heb je al gegeten dan? neem ff iets lichts,.....theetje met een krekkertje ofzo tja als mannetje zegt ik ga wel langs prenatal en geef de dozen wel bij mijn ma af, dan kan ik gewoon thuis aan de slag en wat info bij fam van mn vriendin inwinnen, en dan kunnen we zondag op bezoek in het zh gaan,..mannetje is zondag vrij . ga smiddags toch ook al op visite naar een andere zwangere vriendin,
ohww haha dat is ook nog een optie, nou dan weet jehelemaal niet meer wat je moet doen Ja heb net al wat gegeten, een banaantje, zo maar even wat drinken en hopen dat het snel weer zakt. Zit nu te wachten tot piet eens klaar is, kan ik onder douche springen. Heb ik dat maar weer gehd voor vandaag
ja nou ik ga ff een hapje nemen, heb wel geen trek maar ja anders kan ik niet ff terug mn bed in vd honger,....... en dan zie ik het allemaal wel als ik wakker wordt,....... de tijd vliegt nu wel he? al half 7,.... heb ook een beetje het gevoel van blijven hangen om de sept een beetje te steunen, tot de andere sept wakker zijn,....... maar ja dan komt er helemaal niks van welke planning dan ook vandaag heb je trouwens nog iets van ruby vernomen? had jij een pb gehad?
ja eindelijk word het een beetje een schappelijk tijd om wakker te zijn. zelfs mn katten worden nu pas actief Die zaten me net weer eens raar aan te kijken toen ik mn bed uitkwam. De misselijkheid neemt gelukkig alweer af, glasje limonade genomen, hielp toen ook altijd goed. Straks nog een bakje koffie, douche aankleden enzo, dan kan de dag echt beginnen Sjee mn mannetje als die wakker is, gaat ook gelijk zn praat machiene aan he, oefff kan ik neit hebben hahaha
haha ja moet je onze typpraatjes niet meerekenen dan ....klessenbessen, we hebben bijna 2 uur volgelult hihi
maar uh heb ook maar een banaantje genomen, dus ga ff michelle fijne bevalling wensen en ga dan nog ff 2 uurtjes op mijn zij,........anders straks zo moe, en das zonde vd dag,....... nou je ziet me wel weer verschijnen,..... fijne dag verders,.......... ennuh,.....geen dingen doen , die ik niet zou doen he? (hihi grijnz )
hahhaah nou vind het wel gezellig je moet toch wat met de tijd De andere meiden liggen nog lekker te slapen teminste dat hoop ik voor ze
hihi is goed meis Wens je nog even weldrusten en slaap je ook nog een beetje voor mij. ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeele lange dag gaat worden hihi Fijne dag nog verder als ik je niet meer spreek
is goed, ennuh wie weet kan ik niet meer slapen dan ben ik er ook gauw weer hihi met de volgende lading koffie haha , maar dan blijf ik zekers thuis ,.. groetjesssssssssssssssssssss / zwaaien,......
ohw nog niemand actief hmz nou ben gedoucht en aangekleed, ook al een beetje opgerimd hierzo zo ook nog even een stofzuiger door het huis heen halen Hebben we dat maar weer gehad
Ja, heinevetters, daar droom ik ook vaak over de laatste weken ! Ehm....? Zo, Hope en Ikke hebben even wat paginaatjes volgetikt, haha! Hier ga ik mijn laatste werk-vrijdag beginnen van dit jaar, joepie! Maar eerst maar eens kijken of wel op mn werk kom met dit hondenweer, want dat al wel heeeeeeeele fijne files opleveren
Morgen meiden....Hier weer een nacht met onderbrekingen...last van het ruggetje.. Jeetje Natas toch opgenomen, ben wel heel benieuwd waarvoor dat nu is... Hoop dat we snel wat horen... @Ikke en Hope; zoooo jullie hebben er weer een gezellige boel van gemaakt vannacht.... @Hope; straks lekker nog een paar uurtjes slaap pakken? @Ikke; veel plezier met je babykamer vandaag! Ennuh Heinevetters? Ikke ook blond.... Hier ook de laatste werk-vrijdag...Hierna nog 4 dagen...YEAH ! Meiden tot straks en als er nieuws is van Natasja, wil iemand mij dan ff een sms sturen, kan vandaag niet op de computer op kantoor...en ben natuurlijk wel heeeeel nieuwsgierig!
goeiemorgen meiden, Hier een redelijke nacht gehad. Mag niet klagen, Kids al om 7.00 uur wakker, dus die zijn al aangekleed en zitten heerlijk een broodje te eten. Zometeen op tijd de deur uit richting speelgoed winkel om de dag aanbieding op te halen, een torenkraan, scheelt zeker 15 euro, dus de moeite waard. Is alvast sintkado nr. 2. Maar wat een weer zeg. Echt herfst, maar slaap er altijd wel lekker op. Natasja, je maakt het wel spannend zeg. Vanacht opgenomen, ze houden het dan wel niet meer tegen met 34 wkn maar het is nog wel wat te vroeg. Morgen alweer 35 wkn! Gaat echt super snel zeg. Moet nog wat kleine dingen doen, maar alles toch aardig klaar gekregen. Morgen word de verwarming alleen nog geplaatst op zolder. Gisteren eindelijk een leuk muziekmobieltje tegen gekomen voor in de wieg. Een roze poesje, met een heel zacht melodietje. Echt heel lief. Moest me trouwens inhouden bij de C&A, zag een heel leuk pakje hangen. Maar nu eerst de jongens weer wat nieuwe kleren. Vooral Zefanja voor zijn verjaardag. Nou ga zo alvast schoenen aantrekken bij de mannen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig: Rachel Serafijntje Jolger Morrighan Dus, dames, als jullie ook een buddy willen (zijn), laat maar weten, dan ga ik (Barbabintje) puzzelen! AGENDA jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 2 oktober 9:30 uur VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Sammie2~ 3 oktober 10:20 uur VK Serafijntje~3 oktober 11.10 vk Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt eindelijk geleverd Stasia~ 3 oktober met verlof Tari (Melanie) 3 oktober 19.30 uur VK Sammie2~ 4 oktober 8:00 uur intake kraamzorg Joldeg (Ilse) 4 oktober 10.00 uur VK Joldeg (Ilse) 4 oktober 12.10 uur Groei-echo (32wkn) Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Stasia~5 oktober 13:15 gyn Koffiedate Amsterdam Novembermama's ~7 oktober! Roelie~8 oktober 9.45 vk MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Joldeg (Ilse) 9 oktober 20.00 uur Info-avond ziekenhuis Dafje~9 oktober intake Kraamzorg Barbabintje (Esther)~ 10 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Blondie~ 11 oktober 15.00 uur vk Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur vk Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof Stasia~19 oktober 12:45 gyn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen
kwam even spieken of er al nieuws was van Natasja.. Hoogeveen.. tjee zeg dat is niet echt naast de deur voor haar... Hopelijk gaat alles goed verder! 34 weken is toch ook weer zo'n magische grens waar ze in ieder geval overheen is.. en Esther, gefeliciteerd met je "tante-schap"!
oefff ben nu echt slaapdronken Voel me raar in me hoofd, net alsof ik een avond ben wezen stappen. blehhhh Dit word me een dag :S