November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Eet smakelijk Ilse!

(p.s. ik was overigens tot voor kort ook zo´n zus die nooit kinderen wilde, dus je ziet dat er nog wel eens dingen kunnen veranderen ;) )

2. Niet meer actief

Jeetje nog steeds geen nieuws van Natasja...

Heb ondertussen een overheerlijke pizza van de plaatselijke turk verorberd... HMMMM dat was lekker!

@Esther; GEFELICITEERD MET JE KERSVERSE TANTE-SCHAP !!!!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmmm...
    De buren van de buren van de buren hadden dus een kind gehad.
    We kregen een kaartje met daarop de vraag of we langs wilden komen. Ik kaartje terug in de bus gedaan of zaterdag ze misschien schikte.
    Stond hij nu aan de deur met zn agenda om een datum te prikken.
    Zag er zo komisch uit.....

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Gefeliciteerd tante Esther !!

5. Niet meer actief

Meiden, heb mijn buddy Indigo even een sms gestuurd om te vragen hoe het met haar gaat, heb haar al een paar dagen niet gezien op het forum..

@Maria; da's een aparte manier van een kraambezoek plannen! Maar wel heel handig, zo weet je tenminste wie wanneer gaat komen...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heb zelf even geen puf om te reageren maar

UPDATE NATAS

Net binnen gekregen sms:
    Hey buddy!
    Update, ik ben terug van het zh in almelo, maar ben doorgestuurd naar de seh van een ander ziekenhuis. De beeb maakt het goed, het rommelt nog wel. Alleen ligt het probleem bij mijn maagband. Hou je op de hoogt! X Natas

Gaat dus nog goed :D

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja nou ja... nu zelf die afspraak niet vergeten...
    gelukkig gaat het goed met natasja

8. Niet meer actief

Ah gelukkig redelijk goed nieuws! Wel vervelend van die maagband...
    Sterkte Natas !

@Maria; ach als je hem vergeet zeg je toch gewoon dat het aan zwangerschapsdementie te wijten is.. :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    naja, er ligt hier een cadeautje voor ze op tafel...dus zolang het hier ligt zal ik het niet vergeten

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ben nieuwsgierig wat heb je gekocht :D

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mag ik even een ego berichtje plaatsen? ;)

Pfffff....René liet een uurtje terug de honden uit en kwam een meisje uit Lars zijn klas tegen met haar labrador...nou ja honden wild natuurlijk, hoop geblaf en meisje languit dus knie geschaafd.
    Dus ik haal haar achterhuis om de knie te verzorgen en ik had nog een hond in de kennel die natuurlijk ook flink blafte tegen het onverwachte bezoek...Kyra vond het erg leuk een kindje met hondje achterhuis ;)
    Staat de buurman 3 huizen verderop over de schutting te schreeuwen dat we onze honden eens stil moesten houden en een hoop scheldwoorden erachteraan...jee zeg ik zit daar met een meisje van 8!
    Wat een aso figuur, natuurlijk blaffen de honden maar zo extreem was het niet...oh wat was ik opgefokt!
    Toen het meisje weer weg was kwam René net terug toen heb ik een paar onfatsoenlijke dingen vrij hard gezegd achterhuis zodat asobuur ze kon horen, ik wist niet dat ik het in me had maar het ging over hem tegenkomen, een bezemsteel en die ik ergens in zou rammen :oops:
    Pfoeuw echt een ontplofte hormonenbom...zijn trouwens dezelfde lui die op mijn verjaardag ook al belden om te klagen...aaaaaah word er gek van!
    Wat ik nou zo raar vind he...over mijn honden (en alle andere beesten) hebben ze continue wat te klagen, maar ik hoor ze nooit over het buurjongetje die 's avonds achterhuis met de bal tegen de schutting schopt (waar ik me dus niet aan stoor tis een kind), de buurjongen van 19 die om half 11 thuis komt in zijn auto met bonkiediebonk muziek...al die dingen zijn schijnbaar geaccepteerd maar waakse honden is een reden om zo te reageren?
    Ik snap het soms niet meer...en als het nou nog 's avonds laat is oke, maar het was nog niet eens 7 uur?
    Bah ben er opgefokt van, moet die lui nu echt niet tegenkomen zeker niet met de bezemsteel in de buurt :oops:
    Einde ego berichtje :D
    xxx Roelie (gaat nu bijlezen!)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wat een hufter zeg Roelie!

13. Niet meer actief

:) :) :) Oh Roelie, wat een verhaal zeg....

Kan me trouwens wel een voorstelling maken van wat je gezegd hebt over de plaats waar je die bezemsteel zou laten.... :)

Denk dat ie dan een week niet meer kan lopen of zitten.... ;)

Maar kan me goed voorstellen dat je het beu bent dat ze dus in feite om alles en niets lopen te zeiken...

Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar wat verder bij ons in de rij zit ook zo'n stel dat op hun buren zeurt....Hoor regelmatig wat daar allemaal weer voorgevallen is...Daar wordt je soms niet echt vrolijk van!

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    heb een rompertje met sokjes en mutsje en knuffel van dezelfde stof..

15. Niet meer actief

:( die snap ik ff niet...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik was vandaag ook niet aardig tegen een kind..
    heb hem niet uitgescholden maar was wel heel boos...

Om te beginnen wilde hij na de gym zn kleren niet uit doen. Dus ik zei, je komt maar naar de klas als jij je gewone kleren weer aan hebt. Deed hij dus niet.
    Directeur zei, laat hem dan maar in zn gymkleren in de klas zitten.
    Zo gezegd zo gedaan. Ik had ondertussen een enorme harde buik gekregen dus ik zei tegen hem: en nu heeft de juf buikpijn. Kon hem niks schelen.Daarna begon hij kut en shit te roepen....
    GRRRR.....
    toen was ik echt boos.
    toen zei ik, heel onverantwoord maar goed. Ik praat niet meer met jou zolang jij je gymkleren nog aan hebt...
    maakte hem ook niks uit... vervolgens heeft hij nog eenheel kind ondergestift....
    GRRRR harde buik tot en met had ik toen...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    gekocht voor de buren :S

18. Niet meer actief

Oh zo....

Jeetje fijn zulke kindjes in de klas...normaal zal je er misschien veel beter mee om kunnen gaan, maar zo tegen het eind aan ben je misschien toch wat licht ontvlambaar... ;)

Hoop dat je er niet veel van zulke hebt...of is ie normaal niet zo eigenwijs?

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hee ilse, weet je wat jij zou kunnen doen dit weeknd...de lichtjesroute!

20. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    HALLO!

Tante Es, gefelicitaart!! Enne, hele nacht doorslapen, zo eentje wil ik er ook wel ;)

Natas, goed om te horen dat het goed gaat en fijn dat je onder goede controle staat! Wist het ook niet van die 34 weken grens, ben ik morgen ook al!

Roelie: heerlijk, even je gal spuwen :)

Hier verder even geen nieuws, behalve .... NOG 2 WEKEN WERKEN!!!
    Vandaag de laatste dag voor deze week gehad, nu lekker een lang weekend. Nu al zin om in bed te liggen, ga ook over niet al te lange tijd. Waarschijnlijk eerst even badderen heb ik ook zin in! Mannetje gaat gelukkig graag met me mee, is ook heel moe tegenwoordig! Ook een voorbereiding?

Morgen kom ik lekker bijkletsen, hoop dat er dan weer wat mensen online zijn!

XX Sammie

Deel Deze Pagina