Ha allemaal, jullie krijgen allemaal de groetjes van Ruby! Ze zal misschien zodirect nog even online zijn, want ze heeft forum-afkickverschijnselen
He meiden Even kort hoor, ben nog niet zo lang thuis. Vanmorgen eens naar de markt geweest en een voorraadje verse groente en fruit ingeslagen, moet ik toch vaker doen! Daarna door de speelgoedwinkel gestruind, de man met de witte baard komt er tenslotte alweer bijna aan en Lars is bijna jarig...maar heb vresleijk lol om mezelf gehad voor Lars en Niels niks gekocht maar beeb-in-buik is alvast goed bedeeld op 5 december Natasja ik las dat het rommelt, ik ben heel benieuwd meis hou ons op de hoogte! Iedereen die vk afspraken heeft : succes! De rest: pfffffffffff ben moeeeeeeeeeeeee reageer later nog xxx Roelie
Ik duim en hoop met je mee, Natasja! Waarom gaan ze eigenlijk niet proberen het tegen te houden? Dat klinkt in ieder geval een beetje positief dat Ruby weer forumzin krijgt
hier ook weer lekker actief geweest, met nadruk geweest want voorlopig doe ik even helemaal niks meer. Ben even naar de Lidl geweest, drinken ingeslagen en een hoop fruit en de rest van de zooi. Blijf me altijd verbazen wat ik dan maar hoef af te rekenen. Maar goed ben dus werkelijk gesloopt, het idee dat er weer een bosneger is langs geweest, auw. Voorlopig blijf ik even op de bank hangen en dan strakjes misschien maar even huis aan kant doen. Ohww Natasja sjee je houd het spannend, dit word weer een hele middag op het forum neuzen, he wat naar Ook al lekker aan de shop geweest roelie hihi leuk hoor! Murmel fijn dat je ons op de hoogte houd ivm Ruby en als ze niet meer online komt wat begrijpelijk is doe haar maar de groeten terug!
Natasja.. hoop ook dat het vals alarm is. Kun je vertellen wat je precies voelt.. Ik had vannacht namelijk ook erge menstruatie-achtige krampen en die kon ik ook niet plaatsen. Ik heb ze één keer eerder gehad, en heb toen heel lang niets meer gevoeld. Nu vannacht dus weer en deze hielden veel langer aan. Ik kreeg ze ook na ongeveer 20 minuten (ja dan ga je toch denken.. het zal toch niet..) nog een keer.. toen ik op mijn zij draaide trok het wel weer weg.. Ik hoop voor jou dat het ook weer weg trekt meis.. Hoe langer hoe beter. Maar kan me voorstellen dat ze je beeb met 34 weken 2 toch laten komen, omdat het op zich goed in staat is om zelf te overleven... 90% van de baby's kan dan zelfstandig ademen en zich warm houden. Succes in het ziekenhuis meid!
Barbabintje de vk zei dat ze het niet tegen hielden omdat ik de 34 weken grens voorbij was. Ik dacht dat dat 36 of 37 weken was, maar blijkbaar is het 34 weken...stond er ook wel ff raar van te kijken hoor. Ikke vervelend he, hele middag forummen Liefs, Natasja
Vandaag een nieuwe mijlpaal! 35 weken zwanger! Had vanmorgen trouwens echt een dip rond half 10. Gelukkig is hubbie vrij en heeft ie me een beetje op kunnen beuren. Wat een knuffel al niet kan doen Ik had het echt even helemaal gehad met zwanger zijn. Hoe ik ook zit, er doet wel iets pijn, ukkie begint nu zelfs richting mijn rug te trappen (is dat mogelijk?) Maar het steekt behoorlijk als ie dat doet. En het indalen is geen pretje... Leuke voorbode van wat ik nog kan verwachten tijdens de weeen. Wat ik wel fijn vond om te realiseren is dat zodra het weg is, je ook helemaal nix meer ervan voelt.. Je houdt er dus geen pijntjes aan over.. Je kan tussendoor dus ook echt bijkomen... Gelukkig maar...
Dafje we waren tegelijk met posten Maar ik werd dus vannacht wakker met echte mega ongie-pijn. Dat hele vervelende zeurende, stekende gevoel in je onderrug. Het was net of ik wel zo ongie zou worden. Daarnaast voel ik het al een paar dagen "sjiepen" elke keer een klein straaltje. Die rugpijn bleef aanhouden tot een uur of 11 vanmorgen en toen trok het ook naar de voorkant van de buik, maar dan scherper. Nu heb ik dus in de rug en buik ongiepijn. Het kan best zijn dat het indalingsweeen zijn, maarja....you never know. Ga zo richting de vk.... Liefs, Natasja
Duurt alleen wel lang al lijkt mij dan voor indalingsweeen... maar ik heb geen ervaring hoor dus... ik kan het je ook niet vertellen. Ben benieuwd, en inderdaad kun je maar beter zeker zijn van je zaak.
Jemig, Natasja, je maakt het wel spannend zo! ik ben erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn van je bezoek bij de VK! Heel veel succes x
hoi allemaal, Ik mag niet klagen ik slaap eigenlijk altijd goed! Ik hoef nog mar 1 weekje te werken en dan lekker verlof, ik kijk er ontzettend naar uit. @ Gwen: mooi opgeschreven je verhaal, hoop dat je hemmag vasthouden. @ natasja: ik duim voor je dat het nog niet zo ver is (duim duim duim duim) hier komt om 16.00 een vrouwtje van de kraamzorg. Ik moet nog eens bellen naar het ziekenhuis om naar de verloskamers te gaan kijken. Vanavond partneravond bij de zwangerschapsgym. tot later allemaal
hoi hoi ff een inbraak, is er iemand? ik ga namelijk zo ff naar prenatal, en denk er over om daar mijn zwitsal spullen aan te schaffen,.. is dit een goed idee? of bevelen jullie mij elders aan?
Ben er wel Hope, maar kan je niet adviseren. Ik vermoed wel dat de Prenatal duurder zal zijn dan Kruidvat ofzo, maar weet dat niet zeker, is puur gevoel. Veel plezier bij de Prenatal, altijd leuk!
haha nou ja altijd? behalve bij de kassa dan maar uh ga eigenlijk alleen ff de blijde doos halen, vandaar dat ik dacht meteen misschien die zwitsal te nemen,...... maar dus toch ook wel, wat ik vermoedde , prenatal duurder,..... vandaar dat ik d8 de dames hier weten het vast wel,... zag laatst bij dirk ook heel veel spulletjes van zwitsal, maar ja niet echt op de prijzen gelet,.... maar ja bedankt,... wie weet komt er nog iemand in de tijd dat ik me klaar maak,... thx vd reaktie, fijne middag verders.....
Ga je veel kopen dan van Zwitsal? Ik bedoel, zo heel veel zal t niet schelen, misschien een dubbeltje per fles? Ik neem aan dat je geen 80 flessen gaat halen ofzo?
Hey! Ik zit bij de buik van de maand verkiezing! allemaal op me stemmen he! 8) Alleen jammer dat het mijn buik van 25 weken was, hij is nu veeeeeel groter!
zo even heerlijk op de bank geslapen, al zou ik zo wee verder kunnen slapen, oeff Maar goed even wakker worden en dan even de stofzuiger door het huis halen, heb ik nog steeds niet gedaan te erg gewoon hihihi
Zo, de visite is weer weg. Heb even trots de babykamer laten zien natuurlijk (en de rest van t huis, een van de dames was hier nog niet geweest). Ze waren lekker enthousiast, toch leuk! En weer leuk Poohbeertje en dekentje gehad. Ben nu wel moe zeg, was er al vroeg uit vanmorgen, huis aan kant gemaakt en daarna visite, merk dat ik dat toch ni goed meer gewend ben. Ach, nu ben ik weer alleen, weer rust aan mn koppie...erg he haha ben echt een huismus geworden
Hee meiden, zoooo ben gesloooooooooooooooopt..... Vandaag op kantoor alle voorbereidingen voor de openingsavond moeten doen, heel de dag van hot naar her lopen, boodschapjes doen, spullen klaarzetten, kantoor opruimen en schoonmaken...pfff Gelukkig hebben ze mij redelijk met rust gelaten en alles op mijn gemakje laten doen, maar ben helemaal kapot... Maar, we mochten wel allemaal eerder naar huis om lekker uit te rusten! En morgenmiddag krijgen we waarschijnlijk ook vrij.... Ik hoef op de avonden ook niet aanwezig te zijn, omdat het dan allemaal wel erg veel voor me wordt en zaterdag hoef ik ook alleen maar even m'n neus te laten zien....Ze verwachten gelukkig niet zoveel van me! Mijn andere collega's moeten allemaal 4 avonden en 2 zaterdag middagen draaien, dus ben allang blij dat ze rekening met me houden... Ga nu ff lekker in bad dobberen... @Gwen; prachtig en duidelijk geschreven! Hoop dat je snel je mannetje vast mag houden! Kan me zo voorstellen dat je de kwaaltjes wel mist, het is ook allemaal zo plotseling gegaan... @Linda; meid hoop dat je snel weer een beetje je draai kan vinden, en wij nemen je echt niets kwalijk als je een tijdje niet komt of niet op iedereen reageert hoor! Er zijn er zoveel die momenteel niet echt veel reageren.... @Natasja; Jee meid je maakt het wel spannend zeg.... Hou je je benen nog even bij elkaar? Hoe was het bij de VK? Dat was toch rond 14.00 uur, heb sindsdien niets meer van je gelezen...