He meiden voor de duidelijkheid het is niet de bedoeling dat jullie mij nog meer gaan vergezellen bij de bevallingslijst hoor Ik vind het wel aardig van jullie maar het is nu nog veel te vroeg voor jullie. Staks in november mogen jullie allemaal bij mij komen Liefs Linda p.s. ik ben wel heel benieuwd hoe het met natasja gaat.
Morrighan, ik heb op je buik gestemd, hoor. Ben ook benieuwd hoe het met Natasja gaat. Heb hier helaas nog niks gehoord van Maris... Morgenmiddag gaan we kijken bij ons nieuwe nichtje Lize! De eerste nacht zijn ze goed doorgekomen: de kleine heeft geslapen van 23.45 tot 06.30 uur! En haar zusje van 2 reageerde echt superlief op de baby; kusjes geven en aaien **smelt** Ben trouwens erg benieuwd wat ze van de Bubbaduck splashsuit vinden. Ze gaan graag zeilen, varen en zwemmen in de zomermaanden
die Linda, lijkt me een mooie afspraak! Dus allemaal; beentjes bij elkaar tot minstens 1 november... En nog steeds niks van Natasja.....Ik neem aan dat Missym wel meteen iets post als ze een berichtje krijgt...Of dit doorgeeft aan een van ons... Ik ga nog ff bankhangen voordat hubbie thuiskomt, want die wil zometeen nog even naar de bouwmarkt...kan ik nog ff wat energie bijtanken....Het badderen heeft in ieder geval al een hoop goeds gedaan!
Oh, krijg net een sms van mijn vriendin...toevallig zeg... Vandaag was het rustig met de weeen, maar vannacht en vanmorgen heeft ze er nog een paar gehad. Ze blijft nog een dagje aan de remmers en morgen kijken ze hoe verder.
Mochten er trouwens nog meer meiden zaterdag in de buurt van Eindhoven zijn..iemand zin in een minimeeting? Zaterdag, Eindhoven, preciese plek en tijd nog niet besloten (geloof ik). Maria Blondie Peetje Ilse
Wij wonen gewoon te ver weg voor de eindhoven-meeting....Gaan wij toch lekker peebeeeen over de a.s. amsterdammeeting op de 7de lekker puhla...
Oh wow, das een mooie score voor een eerste nacht, ben benieuw hoelang ze dat volhouden Enneuh.. Gefeliciteerd met je verse tante-schap!!
Zojuist keek ik even bij de decembermamma's; zij hebben nu ook een buddylijst En er staat een foto van één van die vroeggeboren kindjes (er zijn er 2 met ongeveer 27 weken al ter wereld gekomen en beiden vechten nu heel hard). Echt een heel klein beebje. Staat - geloof ik - op pagina 897 en het is absoluut geen "enge" foto Zo en dan ga ik nu naar de shoarmazaak met een vriendje van me. Jean-Paul mag ook mee Een lekkere vette hap, jammie, daar hebben mijn hormoontjes en ik wel zin in!