November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    jeetje IKKE zit je d'r nog? of weer? hihi

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou murmel geniet maar dubbel van je laatste dagje, hahaha
    met een beetje mazzel mag je vroeger weg :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    uhhhhwww ik zit er nog, zwaar aan de koffie en enorme zoete kauwgom om wakker te blijven hahahahah
    Hopelijk krijg ik zo weer een opleving

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    tja was een uurtje terug al weer wakker, mannetje is al weg, komt zo terug,.....
    dus ik ga me ff redderen hier, kwam ff gluren ,......

nou fijne dag

:)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    maar onder tussen wel huisje opgeruimd en de stofzuiger er door heen gehaald. Alles is weer netjes voor ff, voordat mn oom gaat beginnen met zagen. Eigelijk te stom voor woorden dat ik dan weer eerst ga stofzuigen, kan er niks aan doen zijn mn hormonen hihi

6. Niet meer actief

Jee Dees en Hope, wat waren jullie er vroeg bij vanmorgen. Had ik dat geweten, was ik mee komen kletsen, lag ook te woelen namelijk ;)

Ik ga me zo s ff aankleden enzo en dan gaan we over een uurtje richting Eindhoven. Ik ben mobiel bereikbaar voor t geval dat. Houdt iemand me op de hoogte als er belangrijke nieuwtjes zijn? Ik denk dat Maria de hele dag werkt en niet overdag online kan komen (mijn buddy).

Blondie, Peet en Maria, tot morgen!

Andere dames, tot zondagavond.

Fijn weekend allemaal!
    Liefs
    Ilse

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja ja time flies... ik zit hier nu te wachten op het laatste bezoek van de VK.. echt vreemd..

en ow dames.. ik heb al een heerlijk broodje filet americain gehad mmmmm :p

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi meiden daar was ik weer

Esther van harte gefeliciteerd met je nichtje:)

Nathasja, gelukkig positief nieuws dat het geen weeen zijn, maar wel vervelend dat het met je maagband te maken heeft. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Nauw dat nieus over het ziekenhuis is niet al te best nieuws. Hopen dat het mee valt.

Roelie wat een botte boer zeg die buurman, kan me goed voorstellen dat je even uit je slof bent geschoten. Ik hoop dat verder alles goed gaat met jouw, je man en de kids. Fijn dat je trouwens contact houd met;)

Dafje van mij mag je ook over twee weken bevallen hoor jij bent de eerste die de gezonde grens over gaat. Ik snap ook heel goed dat je het zat begint te worden. En als er wat gebeurd laat het mij weten he als je buddy ik ga het dan meteen posten

Ilse een heel fijn weekend toegewenst, probeer ondanks alles wat er op de planning staat toch lekker uit te rusten en goed aan jullie drietjes te denken.

Maria, ik vind het knap van je dat je alles tot zo goed in de puntjes geregeld wilt hebben met je werk en dat het nog volhoudt met een klas van die handenbindertjes. Wat zal jij straks lekker genieten van je verlof;)

Dees gefeliciteerd met je 4000 berichtjes echt knap van je, ik heb er nog geen 1000. En veel plezier in je verlof.

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier ff een update. Heb geen puf om alles te lezen. heb sinds gister veel pijn in mijn rug en onderin mijn buik. Buik is keihard. Heb daarstraks het zh gebeld en ik moet vanmiddag even langskomen. Gaan ze even kijken want het indalen van de kleine mag niet zoveel pijn doen. Ik hou jullie op de hoogte en mocht ik moeten blijven ofzo krijgen jullie het via Melanie (mijn buddy)wel te horen.

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Fijn Gwen dat MIKA alweer een week oud is. Heb je al met heb mogen kangeroeen.

Lekker he die filet american, ossewordt, rosbief:):):):) even lekker maken. Wij mogen het en hun lekker niet. nananana.;););) Kunnen jullie wel tegen toch dames.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

meiden wat had ik nauw gezegt niet meer bevallingen bij mijn lijstje. En niet allemaal naar het ziekenhuis zo blijft er niemand meer voor mij over om lekker mee te kletsen. :D :D :D

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :confused:

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jááááá gisteravond heb ik me hem mogen kangoeroeen.. ik was helemaal ontdaan.. hij heeft geen krimp gegeven.. hij viel meteen in slaap zonder extra zuurstof! dan voel je pas echt een band hoor.. hij kwam helemaal tot rust en k doezelde ook helemaal weg hihi.. hopelijk vandaag nog een keer! Daarnaast heb ik zijn temperatuur gemeten, luier verschoond.. heerlijk! De eerste keer kwam er gelijk een nieuwe "lading" naa buiten haha.. en men, wat zijn die kleine kereltjes groot geschapen haha..

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    be ik blij dat ik dat niet lust hihihi
    Verlang wel naar een lekker biefstukje en een rose-tje jummie

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb zooooooooo een zin in rosbief, droom er zelfs van :confused:

Hier weer een geweldige nacht gehad :rolleyes: maar goed nog geen nieuws van natas, zal haar zo smsen!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hahaha! Wat leuk man, als ik dat zo lees kan ik echt niet wachten!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gwen super meis!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    geloof me.. dat broodje eet je voordat je het weet! de tijd vliegt écht hoor!
    Wij kregen vorige week te horen dat we het weekend af moesten wachten hoe hij die doorkwam..en vanmiddag gaat alweer een nieuw weekend in!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoe is het nu met hem? Zo te horen boekt ie al vooruit gang omdat je mocht kangeroeen..

20. Mogguh dames!

Hier weer aardig geslapen.. Iig in bed gedommeld tot half 10. Moet om half 11 weer op mijn werk zijn.. heb ik zelf afgesproken.. ach je moet wat met je vrije dag :)

Ik heb wel vanmorgen sinds ik opstond al last van menstruatiekrampen.. ws indalingsweeen. Ik hou het in de gaten en jullie horen vanmiddag van me of ik er nog leef :)

Ik ga vanmiddag weer reageren, want ik moet nu snel broodje smeren en rennen! Doeg!

Deel Deze Pagina