he Sammie, wat balen dat die poes nog steeds niet terug is, ik zag het al op Hyves inderdaad Je hebt de flyer-fase in de buurt wel achter de rug neem ik aan? Heeft ze eigenlijk een bandje om en is ze gechipt? Hoop dat jij je gauw weer wat beter gaat voelen x Hihi die DH inhaalslag heb ik trouwens gisteren gedaan, heerlijk is dat!
Zooo, ik ben ook weer thuis...Helaas geen vrije middag vandaag @Gwen; Wat een heerlijk mannetje! Prachtige foto's! Heel veel geluk en liefde met z'n drietjes! Nog steeds niks van Natasja? hmmm, ze maakt het wel spannend zeg... Hier vreselijk last van harde buiken en vermoeidheid, gelukkig is het weekend! Kan ik weer even bijtanken voor de laatste 4 werkdagen...
Oke, Heinevetters is dus een rekenspel voor de kindren uit mijn klas. Je hebt ook een heinevetters symbolentrainer, dan moet je de bepaalde kaartjes ergens inklikken. Nu is er maar 1 combi mogelijk anders passen die kaartjes niet. Welnu, nu zit er een dus een kaart bij, die geen van de drie leerkrachten, stagiaire of internebegeleiger kunnen maken. HOEZO FRUSTREREND!? Dus ik moet en zal er achtger komen wat de logica achter die kaart is.... ik zal er straks wel een foto van posten.... Mika! Wat ben jij cute!
@Indigo; oh spannend meis, hier draaien de duimen en branden de kaarsjes voor je zus! Misschien is ze ondertussen al bevallen en ben je voor het eerst tante! We horen het vast wel van je...
stomme kutspel is van 5 tot 8 jaar .... zelfs rob snapt er niks van http://www.speldatabase.be/spelinfo.php ... riteria=no
heey lieve meiden, na een onstuimige nacht in het ziekenhuis ben ik daar vanmorgen weggelopen.(sorry gwen dat ik jou per ongeluk belde moest iemand anders zijn) ben weer thuis,en nog steeds verward en verdoofd. ik heb echt zoveel verdriet dat is onvoorstelbaar. hij wil verder met mij en de kids en beloofd plechtig niet meer naar haar te gaan.maar ik weet echt nog niet wat er gaat gebeuren.we krijgen in ieder geval profesionele hulp van de ggz en van daar uit gaan we kijken hoe verder. heb dat meisje vannacht nog aan de lijn gehad,zij kan er ook niks aan doen.hij had haar wijsgemaakt geen vrouw en kinderen te hebben. en de naam op zijn arm getattoueerd zou zijn overleden oma zijn. ze dacht zelfs dat hij half marokkaans was en een nederlandse moeder had. het heeft me echt veel pijn gedaan om aan te horen wat voor leuke dingen ze meegemaakt hebben.en hoe ze een toekomst plande. meiden ik ben kapot,kom straks nog even kijken. liefs ruby
Ruby wat onvoorstelbaar hoeveel pijn hij je heeft aangedaan. Ik hoop echt dat jullie relatie weer te redden valt met hulp van anderen. En dat jij weer hem kan gaan vertrouwen ookal zal dat heel moeilijk zijn. Meid ik vind je een moedige vrouw, ik wil je veel liefde en kracht toewensen en als je me nodig hebt ben ik er voor je. Liefs Linda
Gwen, wat een ontzettend mooi kereltje hebben jullie zeg. Mooie foto's helemaal diegene dat MIKA op jouw buik ligt. Echt ontzettend mooi. En ook fijn dat je lekker met hem mag knuffelen en dat hij goed vooruit gaat. Ik ben blij te lezen dat hij van de beademing af is en te zien dat hij geen vocht meer vast houd. Ik zal voor je duimen dat hij naar het weekend terug naar Almelo mag, lekker dicht bij huis en lekker vertrouwd. Liefs Linda
He Ruby, wat een K*T tijd voor jou zeg, BAH! Wel heel goed dat je die meid hebt gebeld, nu kun je je focussen op je vriend ipv op haar, want daar gaat het toch uiteindelijk om. xx Heel veel sterkte meis xx Ik hoop dat jullie er samen met de ggz goed uit gaan komen, wat de uitkomst ook zal zijn.
de opgave http://i23.tinypic.com/24l8uj7.jpg de steentjes die je kunt gebruiken http://i21.tinypic.com/67qfk4.jpg heb hier maar geen nachtmerries van
waaaaahhhh word er al meteen kriebelig van, heb hier echt niet genoeg geduld voor. Kan me best voorstellen dat je hier over gaat dromen,als je dit te lang doet.
Amarantha, Het zit je wel heel erg dwars he Maar hoe moet ik m nou oplossen aan de hand van een foto? Gwen, echt een supermooi ventje!
Jemig Maria, hier snap ik ook geen hout van. Ik ken die heinevetters, hadden ze in mijn LIO bij de kleuters ook, maar dit slaat echt nergens op? Geen uitleg erbij of antwoorden?
Ik vind ze qua praktischheid trouwens net zo erg als letterdozen... Als ze op de grond vallen dan heb je een grote bende en het moet allemaal weer op de juiste plek terug, anders past het niet...
Ruby, wat ben jij een moedige vrouw zeg! Dat je haar op belt en om uitleg vraagt. Wat een pijn zal jij hebben door zijn toedoen. Meid blijf rustig nadenken over wat je wilt met de toekomst en of je met hem door wilt of niet. Geen overhaaste beslissing kan je helpen...
Hoi allemaal, Ik ben etienne de man van natasja en bij deze hou ik jullie op de hoogte van haar opname in het ziekenhuis in hogeveen. Ze is in goede handen en heeft waarschijnlijk een ontsteking van de blinde darm met daarbij een zwangerschapsvergifteging. Mocht het de blinde darm zijn die alles veroorzaakt dan zal die worden verwijderd. Echter op de echo kon men de blinde darm niet goed zien omdat het kindje er voor ligt en natasja mag niet in de CT-scan dus er is nog niks uitgesloten. Daarom blijft ze nog even liggen op de kraamafdeling om alles te kunnen controleren. Zelf denken we dat Natas zeker lijdt aan zwangerschapvergifteging, ook alle symptomen wijzen er op alleen haar bloedrukwaarden zijn wel goed. We hopen dus dat het niet de blinde darm is. Ze zegt dat ze iedereen mist en wil snel weer met jullie kletsen. Ik hoop dat ze snel weer thuis is en blijf jullie op de hoogte houden.
Hallo meiden, ben ik weer effe.... laatste stand van zaken mbt mijn zusje: ze had een kwartier geleden 9 cm ontsluiting Gaat dus hemeltergend traag, mijn god, heb echt met haar te doen. Ze heeft vanmiddag al weeenopwekkers gehad, omdat de gynaecoloog het zo langzaam vond gaan, ondertussen zijn we nog niet veel opgeschoten eigenlijk. Ze heeft blijkbaar veel pijn en is doodvermoeid. Ik hoop echt dat die laatste cm en het persen niet al te lang meer duurt voor haar Zit er dus ook niet meer in om vandaag mijn neefjes te zien, wordt waarschijnlijk dus pas morgen. Jammer, had me er al helemaal op verheugd, ondanks dat ik baal van het feit dat ik zo belabberd op kraamvisite moet gaan, had dat toch graag fit gedaan.... Nu weet ik nog niet wat er met Natasja aan de hand is, ligt ze nu te bevallen of is er iets anders? Zie in een berichtje van murmel iets over een maagband?!? Nou, ja...wacht maar gewoon af dan. Gwen wat een geweldig mooi manneke zeg! Prachtige foto's, vooral die waarbij jullie lekker kangoeroën. Kan me goed voorstellen dat je hartstikke trots bent op je ventje, de hormonen roeren zich hier echt wel als ik die foto's zie... Sammie, klote meid dat je ook zo'n pijn hebt. En dan je lieve poes nog steeds niet terug. Echt klote voor je, ik blijf duimen voor je dat ze snel weer terecht is. Knuffel! Ruby, meid, wat een ongelofelijk heftige tijd maak jij nu door zeg, heb er gewoon geen woorden voor. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot van verdriet bent. Ik wil je heel veel sterkte wensen, de kracht om bij je eigen gevoel te blijven en de wijsheid om datgene te doen wat voor jou en de kinderen op korte en lange termijn het beste aanvoelt. Een hele dikke knuffel meid! Ik denk aan je. Ik bedacht me trouwens net dat ik de lijst nog niet aangepast heb, de nieuwe afspraak bij de vk staat er nog niet in. Zal dat gelijk even doen. Fijne avond allemaal!