November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nog 24 berichtjes dan heb ik de 1000 gehaald...lijkt me een leuk streven voor morgen :D

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mooie katten peet

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ga voor de 4000 morgen hihi

4. Zo naar de pufclub geweest met Jeroen. Het was erg gezellig en leuk. Nu maar kijken of het ook allemaal gaat lukken tijdens de bevalling :)

Truste meiden!

5. Niet meer actief

Hoi meiden

Ben ook weer thuis van de cursus, was wel erg heftig informatief vanavond zeg, over ontsluiting, toucheren, weeën etc...men, kan ik nog terug? :( Daarna ontspanningsoefeningen en ademhaling gedaan, zat 1 stuk te gapen enzo...

Ik zit nu nog ff met mn voetje in een bakkie water/soda voor mn wond (nog steeds lelijk) en dan mn bedje in.

Truste en tot morgen
    Ilse

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zooooooooooo jullie lagen er vroeg in,...
    wat een mooie katten zeg,..... trouwens alle katten zijn wel leuke beesten,
    ik zelf heb er 2, en momenteel een straatkat, ter verzorging,....mannetje lief staat steeds op het punt om de kat mee naar boven te nemen,..hij vind hem zo zielig,...
    haha nou dat weet de kat, dus wacht ie net zolang, vd deur, tot ie hem eten komt brengen,....
    haha momenteel krijgt ie meer eten als mijn eigen katten,..
    gisteren zei me mannetje, zal ik wat hart voor hem kopen,.....haha lachen toch, onze papa nog een enorme dierenvriend ook

:)

ik ga zo mn bed nog ff in, mannetje net naar het werk geholpen ,......dus nu ff een bakkie en ff pc tje ,......

fijne dag allemaal

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    jeetje joldeg nog steeds last vd voetjes,.......
    :(
    verbeterd het wel?
    heb je het soda trouwens op drs advies?
    dit , omdat ik vroeger ALTIJD met van alles in de soda ging, was bij ons in de fam vaste prik, soda soda en nog eens soda,..
    tot ik eens hoorde dat het helemaal niet goed bleek te zijn om met je voeten in de soda te gaan, ik vond dit onzin, maar ja toch sindsdien niet echt meer vaak gebruikt,........

vandaar dat ik wou zeggen, heb je al eens met je voeten door de zee gelopen? zout water helpt, of anders dat in je voetenbad,..
    en erna met talkpoeder ;)

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier gaat het nog niet beter. :cry: Ik zit wel op werk maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn rug doet zeer en mijn buik ook. Ik heb het idee dat die kleine aan het zakken is. Maar ja gewoon rustig aan doen en zodra ik weg kan hier ben ik ook weg.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden,
    Hier weer geslapen als een os, voor mn gevoel had ik nog wel een paar uurtjes extra kunnen pikken, maar ja strakjes naar de vk dus dat ging niet werken. Hoest nog steeds me longen uit me lijf, en ben me misselijk brrrrrr, hopelijk trekt het zo wel weg. Nu nog even wakker worden en dan zo onder de douche.

Ilse: uhhww nee je kan niet meer terug meis hihihi

Hope: hihihi wat lief van je mannetje voor de katten

Stasia: doe je rustig aan meis? Als je het niet meer red stoppen hoor, want klinkt niet lekker als ik het zo lees. Aan je zelf en je beeb denken hoor.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bleegh ook hier gaat het niet zo, super slechte nacht gehad. Werd om 2 uur wakker en viel pas om 6 uur in slaap en voila om 8 uur weer klaar wakker doordat ik droomde over vroeger en nogal ontzettend boos werd in me slaap :( heb nu dus nog steeds de adrenaline in me lichaam van het boos zijn :rolleyes:

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goedemorgen kattendames :)

Ik heb hier ook 3 huis tuin en keuken katten maar die wonen in de paardenstal. Als zij er niet waren struikelde ik over de muizen :(
    Binnen heb ik mijn 2 hondjes (jacks) om me gezelschap te houden.

Ik heb ook slecht geslapen, heb ieder uur wel gezien vannacht, brrr.
    Lijkt wel of de pijn in mijn rug ook erger word, maar mag straks gelukkig naar de fysio.

12. Niet meer actief

Mogge, ook ik ben weer van de partij. Krijg straks redelijk onverwachts visite, dus moet nog ff door mn huisje heen. Franse slag hoor, ga me niet druk maken haha.

Hope..euh zout? Lijkt me niet handig, want de wond is nog steeds beetje open en zout in open wonden? Auwwww! En nee, de soda niet op doktersadvies, puur op gevoel, om de wond toch een beetje schoon te houden. Nog nooit gehoord dat t niet goed zou zijn hoor. En het helpt dus vind t wel prima.

Melina, wat balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Was jij nou al gestopt met werken? Ja toch? Misschien dat je dan vanmiddag nog wat uurtjes kunt inhalen?

Dees, fijn dat je weer goed geslapen hebt, ik ook. Succes bij de vlos straks.

Stasia, denk jij wel een beetje aan je grenzen? Als t niet gaat, gaat t niet hoor, buik en beeb (en jij!) zijn belangrijker dan je werk hoor. Denk aan jezelf.

Blondie, wat balen dat je slecht geslapen hebt. Succes bij de fysio straks!

Ik ga even verder wakker worden, kom straks wel weer kijken.

Ciao
    Ilse

13. Goedemorgen... Hier ook slecht geslapen.. Nu al twee nachten achter elkaar.. Gisteren zat ik echt met een slaaphoofd voor de klas. De kinderen keken me af en toe echt aan van: wat is er met de juf?

Vannacht ook slecht geslapen, weer last gehad van indalingsweeen. Elke keer als ik op mijn rug ging liggen werden ze weer als het ware opgewekt.. Eerst had ik dat niet door, maar toen ik op een gegeven moment weer op mijn zij ging liggen (na een stukje te hebben gelopen) zakte het af en was het op een gegeven moment weg. Later ging ik weer op mijn rug liggen en kwam het weer opzetten, dus ik weer op mijn zij en ja hoor, het zakte weer af. Kweet niet of ik er goed aan doe ze niet te laten komen... maar dat ga ik vanmiddag even vragen aan de vlos... ga toch voor controle.
    Ik heb ook alle uren van de klok wel gezien. Ik verwachtte tegen het begin van de ochtend (rond 6-en) wel in slaap te vallen en inderdaad dat lukte.. Totdat één of andere mafkees met een machine ging staan ronken vlak onder ons raam. Er wordt nog veel gebouwd in en om de straat, maar om dat nu om half 8 te gaan doen?! Ik dacht dat ik gek werd.. Sliep ik eindelijk...GRRR! En nu heb ik hoofdpijn van het snotteren en te weinig slaap. Ik ga echt vandaag nog een keer op bed om bij te komen.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

7 MEIDEN
    10 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 22 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (2) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (3) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Rachel (16)
    Natasja (6) - MissyM (20)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Barbabintje (27)

Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig:

Serafijntje
    Jolger
    Morrighan

AGENDA

Blondiedfu~27 september met verlof
    ikke1981~27 september 10.45 VK
    jolger (jolanda) ~ 27 september om 11.40 uur vk
    Dafje~27 september 14:45 VK
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK
    Jen25~2 oktober 16.45 VK
    Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK
    Serafijntje~3 oktober 11.10 vk
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK
    Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK
    Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn)
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Stasia~5 oktober 13:15 gyn
    Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober!
    Roelie~8 oktober 9.45 vk
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis
    Dafje~9 oktober intake Kraamzorg
    Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg
    Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk
    Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Stasia~12 oktober 12:30 gyn
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof
    Stasia~19 oktober 12:45 gyn

GEBOREN
    ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen

15. Stomme is dat hubbie vandaag ook vrij is en kan uitslapen en die slaapt wel overal doorheen.. Dus die ligt nog lekker te ronken... terwijl ik me steeds, frustreer, frustreer... omdraai om te proberen in slaap te komen..

:) Ukkie heeft de hik..

Gisterenavond hadden we pufclubpartneravond. Moesten we samen gaan puffen.. Hij moest mij helpen met puffen. Moest zo ontzettend lachen, kreeg de slappe lach en toen gebeurde er niet zoveel meer haha. Grappig was dat aan het eind de cursusleidster zei: Fijne bevalling en succes! Toen zei Jeroen: is dit de enige keer dat we mee mogen dan? Haha... volgens mij begint hij zich nu echt zorgen te maken over het feit dat het dichterbij komt en hoe hij het allemaal moet doen. Hij moet zelf alles onthouden wat ze had gezegd.. want ik denk niet dat ik in staat ben om na te denken daarover tijdens de bevalling :D

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ikke, Jolger en Dafje, succes bij de VK vandaag!

Ik heb wel prima geslapen vannacht gelukkig.
    Ben geloof ik een uitzondering.
    Word wel regelmatig wakker, maar val dan al weer snel in slaap. En hoef er altijd maar 1x uit voor het toilet, dus dat valt mee.

Heb het idee dat ik me steeds beter ga voelen de laatste dagen. Vorige week was waardeloos, maar nu gaat het eindelijk hartstikke goed. Weinig last van mn rug en buik, dus dat is errug fijn.

Vandaag mn laatste donderdag (lekker dat aftellen!)!

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Joldeg, ja gelukkig wel anders was dit echt een ziekmelddag hoor voel me beroerd :(

18. Dank je murmel!

Normaal slaap ik ook echt goed, maar de laatste twee dagen is dat wel anders... Normaal wordt ik elke drie uur wakker om te plassen maar ik val daarna meteen weer in slaap. Nu lag ik echt bijna 2 uur wakker na een wc-gang.

Lekker dat je je beter gaat voelen meid! Ik heb dat ook gehad een aantal weken terug. Zoiets van wat nu kwaaltjes... Ik voel me prima! Het valt me nu ook extra zwaar dat het nu ineens allemaal zwaarder wordt en ik last krijg van allerlei (zij het dan wel kleine) dingetjes. Geniet ervan Murmel!

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Moggûh dames,

Zo, was al weer vroeg uit de veren.. slecht geslapen.. warm.. opvliegers.. ja, dan denk je dat je er bent als je bevallen bent.. maar nee, dan komen de volgende "kwaaltjes" haha.. badend in het zweet wakker worden door stuwing van de borsten.. au au :p
    Ik lees jullie kwaaltjes ook en hoe raar het ook klinkt mis ik ze.. had ze nog zo graag gehad en Mika nog in mijn buik zodat hij nog verder had kunnen groeien..

Maar goed, wil eens gaan proberen om mijn verhaal hier neer te zetten wat er nu allemaal is gebeurd, wellicht lucht me dat op.. en wie weet hebben jullie er wat aan..

De nacht van donderdag op vrijdag werd ik om 01:00 uur wakker om te plassen. Ik ging naar het toilet en ging weer terug in bed. Nog geen 5 minuten later kreeg ik een enorme "ongesteldheidspijn" in mijn buik.. ik ging er van uit dat het een "voorwee" was.. die verwachtte ik wel rond deze zwangerschapsduur.. een echte nepperd dacht ik dus.. maar 10 minuten later, nog één.. en weer 10 minuten later nog één en steeds pijnlijker.. dus ik dacht, dit komt me te regelmatig.. ik wou opstaan om een kruik te gaan halen voor mijn buik.. ik stond op en.. voelde da ik leegliep.. in paniek ben ik doorgelopen naar de wc, durfde niet te kijken terwijl ik liep.. Ik ging zitten op de wc en zag mijn hele onderbroek onder het bloed.. ik dacht, dit is niet goed, vruchwater is toch helder?! Ik riep meteen Patrick en heb 112 gebeld, binnen 5 minuten stond de ambulance voor de deur. Die zeiden, ja sorry mevrouw.. maar uw vliezen zijn gebroken.. het is geen helder bloed, situatie is niet kritisch we nemen u niet mee, we zullen uw verloskundige voor u bellen.. daar zit je dan.. met gebroken vliezen, weeen om de 10 minuten te wachten op de VK. Gelukkig was z er in 15 minuten. Ik moest weer naar boven, ze heeft gekeken van onderen en gecontroleerd of het vruchtwater was. Het teststokje werd direct zwart en ik moest snel wat spullen pakken om naar het zkh te gaan.. gelukkig wonen wij praktisch naast het zkh dus 5 minuten later was ik er. Ze stonden me al op te wachten, werd direct aan de CTG gelegd, kreeg een injectie voor een snellere rijping van Mika's longetjes en kreeg weeenremmers. Er werd direct een echo gemaakt om de ligging te bepalen. Gelukkig, hij lag met zijn hoofdje naar beneden en de hartslag was ook goed te horen. De eerste weeenremmers sloegen na ongeveer een uurtje aan en heb ongeveer een uur zonder weeen gelegen. In dat uur is Patrick naar huis gegaan, later belde hij op om te vragen hoe het ging en hoorde dat ik al weer om de 10 minuten weeen had. Kwartier later was hij er weer. Ondertussen had ik ook mijn ouders gebeld, want ja.. mijn vader mocht bij de bevalling zijn en wie weet of het door ging zetten.. Heb ze verteld rustig aan te doen, wilde ze niet in paniek laten raken. Dus 's middags waren ze er. Mijn moeder zag al snel dat de weeen te snel en regelmatig kwamen, dus maakte zich al zorgen. Ik mocht pas om 15:00 uur de volgende weenremmer hebben, dus telde ze echt af.. iedere tien minuten.. dus nog 12.. nog 6.. en daar kwam het verlossende pilletje.. en jawel.. er werd zowaar 1 wee overgeslagen.. en ging rustig verder met om de 10 minuten..
    Ze konden niet kijken of en hoeveel ontsluiting ik had aangezien het gevaar voor infecties met gebroken vliezen enorm groot is. Ze kon daarom niet met haar handen voelen.. Om een uur of 6 begonnen ze toch wel om de 7 minuten te komen.. snel daarop om de 5 minuten.. ik kon het me niet voorstellen.. de dag ervoor klaagde ik nog dattie zo hoog lag dat ik het benauwd had, dat ik misselijk was.. en dan zou ie er nu al uit moeten komen? Dat kan toch niet?! M.a.w. het proces van indalen wat normaal een aantal weken duurt ging bij mij in een paar uur.. de VK had ook door dat niets de bevalling nog tegen kon houden en ik werd naar de verloskamer gebracht. Daar kreeg ik het pas écht zwaar.. wat een hitte zeg, vreselijk gewoon. Tegen uurtje of 8 merkte ik echt dat ik drang begon te krijgen, ik voelde de baby drukken.. wegpuffen zeggen ze dan.. ja ammehoela.. tsjonge.. die laatste weeen heb ik wel onderschat qua pijn.. vooral als je niets mag doen.. puf puf puf.. ik mocht nog nie persen, want de gynaecoloog en kinderarts waren opgepiept en die moesten bij de bevalling aanwezig zijn.. nou, ik leefde toen echt in een roes van puffen en bijkomen.. puffen en bijkomen.. ik zag de gyn binnenkomen en begon direct te persen, ik dacht.. die kinderarts komt zo ook wel.. Na ongeveer 40 minuten persen was ons kleine wonder er.. een zoon! Ik was echt helemaal verstijfd.. hij werd direct op mijn buik gelegd, Patrick knipte de navelstreng door, mijn vader maakte een paar foto's en weg wassie.. ik moest blijven liggen om gehecht te worden (door het snelle indalen was mijn huid nog niet ver genoeg opgerekt en daardoor op paar plekjes ingescheurd) Patrick ging met Mika mee en de kinderarts en mijn vader bleef bij mij..
    Na het hechten snel gedoucht, en hup naar beneden naar Mika! Alles zag er goed uit.. Met een gerust hart werd ik naar mijn kamer gebracht waar ik de hele nacht klaarwakker heb gelegen.. ik kon het gewoon niet bevatten.. een zoon! Mijn voorgevoel was al die tijd dus goed geweest.. te vroeg geboren én een jongen.. en daar lig je dan. Om 4 uur 's nachts kwamen ze me vertellen dat hij het moeilijk kreeg met de ademhaling en dat hij iets werd geholpen met c-pab of zo.. Om 10 uur was Pat er en gingen we samen kijken, daar kregen we van de kinderarts te horen dat hij achteruit ging en we naar Zwolle moesten. Mika zou rond half 1 opgehaald worden door de ambulance. Ik moest er met eigen auto achteraan, want de verzekering vergoedde mijn ambulancerit niet.. daar lig je dan.. nog geen 24 uur geleden bevallen en hup de auto in naar Zwolle.. daar meteen weer naar hem toe.. hij was volledig onder zeil en werd kunstmatig beademd.. confrontrerend! Je wilt hem vasthouden, maar dat kan niet.. je zoekt contact maar hij reageert niet.. toch maar weer naar mijn nieuwe bedje dan.. daar kreeg ik te horen dat ik de volgende dag ook daar weer weg moest.. de verzekering vergoed maar 3 dagen ziekenhuisopname en ik was er "goed" aan toe.. ik dacht.. nééé.. niet wéér verhuizen.. ik wil bij mijn kindje zijn.. gelukkig werd aangeboden om naar het RMC huis te gaan.. dus de volgende dag om 14:00 zaten we in het RMC huis.. heb hier nu gelukkig mijn draai gevonden. Het is op 2 minuten rijden van het ziekenhuis. Nu kunnen we toch regelmatig langs hem gaan én kunnen we uitrusten én hebben we niet veel aanloop. Met Mika gaat het zoals ik jullie had verteld iedere dag een beetje beter. Na 2 dagen hebben ze zijn "roes medicatie" gestopt waardoor hij kon gaan bewegen.. Ze begonnen met borstvoeding via een sonde.. en gisteren is hij van de beademing af gegaan en krijgt hij nog wel dat c-pab (geen idee hoe je dat schrijft) daardoor krijgt hij wel lucht binnen die zijn longetjes net een beetje extra druk geven zodat zijn longblaasjes open gaan staan en ze dus sneller ontwikkelen.
    Daarnaast is gebleken dat k een e-coli bj me heb, dus ik heb wat uitsrijkjes af moeten geven en afwachten.. Mika's eerste test was negatief.. dat hij hem dus niet heeft.. nu wachten op zijn tweede test..
    Maar goed, we blijven vol goede moed! Ik hou jullie op de hoogte! En blijf jullie ook zeker volgen. Zodra ik meer rust en tijd heb zal ik proberen wat meer mee te lezen!

dikke kus voor iedereen!

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Jemig moest erg veel terug lezen.

Ruby, lieverd, Denk goed on jezelf en de kleine en je kids. Ik weet dat je het alleen ook red, je hebt het de afgelopen maanden ook enorm goed gedaan alleen, maar ja je wilt toch het liefst samen met je mannetje.
    Kan je ook niet vertellen wat je zou moeten doen. Is zo moeilijk, vooral in deze kwetsbare situatie.

Meid een hele dikke knuf, je mag me altijd bellen hoor. Geen probleem.
    Sterkte met het maken van je keuze.

Maria, Ramon Boekel, klinkt wel bekend, maar ben niet zo goed in namen? Hoe oud is hij? en waar heeft hij gewoon in Winkel.
    Zou hem denk ik wel kennen heb er tenslotte 23 jr gewoond en kom er natuurlijk nog vaak.

Straks komen mijn ouders weer, mijn moeder gaat vanmiddag met Angelus mee naar PSZ, ik moet namelijk hulpmoeder zijn vandaag, maar dat kan ik niet meer. Tevens komt de schoolfotograaf.

Vanacht erg belabberd geslapen, maar dat komt denk i door te veel koffie. Was er wel al vroeg uit en heb al een was draaien en al.
    Gaat goed. Zo meteen nog even de was buiten hangen.

Merk wel dat ik vaker last van mijn buik ga krijgen, lichte oefenweeen, denk ik. Tevens kan ik ook nog weinig aan mijn buik, qua kleding verdragen. De meeste broeken pas ik ook niet meer.
    Tja draag nu een tuinbroek :oops: die past nog en knelt niet op de buik.
    Ziet er niet uit, maar ach, ben toch de meeste tijd thuis.

Maria, leuk konijn hebben jullie. :D

Dees, super meid, dat je oom vrijdag met Piet het kamertje gaat halen.

Gisteren eindelijk de box klaar met verfen en meteen neergezet op zijn plek. Word toch weer erg echt zo.

Hier wel 2 kruiken en ook zeker gebruikt in het wiegje of bedje.
    Wij hadden toen dus nog geen verwarming op zolder en het wiegje staat naast het raam. Mocht van de kraamhulp toen maar 1 dekentje in het bedje en de ijzeren kruik moecht alleen gevuld worden met warm water, niet gekookt.
    nou Angelus heeft het dus ontzettend koud gehad en wilde dus ook niet in zijn wiegje slapen, alleen bij ons in bed. Totdat we dus wel 2 dekentjes en een echte warme kruik gebruikte, toen was het goed.

Niet alle kindjes houden zich zo makkelijk warm, zeker niet als ze een zwaarde bevalling hebben gehad. Angelus heeft 2 keer de vacuum op zijn hoofdje gehad en was dus goed ziek hiervan.

Zo ga zo weer afsluiten en even wat doen in huis, zaterdag gaat mijn vader de verwarming op zolder plaatsen., dus moet even ruimte maken.

Sorry, is toch weer een langer verhaal geworden dan de bedoeling was.

Deel Deze Pagina