatig post als de andere meiden...? Ik leef in elk geval erg met Ruby mee (zie ook mijn post van vanmiddag) en zou graag horen hoe het nu met haar gaat. Zou je me alsnog een pb'tje kunnen sturen? Beterschap met Lars, hopelijk zet het niet door en voelt hij zich morgen weer beter!
tis rustig vanaaf, denk dat ik iets lekkers ga pakken en voor de tv ga hangen. hou de laptop wel op schoot
doe jij alles op school dan maria? Ik moet nu nog 8 klassen proefwerk nakijken (dus zo'n 240 pw's) ben echt helemaal dol. Maandag komen er weer 3 klassen bij. pffffff Ik denk dat dat bij het basisonderwijs hetzelfde is, maar in het vortgezet onderwijs i het lopende band werk
ja ik doe alles op school, maarja, ik werk op een basisschool, ik moet hooguit 23 schrijfwerkjes, 23 taalwerkjes en 27 rekenwerkjes nakijken, ben ik met een klein uurtje klaar mee.
en vaak kijk ik het tijdens de les al na, loop ik rond en zet ik een krul als het goed is... of laat ze bij me komen om het meteen te bekijken....
ik moet nog wel wat handelingsplannen schrijven... en dan kan ik met een gerust hard mijn klas overdragen over 2 weken
lekker gevoel niet? toch denk ik dat je p de basisschool veel langer werkt per dag, hier zie ik ze op de basisschool vaak zat nog tot 17.00 werken. Voor mij hebben ze nog niet eens een vervanger gevonden en k werk 0,9. Vrijdag 5 okt is mijn laatste werkdag. ik moet de laatste 5 weken van het schooljaar weer vol komen lesgeven. neem jij ouderschapsverlof?
Dames, ik ben gesloopt. Heb rugpijn en hoofdpijn en mijn buik zit in de weg. Ik ga mijn bedje opzoeken in de hoop dat het morgen weer iets beter gaat. Tot morgen.
ik ben er soms om 17.30 nog. Ben laatst na 6zen pas naar huis gegaan, maar dat is uitzonderlijk. Vorig jaar was ik meestal voor 5en al weg. Maar wil nu gewoon alles in orde maken voor de vervanging dus maak ik lange dagen. Ik heb al wel een vervangster ja. Ik kom in Feb ergens terug en ga dan parttime werken. Neem wel ouderschapsverof op, maar niet in 1keer, elke week 2 dagen ofzo..
groot gelijk stasia, doe het rustig aan. succes met de pijntjes. Ik drink mijn glas leeg en ga ook slapen. (hoe zit dat met jullie mannen eigenlijk? ik ben heel snel moe maar hij niet. mestal gaat hij dan mee naar boven, hij kijkt tv in bed en ik slaap hahaha. Maar ik vind het ooit wel sneu voor hem, hij is helemaal niet moe)
hahaaha maria, das wel echt erg! Of werkt hij gewoon heeeeeeel hard? Ik stuur Jons wel eens naar beneden als ik echt moe ben en hij wil perse tv kijken hahah Jij hebt ook poezies toch?
Maria, heb jij iets buitenlands? Sorry als ik onbeleefd ben. Ik heb een vriendin met dezelfde achternaam zij komt van Aruba. Maarja dat wil geen bal zeggen natuurlijk. ik ben echt helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig