Hallo Mama's to be, Zijn jullie al misselijk? Ik nog niet, soms een beetje raar gevoel in mijn maag. Ik heb eigenlijk nog niet veel kwaaltjes. Ik heb ietsje meer dorst en moe daardoor ook ietsje meer plassen en van tijd tot tijd hoofdpijn. Soms maak ik me wel eens zorgen. Hebben jullie al kwaaltjes? Liefs Wendy. Oh ja wel zeer pijnlijke (.) (.) !
@ wendy Ik heb in mijn boek gelezen dat de echt misselijkheid pas met 6 weken komt. Ik ben me vast aanhet voorbereiden
Nou, ik las net hetzelfde, over dat misselijk worden. Ook begreep ik dat ik verkeerd had geteld ivm de behandeling. Ik zou dus 4 nov. uitgerekend zijn...? Nou ja, banner even aangepast. We horen het de 14e wel. Ben wel super benieuwd...naar de echo en de datum! Elmo
Dank je wel! Hoe gaat dat bij jou? Is dat heel anders dan in NL? Controle beter, of juist niet? Thuis bevallen of helemaal niet? Elmo
Elmo: hoever dacht je eerst te zijn dan? Ik heb wel kleine kwaaltjes zoals veel plassen, druk in mn onderbuik en zo nu en dan wat steekjes en licht gevoelige borsten Hoop niet misselijk te worden vanaf de 6 weken Ben ik met dylano ook niet geweest, maar ja iedere zwangerschap is natuurlijk anders Trouwens Elmo wat ben jij al ontzettend verwend met cadeautjes zeg!
Hoi allemaal! Nou, we beginnen aardig blij te worden nu hoor! Alleen soms slaat bij mij de stress een beetje toe, maar dat zal er wel bij horen. Het is niet niks allemaal. Morgen weer aan het werk.... Ik heb nergens zin in dus ook daar niet in. Maar ja, als ik er ben vind ik het heel leuk hoor! Ik ben nog niet misselijk. Ook nog niet extreem moe, ik ben zelfs eerder wakker dan anders. Gek eigenlijk.... Mijn darmen... pfffft.... die zijn aardig van slag. Af en toe... nou ja jullie snappen het wel. Mijn borsten daar gaat het ook nog wel goed mee alleen de tepels zijn wel gevoelig. Draag al wel wat ruimere bh's, die andere laten een flinke beugel-afdruk na. Maar dat komt vooral door het vocht hoor. Groetjes, Linda
haha ik ben morgen pas 4 weken heb 3 dagen voor mijn NOD al positief getest.. hahaha Ja zal mn banner er maar eens even onder zetten ja
Ik heb ook dat ik vroeger wakker ben en beetje onrustig slapen,en ja mijn darmen zijn ook van slag ppff ,en dat van de gevoelige tepels herken ik ook.en voor de rest vindt ik het nog onwerkelijk,hihi ondanks de 2 positieve testen( in album) denk ik zou het echt hihi
haha oke zo goed dan? Zie dat mijn banner al te vroeg naar de 4 weken is gesprongen Ik heb dat ook dat onrustiger slapen. Ik heb in 1,5 week tijd al 8 nachtmerrie's gehad! normaal droom ik bijna nooit naar
Zooo nou is tie goed! Vind het niet erg om voor te lopen.... maar dan duurt het alleen maar langer he hahaha
Hee meiden, gezellig zo hoor! Hier alles goed. Heb het gisteren aan mn ouders verteld, waren er een beetje beduusd van (omdat ik dus nog maar net moeder ben geworden) maar ze vonden het wel heel leuk. Ik zou het eigenlijk pas vertellen met mn man erbij, maar mijn broertje betrapte me gisteren terwijl ik mijn glas wijn over hun glazen aan het verdelen was en riep of ik soms zwanger was... Tja. Ik heb nog geen kwaaltjes. Beetje moe, maar niet misselijk. Was ik tijdens de vorige zwangerschap ook niet, maar toen heb ik een paar weken geen warm eten gegeten. Dat stond me gewoon tegen. Weten jullie wanneer je de eerste echo krijgt? En hoe je je uitgerekende datum uitrekent? Ik weet dat niet van de vorige keer omdat ik toen meteen begon met een echo en dus een uitgerekende datum omdat ik helemaal niet wist dat ik zwanger was en het toen al 9 weken bleek te zijn. Best fijn, want toen waren de eerste 1w2 weken natuurlijk ook snel voorbij. Vind het best spannend nu. De tijd gaat zo langzaam he?
Kun je je uitgerekende datum niet zelf uitrekeken? Ik wel omdat ik precies weet wanneer mn NOD is en de laatste keer dat ik ongi ben geweest En echo, ja ik weet het ook niet meer precies dus Volgens mij krijg je alleen een echo als je inderdaad niet weet hoever je bent,en als er een vermoeden is dat er iets mis kan zijn. Dan krijg je geloof ik pas je eerste echo met 20 weken, de medische.. corrigeer me als ik me nu veris hahaha
Nee, had zo'n onregelmatige cyclus dat ik denk ik niet echt uit kan gaan van mn laatste menstruatie. Er zit denk ik niets anders op dan te wachten tot de eerste echo.
ik weet ook niet wanneer echo of zo voor mij helemaal nieuw,ik ga morgen vk praktijk bellen en dan hoor ik wel hoe of wat,ik ga namelijk dinsdag al op wintersport!